quote:Op dinsdag 23 september 2008 03:21 schreef santax het volgende:
Of je zegt gewoon als iemand een sigaret opsteekt dat je astma hebt en of hij nog even wil wachten.
Ik zou mijn sigaretje meteen uitdrukken voor je. Maar als je die toon tegen me zou aanslaan. Dan zou ik diep inhaleren, de sigaret uitspugen, mijn beide handen aan je oren zetten, mijn mond over je neus zetten en je eens laten merken wat het verschil tussen meeroken en meeroken is.
Zo'n plee voor 50 cent waar TS zakenmannen afzuigt voor 20 euri, die willen natuurlijk even lekker roken na de daad.quote:Op dinsdag 23 september 2008 04:19 schreef Biogarde het volgende:
Alleen begrijp ik niet zo goed welke ruimtes je bedoelt waar men volgens jou mag roken.
Ik denk dat je bij je ouders moet gaan klagen voor het roken in de huiskamer.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 03:21 schreef santax het volgende:
Of je zegt gewoon als iemand een sigaret opsteekt dat je astma hebt en of hij nog even wil wachten.
Ik zou mijn sigaretje meteen uitdrukken voor je. Maar als je die toon tegen me zou aanslaan. Dan zou ik diep inhaleren, de sigaret uitspugen, mijn beide handen aan je oren zetten, mijn mond over je neus zetten en je eens laten merken wat het verschil tussen meeroken en meeroken is.
Psychiatrische inrichtingen, thuis en in je dromen. Vandaar mijn vraag aan TS, maar die is waarschijnlijk al weer lekker tegen mams aangekropen met zijn ventolinquote:Op dinsdag 23 september 2008 04:28 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Is er nog een ruimte in Nederland waar je mag roken dan?
Ik maak dat liever zelf uit.quote:Op dinsdag 23 september 2008 04:36 schreef solem2 het volgende:
je moet gewoon niet roken. Het is een teken van zwakte, welke ten tonele spreidt de angst om de afhankelijkheid van nicotine tegemoet te zien. Terwijl het zoveel meer meevalt dan men doorgaans denkt.
en gebruik geen nicotinekauwgom, stop ineens, subiet.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 04:38 schreef solem2 het volgende:
[..]
uiteraard, denk er nog 10 mg teer over na
krijg je wel 5 minutes of fame voor terug, en daar doe je het voorquote:Op dinsdag 23 september 2008 04:38 schreef solem2 het volgende:
[..]
uiteraard, denk er nog 10 mg teer over na
Drugs zijn ook slecht, ga slapen manquote:Op dinsdag 23 september 2008 04:40 schreef solem2 het volgende:
[..]
solem, kip!! denk je nou echt dat je mensen kan laten stoppen met roken? Dat moeten ze in eerste instantie zelf bepalen..alleen dan werkt het (cliche alert)
ja, dat is waar, iemand! maar als je je eerste hartinfarct krijgt zou je wensen dat je terug gaat naar deze topic, 8 jaar geleden inmiddels en mijn raad had opgevold.
Boehoequote:Op dinsdag 23 september 2008 04:40 schreef solem2 het volgende:
[..]
solem, kip!! denk je nou echt dat je mensen kan laten stoppen met roken? Dat moeten ze in eerste instantie zelf bepalen..alleen dan werkt het (cliche alert)
ja, dat is waar, iemand! maar als je je eerste hartinfarct krijgt zou je wensen dat je terug gaat naar deze topic, 8 jaar geleden inmiddels en mijn raad had opgevold.
jawel, maar ik heb een schoonmoeder, die was altijd zo net als jullie....mijn oma is 60 jaar geworden met lucky strike, dat is in onze familie oud.....die kreeg 3 weken terug een hartinfarct...oorzaak, roken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 04:40 schreef Dibble het volgende:
[..]
krijg je wel 5 minutes of fame voor terug, en daar doe je het voor. Al het andere is nep.
nicotine is drugs, meneer. En zelfs meer verslavend dan heroine.quote:Op dinsdag 23 september 2008 04:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Drugs zijn ook slecht, ga slapen man
goh, solem, hoe weet jij dat allemaal zeg?quote:Op dinsdag 23 september 2008 04:44 schreef solem2 het volgende:
[..]
nicotine is drugs, meneer. En zelfs meer verslavend dan heroine.
