Waar wil je dan in godsnaam liggen??quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:52 schreef Tiger333 het volgende:
Klacht: Mensen die hun scooter als vriendin beschouwen
Nadere omschrijving: Ik word doodziek (lig er nachten in me bed van)
Ter aanvulling van het topic:quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:53 schreef xalo het volgende:
Motoren daarintegen zijn wel extreem gaaf.
Precies wat ik dachtquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waar wil je dan in godsnaam liggen??
Zo'n ding heeft toch meestal 2 wielenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:52 schreef Tiger333 het volgende:
Klacht: Mensen die hun scooter als vriendin beschouwen
Nadere omschrijving: Ik word doodziek (lig er nachten in me bed van) van mensen die hele foto-albums openen om 10.000 foto's van hun scooter in te zetten, en dan elke avond op hun scooter tot 1 uur 's nachts buiten staan. Nog erger is dan dat ze gaan discusseren wie er harder kan en hoeveel wielen die heeft etc.
Al ben ik best benieuwd hoe een 5 wielen tellende scooter eruit zietquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zo'n ding heeft toch meestal 2 wielen?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:21 schreef behangplakker het volgende:
Zo'n ding heeft toch meestal 2 wielen?
Tuurlijk was het niet serieus, maar iedereen snapt wel wat ik bedoelquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:37 schreef Euner het volgende:
[..]
mag hopen dat dat niet serieus was
![]()
Eensch met TS,
kutkinderen die stoer doen op die scootertjes.. Afschieten, allemaal!
Dat dacht jequote:Op dinsdag 23 september 2008 15:53 schreef xalo het volgende:
Renault Twingo's zijn pas stoerquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:53 schreef xalo het volgende:
Ik wilde nog reageren met terechte klacht, maar de bovenstaande uitspraak maakt je net zo triest als die patserige scooter eigenaren.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:52 schreef Tiger333 het volgende:
[..]
Kijk als het om auto's gaat kan je patsen...
[..]
Maikuuul heeft geen scooter maar had een oranje Peugeot Fox. (snorbrommert)quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:37 schreef DuTank het volgende:
Hoe heet ie ook alweer? michealtjuuuh?
Van die kampers die half zwahiliaans spreken over hun booskijkende polo?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:52 schreef Tiger333 het volgende:
Kijk als het om auto's gaat kan je patsen, maar niet om van die stumperige kutscootertjes waar pubers van 16-17 op rijden (en afentoe pubers waarop hun pet op hun hoofd ligt).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |