en de chick uit Transformers:quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:22 schreef Samzz het volgende:
Als het om de vrouwen gaat, kan je beter een goede film kijkenIk zeg: Black Dahlia. Scarlett
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:27 schreef Samzz het volgende:
Die uit Disturbia vind ik niet zo... Catherine Zeta Jones, amai, die word gewoon niet oud. Zij is echt mooi
K weet niet... op de ene foto zeg ik Oh myquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:31 schreef Jojoortje het volgende:
Hebben we het over mooie chicks?
Adriana Lima #2
toch niet echt mijn typequote:Op dinsdag 23 september 2008 20:31 schreef Jojoortje het volgende:
Hebben we het over mooie chicks?
Adriana Lima #2
K heb een mooie foto van m'n paard.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toch niet echt mijn type
dames hier in het topic geen mooie foto's van zichzelf?
Heeft ieder topmodel wel.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
K weet niet... op de ene foto zeg ik Oh myMaar dan zie ik weer een andere en dan denk ik, hmmmm
Hoest met je paard?quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
K heb een mooie foto van m'n paard.
Ja dat is ook zo. Ze heeft iig práchtige ogenquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heeft ieder topmodel wel.
Het gaat mij er om of ik haar knap vind als ik gewoon videobeelden van haar zie en dan vind ik haar echt mooi !
Foto's zijn maar momentopnames!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |