Lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:49 schreef P8 het volgende:
Heeft Beaugarde een geestelijke beperking?
Is een mogelijkheid. Hij is wel de man met dusdanig verfijnde humor om een kloon + lemming te maken.quote:
Nu je het zegt: dit kan Dr. Kraan helemaal niet zijn, want een persoon met zijn humor zou nooit zijn gekomen op Boringfart.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:54 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Is een mogelijkheid. Hij is wel de man met dusdanig verfijnde humor om een kloon + lemming te maken.
thumper/Biels?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:55 schreef Boringfart het volgende:
Laten we er een spelletje van maken. Wie kan mij als eerste raden. Het WO kamp of het sukkeltjes kamp
Met mijn bachelor op zak ben ik in staat bijzonder goede woordgrapjes te maken. Deze heb ik net nog gesms't naar Gaaikema. Hij lag dubbel.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:56 schreef Klautje het volgende:
[..]
Nu je het zegt: dit kan Dr. Kraan helemaal niet zijn, want een persoon met zijn humor zou nooit zijn gekomen op Boringfart.
ben ik het?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:55 schreef Boringfart het volgende:
Laten we er een spelletje van maken. Wie kan mij als eerste raden. Het WO kamp of het sukkeltjes kamp
Ik wil het best op een dealtje gooien hoor. Beauregard maakt 24 uur geen persoonlijke sneren naar andere users.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:58 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Nou heb ik ook een tyfushekel aan dat elitaire gedoe van Beauregard maar dit topic is wel heel slecht hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |