Net als Ellen... no offence verder, maar het is ook niet mijn dingquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:20 schreef Ezzer het volgende:
haha de helft bestaat uit de echt meest stereotype blondharige potten en de andere uit bruinharige heterosexuele schones....
Goh waar zou jij op vallen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:55 schreef Noodly het volgende:
[..]
Net als Ellen... no offence verder, maar het is ook niet mijn ding
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:22 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is Ellen dus de enige stereotype lesbo.
Overigens, een vrouw met heterolook zou ik nooit als potentiële partner zien. Ook niet willen trouwens.
Vroeger vaak gehad, al die kerels jaloers, ik werd er zo moe van
En stereotype potten zien er in de provincie toch echt anders uit hoor![]()
Wat ik hebquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet ook niet wat een lesbo-look is
Ja, maar er zijn toch een heleboel lesbo's die niet die look hebben...?quote:
Nee, er zijn er genoeg die er veel vrouwelijker uitzien, er zijn er ook die er veel potteriger uitzien.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn toch een heleboel lesbo's die niet die look hebben...?
Kijk, aan jou heb ik wat!quote:Jij bent
Ik moet echt eens wat met een vrouw beginnenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:56 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, er zijn er genoeg die er veel vrouwelijker uitzien, er zijn er ook die er veel potteriger uitzien.
[..]
Jij zou precies goed zijnquote:Kijk, aan jou heb ik wat!![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet echt eens wat met een vrouw beginnen![]()
[..]
Jij zou precies goed zijn
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:02 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Het is dat ik zo ontzettend gelukkig ben met de Mrs... anders zou ik je wel dronken voeren op een feestje ofzo
Als ik een vrouw leuk vind is het meestal een beetje een jongensachtig meisje... Niet TE, geen heel lang haar...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:03 schreef maedel het volgende:
Kijk, dít vind ik nou echt een stereotype pot:
[ afbeelding ]
(en zo zie ik er niet uit...)
En jezelf láten versieren?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik een vrouw leuk vind is het meestal een beetje een jongensachtig meisje... Niet TE, geen heel lang haar...
Ik kan alleen geen vrouwen versieren... Dat lukt me gewoon niet
Weet niet of ik de signalen zou herkennenquote:
Ja, ik weet niet, maar 10 jaar geleden toen ik vrijgezel was hapte ik wel als er een leuk meisje tegen me aan liep te schurken hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet niet of ik de signalen zou herkennen
Moet maar een keer naar de effenaar gaan
Wat?quote:Maar graag
me laten versieren graagquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet, maar 10 jaar geleden toen ik vrijgezel was hapte ik wel als er een leuk meisje tegen me aan liep te schurken hoor![]()
Ik heb zelf altijd de indruk dat lesbo's wat minder vrijpostig zijn qua aanraken, dus als iemand je gaat aanraken dan zou je dat wel als een signaal kunnen interpreteren.
Maar goed, ik ben ook al een tijdje uit de markt (iets van 14 jaar ofzo)
[..]
Wat?
Ja, dat dacht ik ook hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:52 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben al weer zo lang weg, maar JB, had jij geen relatie? Of haal ik nu dingen door elkaar?
quote:
Vink ook meer een stereotiep eng wijfquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:03 schreef maedel het volgende:
Kijk, dít vind ik nou echt een stereotype pot:
[ afbeelding ]
(en zo zie ik er niet uit...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |