abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63488853
Wat ik gewoon schijtirritant vond toen ik met een 1e klas kaartje aan het reizen was en dus moest staan, dat je nergens een conducteur ziet. Ik vind het ergens wel ok dat je als 2eklas reiziger gaat zitten in de 1e klas coupe wanneer er geen ruimte meer is, maar dat iemand met een 1e klas kaartje dan moet staan vind ik onacceptabel. Want die kaartjes zijn dus wel takkeduur. Ongeacht wie ze betaald heeft. En ik vind dat de conducteur daar tegen moet optreden. Maar dan blijven ze lekker verstopt zitten tot de trein weer ietwat leeggelopen is. Daarnaast vind ik ook dat je je in de 1e klas een beetje te gedragen hebt. Het is daar altijd rustiger en relaxter dan in de 2e klas, dus when (invaded in) rome...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_63489848
Natuurlijk is het asociaal, maar dan wel van de NS. Zij moeten in zo'n situatie gewoon de 1e klas ticket volledig vergoeden.
pi_63497131
Ik koop wel eens een eerste klas kaartje, puur voor de beenruimte. Niet voor het een of ander, maar ik heb regelmatig een sprinter en daar kan ik mijn benen niet kwijt in de tweede klas op een 2 persoons zitplaats. Ik betaal wel eens 60% meer voor een kaartje, puur voor mijn beenruimte. Als het druk is en de eerste klas zit vol, weet ik genoeg. Dan trek ik mijn bek open, ik heb immers een 1e klas kaartje en andere mensen vaak niet. Als niemand het initiatief neemt om de plek aan mij af te staan, hang ik gewoon meteen aan de lijn met de NS klantenservice met de mededeling dat ze me direct een restitutie aanvraag mogen opsturen omdat ik geen zitolaats heb in de eerste klas.

Niet voor het een of ander, maar ik koop een eerste klas kaartje om (ruim) te zitten, niet om te staan omdat een of andere teringmongool met een tweede klas kaartje in de eerste klas zit.
pi_63497138
Als ik in NL ben dan neem ik ook 1ste klas om na de lange vlucht rustig met mijn koffer het laatste stukje te kunnen reizen. Dan is het inderdaad enorm irritant om al die pubers en studenten in de coupe te hebben. Ik betaal er juist voor om die niet in mijn coupe te hebben.

Van mij mogen ze die er inderdaad gewoon uitvegen net zoals in een vliegtuig gebeurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')