Ga nou maar gewoon weer roken en zit niet te jankenquote:Op dinsdag 23 september 2008 04:43 schreef solem2 het volgende:
[..]
jawel, maar ik heb een schoonmoeder, die was altijd zo net als jullie....mijn oma is 60 jaar geworden met lucky strike, dat is in onze familie oud.....die kreeg 3 weken terug een hartinfarct...oorzaak, roken.
geen vlees ofzo, dokter? Nee, mevrouw, roken.....u mag zoveel vlees als u wilt, gelooft u vooral niet de becel reclames, het is onzin.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 04:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon weer roken en zit niet te janken
Pas je wel op?! Koffie werkt ook verslavendquote:Op dinsdag 23 september 2008 04:45 schreef solem2 het volgende:
[..]
goh, solem, hoe weet jij dat allemaal zeg?![]()
van ing consultancy of course, koppie koffie?
Zit je nou tegen jezelf te praten?quote:Op dinsdag 23 september 2008 04:45 schreef solem2 het volgende:
[..]
goh, solem, hoe weet jij dat allemaal zeg?![]()
van ing consultancy of course, koppie koffie?
Ik voel een complotquote:Op dinsdag 23 september 2008 04:44 schreef Biogarde het volgende:
Zo krijgen we het stukje ziektekosten weer.
koffie is een alkaloide. Koffie is niet verslavend, het is gewennend.quote:Op dinsdag 23 september 2008 04:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Pas je wel op?! Koffie werkt ook verslavend[ afbeelding ]
Een soort War of The Worlds, ik vind het wel spannend. Hoe gaat het aflopen? Moet ik opblijven?quote:Op dinsdag 23 september 2008 04:46 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Zit je nou tegen jezelf te praten?
Ontopicquote:Op dinsdag 23 september 2008 04:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Een soort War of The Worlds, ik vind het wel spannend. Hoe gaat het aflopen? Moet ik opblijven?
Nou hoorquote:
Jij wordt met de jaren alleen maar grappiger.quote:Op dinsdag 23 september 2008 03:21 schreef santax het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nu ik volgende maand 30 word, jou ook steeds meer kan waarderen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij wordt met de jaren alleen maar grappiger.
Toen ik een jaar of 12 was rookte ongeveer 70% van de mensen. Mijn ouders ook bijvoorbeeld. En dan met vriendjes net zo volwassen willen zijn... et voila... nu rook ik erg genoeg nog steeds. Kan makkelijker gaan dan je denkt. Maar inderdaad, iemand die laten we zeggen, al volwassen is en dan nog gaat beginnen. Mja das vreemd. Achja, ik kap ook ooit nog wel. Zit alleen te tobbe of dat voor of na m'n dood gaat worden. Tegenwoordig is het lang zo stoer niet meer als je rookt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik snap sowieso niet dat iemand met roken 'START'. Dat stoppen moeilijk is dat schijnt zo te zijn, maar waarom Start iemand er dan mee?
Nieuwsgierigheid? En niet iedereen wil een 100-jaar oud standaard kutleventje.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik snap sowieso niet dat iemand met roken 'START'. Dat stoppen moeilijk is dat schijnt zo te zijn, maar waarom Start iemand er dan mee?
Jankende rokersquote:
Een chromosoom teveel ontvangen bij je geboorte is ook een teken van zwaktequote:Op dinsdag 23 september 2008 04:36 schreef solem2 het volgende:
je moet gewoon niet roken. Het is een teken van zwakte, welke ten tonele spreidt de angst om de afhankelijkheid van nicotine tegemoet te zien. Terwijl het zoveel meer meevalt dan men doorgaans denkt.
en gebruik geen nicotinekauwgom, stop ineens, subiet.
En nicotine is ook niet voor iedereen verslavend.quote:Op dinsdag 23 september 2008 04:47 schreef solem2 het volgende:
[..]
koffie is een alkaloide. Koffie is niet verslavend, het is gewennend.
ik haat het om bijdehand over te komen, maar het is nu eenmaal een empirisch feit.
Kijk, en om dit soort types vind ik het dus helemaal prima dat er een rookverbod is gekomenquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:49 schreef Syheriat het volgende:
Ook mooi trouwens, mogen we niet in openbare ruimtes roken, is afgesloten ook weer niet goed. Hypocriete kuthippies, die gezondheidspolitie. Sowieso moeten astmapatiënten thuis met hun wiskundeboek blijven. Hijgende huillies.
van wie? een god die niet kan tellen?quote:Op woensdag 24 september 2008 09:57 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Een chromosoom teveel ontvangen bij je geboorte is ook een teken van zwakte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |