in het sms je stond dit:quote:Op woensdag 24 september 2008 19:59 schreef Flepke het volgende:
[..]
Relkloon controle:
Welke naam stond er onder het smsje?
Dat weet jij donders goedquote:
dan gelofof jij het niet, boeit mij wat, stond geen andere naam in dat smsje alleen deze link ik weet ook niet van wie die is.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:28 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dat weet jij donders goed
Als je nou de naam geeft in dat smsje geloven we dat je echt olivier bent
Nee dat stond er nietquote:Op woensdag 24 september 2008 20:24 schreef Olivier25 het volgende:
[..]
in het sms je stond dit:
Heey check SMS-oorlog
van welk nummer kwam het dan?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:32 schreef Olivier25 het volgende:
[..]
dan gelofof jij het niet, boeit mij wat, stond geen andere naam in dat smsje alleen deze link ik weet ook niet van wie die is.
haal gwn deeze shit van mij eraf, anders ga ik maatregelen neme
waar is je belgische accent gebleven ?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:32 schreef Olivier25 het volgende:
[..]
dan gelofof jij het niet, boeit mij wat, stond geen andere naam in dat smsje alleen deze link ik weet ook niet van wie die is.
haal gwn deeze shit van mij eraf, anders ga ik maatregelen neme
Ik ben vergeten te reageren op zijn laatste SMS!quote:Op woensdag 24 september 2008 14:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon zeggen ''ik dacht dat jij het zo leuk vond om via de sms nieuwe mensen te ontmoeten? Dienstbaar als ik ben, heb ik je nummer online gegooid.''
Als hij jouw nummer daarna ook online gooit, ontken ik iedere verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 25 september 2008 01:04 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben vergeten te reageren op zijn laatste SMS!
Ik wil toch een nieuw nummer. No problem.quote:Op donderdag 25 september 2008 01:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als hij jouw nummer daarna ook online gooit, ontken ik iedere verantwoordelijkheid
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:46 schreef MinderMutsig het volgende:
De echte Olivier zei tenminste u.
Tot hoors? Nee kerel, dat was nou net niet de bedoeling.quote:Als gij zo dom wilt doen moet gij dat wete maar slim ben je niet om dat toe te geven in sms dus ja als er iets van komt heb ik bewijzen dat gij mijn nummer maar op het net stelt. Dus voor in Brussel op school te zitten heb je toch niet zoveel verstand e! Tot hoors
Hij heeft geld, woont alleen en rijdt nen dikke auto, dus ja...quote:Op donderdag 25 september 2008 11:55 schreef Ulreazj het volgende:
Hij krijgt een dure sms rekening zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |