Een van de eerste dingen die ik iig ga doen als ik maandag weer op mn kamertie zitquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:53 schreef Mighty_Mike het volgende:
episode 3 is binnen...... vanaaf maar ff kijken, iemand m al gezien ?
Tja, maar als je het zo beschrijft kan Joey ook heel leuk zijn. Problemen met vrouwen tot de vijfde macht ten opzichte van Ross, zijn werk in de showbizz, zijn ouders, zijn zussen, Monica en Chandler af en toe op bezoek. En ook af en toe een gastrol van Rachel (of Phoebe of Joey uiteraard).quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:14 schreef SunChaser het volgende:
De grappigste Friend was Ross. Die had echt leuk kunnen zijn in een eigen sitcom. Problemen met vrouwen, zijn werk in het museum, zijn ouders, Monica en Chandler af en toe op bezoek. Zijn lebische ex, zijn 2 kids, af en toe een gastrol van Rachel.
Af en toe een gastrol van Rachel? Bederf nou de illusie niet!!! Ross en Rachel zijn natuurlijk getrouwdquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:14 schreef SunChaser het volgende:
De grappigste Friend was Ross. Die had echt leuk kunnen zijn in een eigen sitcom. Problemen met vrouwen, zijn werk in het museum, zijn ouders, Monica en Chandler af en toe op bezoek. Zijn lebische ex, zijn 2 kids, af en toe een gastrol van Rachel.
quote:Op donderdag 30 september 2004 12:58 schreef Tijn het volgende:
Tsja, tis geen Friends, maar ik vind de 2e en 3e ep al wel *een stuk* leuker dan de pilot.
Helemaal mee eens. Vind het tot nu toe best leuk..quote:Op donderdag 30 september 2004 12:58 schreef Tijn het volgende:
Tsja, tis geen Friends, maar ik vind de 2e en 3e ep al wel *een stuk* leuker dan de pilot.
Hij ging eigenlijk helemaal nergens over. Maar er zaten wel een paar leuke grappen in.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:45 schreef NITR0 het volgende:
k heb epsiode 4 alweer gezien, dit vind ik tot nu toe nog de slechtste aflevering
Precies, de meeste series zijn pas in het tweede of derde seizoen op hun best.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:07 schreef TuinSlang het volgende:
Ik vind het nog te vroeg om te oordelen. Maar is even aankijken.
5 al gezien in de VS? Offfeu .... istie al uit?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 02:03 schreef MazeNL het volgende:
Ik vind de afleveringen echt steeds beter worden , 1 was wat zwakjes 2 en 3 waren echt friends like leuk 4 een diep dal en 5 is weer friends niveau alleen zonder het gevoel dat je ze kent :p.
\o/ JOEY \o/
Hij is wel lachenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 03:28 schreef Bigs het volgende:
Ok 5 is wel geinig met Joey z'n improv skills
Alleen vind ik Gina nog steeds niet echt boeiend, voor dat karakter hadden ze wel iets anders mogen schrijven imo.
beter zoekenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:40 schreef NITR0 het volgende:
ik kan Joey deel 5 nog nie vinden hoor....
issie al wel uit?
Tsk.. de VCD is al minstens 21 uur oud en de AVI 19quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:40 schreef NITR0 het volgende:
ik kan Joey deel 5 nog nie vinden hoor....
issie al wel uit?
Jah dat viel mij ook al opquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:32 schreef Tokus het volgende:
aflevering 5, directed by David Schwimmer.
hij kan zich dus toch ook niet helemaal losmaken van Friends
Het was allang bekend dat hij een paar afleveringen zou regisserenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:32 schreef Tokus het volgende:
aflevering 5, directed by David Schwimmer.
hij kan zich dus toch ook niet helemaal losmaken van Friends
vast wel, maar ik volg gelukkig niet al het nieuws rond Friends.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het was allang bekend dat hij een paar afleveringen zou regisseren
die is toch nog aan het afkicken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:32 schreef PimD het volgende:
Leuk om te zien dat ep. 5 geregiseerd werd door David Schwimmer (Ross). Ik hoop wel dat Chandler een keer terugkomt voor een aflevering. Zo geweldig gaat het nou ook weer niet met de filmcarriere van Matthew Perry, dus daar moet ie toch wel tijd voor hebben lijkt me.
Nee joh, was al voor het einde van Friends weer goed.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:47 schreef Timmai het volgende:
[..]
die is toch nog aan het afkicken?
oooquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee joh, was al voor het einde van Friends weer goed.
Bron: http://www.gay.com/entertainment/news/?sernum=881quote:Matt LeBlanc denies gay rumors
by Ben Townley, Gay.com
He may be riding high with his new TV show "Joey," but in private Matt LeBlanc is being faced with rumors about his sexuality.
The former "Friends" star is being hit by claims from a former chauffeur driver, who accuses the married actor of not only sleeping with men but also using him to recruit them for sex in the back of his limousine.
Damian Plumleigh has sat through an interview with The National Enquirer, as well as a lie detector test to make his claims clear, but he has been dismissed by the acting star.
"I have never asked to be set up with gay hustlers," FemaleFirst reports the star as saying.
"It's absolutely not true. I am not bisexual. I am not gay. I have never had sex with men."
He said it was important for him to make his point in public, so as to ensure these rumors do not continue to circulate.
"Setting the record straight is not only important because of me and my life, but also because of my family," he said.
zou me niet verbazenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:08 schreef MazeNL het volgende:
Ik hoop trouwens dat het jennice is die aan de overkant komt te wonen :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |