Open je fotoboek eens, simpele.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik stel daar een vraag, ik krijg geen antwoord, laat staan een reactie en dan moet ik maar ruiken dat je verdere uitleg nodig hebt op een simpele vraag als: wat is je leeftijd.
Krom.
Overigens, mijn niveau, WO, gebleken uit uitgebreide tests (niet IQ tests). Ook een functie op WO niveau en de tijd bespaart door geen opleiding te doen op een universiteit. Wie is er nou slim?
Dat staat er nu al bijna een week, dus ga mij niet verwijten dat je geen antwoord van me krijgt.quote:Op 17-09-2008 17:36 schreef Beauregard
[..]
Ik ben 22.
Waar ken ik jou overigens van? Ik vind dat je nogal een grote mond opzet in m'n fotoboek.![]()
Ah ja, ik was het alweer vergeten, je hebt helemaal gelijk. 22 dus. Mijn welgemeende excuses. (ik spuit niet ver, mijn ogen red ik iig niet)quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:14 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Open je fotoboek eens, simpele.
Als je de aangekoekte zaadrestjes uit je ogen wrijft kun je daar het volgende lezen:
[..]
Dat staat er nu al bijna een week, dus ga mij niet verwijten dat je geen antwoord van me krijgt.
Auw, die moet pijn doen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ja, ik was het alweer vergeten, je hebt helemaal gelijk. 22 dus. Mijn welgemeende excuses. (ik spuit niet ver, mijn ogen red ik iig niet)
Als je overigens een probleem hebt met mijn post in jouw fobo, kun je die ook gewoon verwijderen (mijn post, niet je fobo).
Goed, nu we dat allemaal uit de weg hebben, blijft openstaan:
Ik heb WO niveau en het bewezen in de praktijk. Jij zit nu een jaar of twee op de universiteit, en moet dus nog een lange weg gaan om te bewijzen of je daadwerkelijk WO niveau hebt, of dat je gewoon bijna autistisch hard hebt gestudeerd om het VWO netjes te kunnen afronden. Zodra je je papiertje hebt en een aantal jaren werkervaring op WO niveau en goede beoordelingen, kunnen we verder praten.
Want tsja, ik heb een VHBO papiertje (bestaat tegenwoordig niet eens meer) en een flink aantal jaren een baan op WO niveau en jij bent toegelaten op een universiteit. Wie ben jij om over mijn niveau iets te roepen?
Tis ook niet zo heel boeiend dat bepaalde mensen zich bewezen meester van het sponzen van informatie hebben gemaakt, aan 't einde gaat het erom wat je ermee doet (is dat niet met alles zo, neem nou je metafoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:43 schreef Renesite het volgende:
Tof. Weer een 'mijn penis is groterderer dan de jouwe' discussie. Het is niet eens het lezen waard.
Tof. Dan ga ik eventjes een patatje halen om het te vieren.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:45 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Tis ook niet zo heel boeiend dat bepaalde mensen zich bewezen meester van het sponzen van informatie hebben gemaakt, aan 't einde gaat het erom wat je ermee doet (is dat niet met alles zo, neem nou je metafoor).
Enfin, de TS-rel-nicht heeft in ieder geval z'n aandacht weer gehad.
Ergens in Nederland zit er nu een autist achter zijn pc rood aan te lopen van woedequote:Op dinsdag 23 september 2008 08:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tof. Dan ga ik eventjes een patatje halen om het te vieren.
Eentje maar? Hehequote:Op dinsdag 23 september 2008 08:52 schreef santax het volgende:
[..]
Ergens in Nederland zit er nu een autist achter zijn pc rood aan te lopen van woede
Die autist vind ik dan stiekem van een bedroevenswaardig laag EQ niveau. Al valt dat dan misschien wel voor een klein percentage te compenseren met zijn IQ.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:52 schreef santax het volgende:
[..]
Ergens in Nederland zit er nu een autist achter zijn pc rood aan te lopen van woede
Moet ik hem ook nog uitleggen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overigens, patat om tien voor negen in de ochtend, is dat niet een klein tikkie vroeg?
Nee, maar je mag wel meespelenquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:55 schreef Renesite het volgende:
Moet ik hem ook nog uitleggen?
Toppost!quote:Op maandag 22 september 2008 21:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik, als simpele MBO'er, ben nu ernstig geschaad in mijn overtuiging dat WO'ers Goden zijn.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Goede argumentatie, daar kan ik natuurlijk niet tegenop, proleet.
You're wrong, fool...quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:10 schreef Xaverius1337 het volgende:
Het is patat!stomme zuiderling
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:22 schreef ErikT het volgende:
Mensen die de "kwaliteiten" * van een groep waartoe ze behoren gebruiken om trots op zichzelf te zijn
En dan op het WO zitten, waar je kritisch zou moeten leren denken. Ik weet niet wat TS studeert, maar ofwel: hij krijgt niet goed les, ofwel: hij let niet op.
(Gezien het niveau van sommige WO studies en de posts van TS is de combinatie ook niet uit te sluiten.)
Ik dacht dat dit topic over jaloezie zou gaan, maar het is TS dus niet eens gelukt een passende titel bij zijn OP te plaatsen.
* Aanhalingstekens, want kwaliteit bevat een mening. Eigenschappen zou gepaster zijn, maar zo loopt de discussie hier niet.
Met 'een dikke 3 ton per jaar' is ruim 5/6 deel belast met 52%, dus meer dan de helft gaat ervan af, kneusquote:Op maandag 22 september 2008 22:44 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Als ik alles bij elkaar optel kom ik toch wel uit op een dikke 3 ton bruto per jaar. Alleen die kut belasting snoept er altijd weer bijna de helft vanaf
studie niveau zeg wel wat... maar niet alles.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:45 schreef Krabs het volgende:
Weer zo'n verwaande WOer. Ik zit momenteel ook op het WO en irriteer mij mateloos aan mensen als TT, die denken dat ze alles beter weten. Ik ben waarschijnlijk ook van plan om HBO te gaan studeren aangezien ik verwacht dat ik hier beter klaar wordt gestoomd voor het echte bedrijfsleven. Heb genoeg verhalen gehoord over dat HBOers sneller aan de bak kunnen dan WOers. Dat zegt genoeg lijkt mij. Heb zelf eerst ook nog HAVO gedaan en ben daarna naar het VWO gegaan waar ik al gauw als 'dom' werd bestempeld maar betere cijfers behaalde dan meningeen. Studieniveau zegt niets.
Wat jij wil... Ik ben van mening dat studieniveau niets zegt over de kwaliteiten waarover een persoon beschikt. Ik bedoelde TS. En ik zeg HBO studeren.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
studie niveau zeg wel wat... maar niet alles.
verder:
mensen als een topic titel?
je studeert geen HBO maar doet een HBO studie
Het is slechts een indicatie. Soms verbaas ik mij werkelijk wat voor domme uitspraken mensen maken en dan door krijg wat hun 'niveau' is. Daarbij, een boel mensen kunnen dingen onthouden en opnemen maar dat zegt nog weinig over de intelligentie van iemand.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
studie niveau zeg wel wat... maar niet alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |