Inderdaad, ik ben blij dat er tenminste nog iemand hier is van mijn niveau.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:35 schreef Cahir het volgende:
De MBO'ers en HBO'ers zijn niet slim genoeg om de WO'ers te dissen
Eenschquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:35 schreef Cahir het volgende:
Neem je trouwens ook mijn ondertitel en profiel over? Nu is je 'grap' namelijk net niet compleet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:36 schreef Boringfart het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben blij dat er tenminste nog iemand hier is van mijn niveau.
Kijk voor jou en mij is dit misschien makkelijk. Maar 90% van FOK! zit zich nu zijn hoofd te breken.quote:
daarentegen kunnen wo'ers zich niet voortplanten wegens een gebrek aan sociaal vermogenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:35 schreef Cahir het volgende:
Meneer, als u zich niet kunt onthouden van persoonlijk aanvallen dan moet ik u verzoeken dit topic te verlaten. Zo laag, op de man spelenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:39 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Neem je trouwens ook mijn ondertitel en profiel over? Nu is je 'grap' namelijk net niet compleet.
Net dat beetje extra moeite en wie weet krijg je voor het eerst van je leven de lachers op je hand. Al betwijfel ik het. Maar voor minkukels als jij geldt: meedoen is belangrijker dan winnen.
Beste, ik doe WO. Ik kan niet meer falen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:44 schreef leolinedance het volgende:
Dit is wel érg simpel. We weten allemaal dat Beauregard gewoon een zielig mannetje op het WO is die waarschijnlijk zijn bachelor nog niet gehaald heeft. Maar dit topic failt toch wel erg hard voor de TS
Oh oke, mijn excuses bij deze.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:46 schreef Boringfart het volgende:
[..]
Beste, ik doe WO. Ik kan niet meer falen.
Oh, dat weten we allemaal? Dan weet jij meer dan ik, ontzettende wijsneus dat je d'r bent.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:44 schreef leolinedance het volgende:
Dit is wel érg simpel. We weten allemaal dat Beauregard gewoon een zielig mannetje op het WO is die waarschijnlijk zijn bachelor nog niet gehaald heeft. Maar dit topic failt toch wel erg hard voor de TS
Excuses aanvaardquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh oke, mijn excuses bij deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |