Mjin god, dit lijkt mij een allochtoon.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:30 schreef Zotheid het volgende:
Even helemaal;
ZH: Zo glazenwassert
OV: Wat.
ZH: Luister maat, ik keek net in de inbox van m'n vriendin en ik wil dat je dr niet meer lastig valt. Idioot.!
OV: Wie mag jij wel zijn?
OV: Als ik denk en voel wie ge bent die jannet van griekenland. Als gij nog een keer naar mij durft sturen! Geloof mij ge weet niet waar ge aan begint.
ZH: De vriend van het meisje waar je via sms interesse in had, you sick fuck.
ZH: En jannet klopt ja :$
OV: Over wie ben je bezig? Zeg u en haar naam of bel mij keer?
Er wordt er een wakkerquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mjin god, dit lijkt mij een allochtoon.
Ze reageert niet meer omdat ze al 'n uur lang aan de telefoon hangt met die Belg.quote:
Hoax, dan zou die belf me niet smsen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:44 schreef xalo het volgende:
[..]
Ze reageert niet meer omdat ze al 'n uur lang aan de telefoon hangt met die Belg.
Hij heeft 2 mobieltjes?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoax, dan zou die belf me niet smsen.
ZH: Ze zit hier anders naast me en lacht je hard uit. Met je "waarom jij opeens afstand genomen van mij?". Zielige rukkert
ik bedoelde de url van het topicquote:
OHNOES!quote:
Mooi ik dacht dat het aan mij lag. Ik snap er ook geen zak van want hij allemaal zegt, wat bedoelt hij met:quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:58 schreef Zotheid het volgende:
ZH: Precies ze heeft met mij. Je hebt je kans gehad, nu ben je te laat en moet je opflikkeren. Laat dr met rust!
OV: Domme kaasbol ge schiet achter 3min en ge bakt er niks van. Gaan zien als ze terug is aha. Kom eens met haar mee. Ga eens tonen wat ik met u ga doen!
Ik snap er helemaal niks meer van.
Btw hij zegt wel u tegen jequote:"Ga eens tonen wat ik met u ga doen!"
Neeequote:Op dinsdag 23 september 2008 16:59 schreef P8 het volgende:
ik sms: Gast, kappen nu, anders krijg je te maken met échte straatsoldaten
Ik geloof niet dat hij iemand is die zich daardoor laat beïnvloedenquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Neee![]()
Laat hem door sms'n is goed voor zijn beltegoed
Ik doelde voornamelijk opquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mooi ik dacht dat het aan mij lag. Ik snap er ook geen zak van want hij allemaal zegt, wat bedoelt hij met:
[..]
Btw hij zegt wel u tegen je
Anyway;quote:ge schiet achter 3min
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |