abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 maart 2002 @ 20:26:44 #1
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3557086
quote:
Joey in spin-off van Friends!

Friends-acteur Matt Le Blanc zal waarschijnlijk zijn eigen serie krijgen. Het gaat om een spin-off van 'Friends' en Joey zal hierin in Los Angeles wonen en daar proberen door te breken.

Matt is ontzettend blij met de aanbieding, maar heeft wel al aangegeven minder dom te willen zijn dan in 'Friends'. Joey zal o.a. een baan krijgen in een Dynasty-achtige serie, waarin hij een playboy-zoon zal spelen.

Bron

Minder dom? Dat is toch juist leuk?

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 20 maart 2002 @ 20:28:37 #2
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_3557114
Hee cool, Joey is wel de grappigste van de 6, goede zaak dus.
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
  woensdag 20 maart 2002 @ 20:30:04 #3
7076 iMAGE
Work less. Play more.
pi_3557130
Lijkt een beetje op Buffy
Daar gaat Angel ook naar LA
pi_3557134
ja, hijs juist grappig omdat ie zo 'dom' doet
dat hele figuur van em klopt niet meer als ie slim en volwassen gaat spelen
kan et me niet voorstellen

(trouwens, waarom niet in Friends [Deel 2] )

Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
pi_3557415
Cool!
Maar nou eis ik ook dat Phoebe een spin-off krijgt. Phoebe rocks!
  woensdag 20 maart 2002 @ 20:52:41 #6
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_3557453
Mmm ik denk niet dat het gaat werken. Friends is zo ontzettend leuk door de wisselwerking tussen de karakters en ik denk niet dat Joey in z'n ééntje overeind blijft.
  Redactie Frontpage woensdag 20 maart 2002 @ 21:14:14 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3557728
Frasier was anders succesvoller dan Cheers. En de Golden Girls sucecsvoller dan Empty Nest.
  woensdag 20 maart 2002 @ 21:14:15 #8
11616 Flipmo
eerm ja dat denk ik wel !
pi_3557729
How're you doing ?
pi_3557765
Friends was al niet leuk, dus weer zo'n serie met van die echte suffe amerikaanse humor (wat iemand ook zegt, we vinden het allemaal even leuk!) is al helemaal om te
pi_3557802
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 21:14 schreef SunChaser het volgende:
Frasier was anders succesvoller dan Cheers. En de Golden Girls sucecsvoller dan Empty Nest.
Empty Nest was een spin-off van Golden Girls hoor.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_3557837
Golden Girls! Hoe erg roeleerde dat! Van de zomer kwamen er nog allemaal herhalingen van die ouwe besjes op de buis! OK, heel erg cliché en van zo'n nep-sentimentele momenten, maar toch. Heel erg grappig, debiel, dozig en fout. En juist dat maakte het heel leuk. Toen ik een jaar of 7 was moest ik heel hard lachen als ik Sophia zag. Maar goed, toen vond ik Ria Bremer ook grappig
Maar Golden Girls was toch echt heel erg top.
  woensdag 20 maart 2002 @ 21:23:11 #12
24047 Bami_EWOK
Friends Rulezz
pi_3557851
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 21:16 schreef StrayDog het volgende:
Friends was al niet leuk, dus weer zo'n serie met van die echte suffe amerikaanse humor (wat iemand ook zegt, we vinden het allemaal even leuk!) is al helemaal om te
Oh My God!!!!!!!!!
  Redactie Frontpage woensdag 20 maart 2002 @ 21:23:30 #13
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3557858
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 21:19 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Empty Nest was een spin-off van Golden Girls hoor.

Klopt

AS diffrent world was een hele goede en succesvolle spinoff van de Cosby Show.

woensdag 20 maart 2002 @ 23:15:44 #14
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_3559476
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 21:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
AS diffrent world was een hele goede en succesvolle spinoff van de Cosby Show.
Dank Sunchaser. Ik was al lang aan het nadenken over hoe die serie met die dochter van Cliff Huxtable ook alweer heette. Met Dwayne Wayne .
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
  woensdag 20 maart 2002 @ 23:17:53 #15
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_3559511
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 21:23 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Klopt

En er was na het laatste Golden Girls seizoen toch nog een andere spinoff zonder Dorothy?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  Redactie Frontpage woensdag 20 maart 2002 @ 23:55:18 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3559998
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 23:17 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

En er was na het laatste Golden Girls seizoen toch nog een andere spinoff zonder Dorothy?

Dat was een remake van Fawlty Towers.
pi_3560999
Golden Palace. Die serie was een stuk minder als Golden Girls. Overigens was er nog een spin-off van Golden Girls, Nurses. Volgens mij was Cheers trouwens een stuk populairder als Frasier. Wat betreft een serie rond Joey, of dat een succes wordt is afhankelijk van wie er verder in spelen en of het goed geschreven is, wat dat laatste betreft lijkt het me moeilijk Friends te overtreffen.
  donderdag 21 maart 2002 @ 03:04:49 #18
15292 sjaek
Eenvoud is niet eenvoudig.
pi_3561141
Hee relax, joey is echt okee. Ik ben alleen bang dat als hij zonder de andere friends een stuk minder leuk zal zijn. Zeker na zijn behoorlijke flop in lost in space. Naast friends heeft hij iig niet echt successen gekend. Net zoals ross, die met zijn rolletje in band of brothers waarschijnlijk wel behoorlijk verdiend heeft maar toch niet echt iets memorabels heeft neergezet.
A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.
  donderdag 21 maart 2002 @ 09:00:54 #19
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3561721
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 20:30 schreef _Fulton_ het volgende:
(trouwens, waarom niet in Friends [Deel 2] )
Omdat dit over een andere serie gaat.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3562013
GEWELDIG idee zeg... Joey is de enige van wie ik een solo-serie interessant zou vinden (alsjeBLIEFT niet Phoebe zeg...)

Er moeten natuurlijk wel interessante mensen omheen "bedacht" worden, maar ik vind het een zeer geruststellende gedachte dat we toch een beetje Friends blijven houden na s9!!

lijkt me ook erg leuk dat af en toe wat ex-Friendsjes op bezoek komen. Dat ie wat minder dom gemaakt moet worden is logisch.. trouwens je ziet nu al de ontwikkeling dat ie steeds volwassener wordt, dus dat zou een goed vervolg daarop zijn...

Redactie Frontpage donderdag 21 maart 2002 @ 11:32:38 #21
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3563145
Frasier is een ander soort show (en ik heb er nog nooit een van gezien) maar het is al heel erg lang heel erg populair.
  donderdag 21 maart 2002 @ 11:36:28 #22
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3563192
Kennen jullie nog dat dochtertje uit Bewitched, Tabitha? Die heeft later ook een spin-off gekregen (genaamd, hoe toepasselijk, Tabitha). Daarin was ze een jaar of negentien en verhuisde ze naar de grote stad. En beleefde daar natuurlijk dingen met haar magische krachten.

Heeft slechts 1 seizoen gelopen, maar een spin-off is een spin-off.

pi_3563277
hmmm het is de groep in totaal die grappig is, niet hij alleen.

dat zou net zoiets zijn als Kramer (uit Seinfeld) een spin-off laten beginnen waar ie minder dom zou zijn

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_3563849
als we dan toch goede spin-offs aan het noemen zijn, het heerlijke THE LONE GUNMEN, spinoff van The X-Files, dat helaas maar een half seizoen heeft gelopen...
pi_3572331
Phoebe heeft een klein beetje haar eigen spinoff. Ze is de zus van Phoebe, Ursula in Mad About You.

Af en toe duikt Ursula ook op in Friends.

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  donderdag 21 maart 2002 @ 22:54:03 #26
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3572370
Echt waar? Komt Ursula ook voor in Mad About You? Wat cool zeg!
  donderdag 21 maart 2002 @ 23:00:38 #27
3767 Herald
Come get some
pi_3572481
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 22:54 schreef Marble het volgende:
Echt waar? Komt Ursula ook voor in Mad About You? Wat cool zeg!
nee, Ursula kwam ook voor in Friends. Ursula is van oorsprong een Mad About You personage. Ross deed ooit mee in The Single Guy.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_3573097
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 12:27 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
als we dan toch goede spin-offs aan het noemen zijn, het heerlijke THE LONE GUNMEN, spinoff van The X-Files, dat helaas maar een half seizoen heeft gelopen...
Hm ik heb daar een paar episodes van gedownload, maar dat was inderdaad een flop. Het liep allemaal heel traag en de humor was echt zuur en flauw. Goed dat ze daar niet verder mee zijn gegaan gelukkig
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_3575875
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 23:41 schreef MadScientist het volgende:

[..]

Hm ik heb daar een paar episodes van gedownload, maar dat was inderdaad een flop. Het liep allemaal heel traag en de humor was echt zuur en flauw. Goed dat ze daar niet verder mee zijn gegaan gelukkig

De helft was geweldig, de helft matig (vond ik). Misschien had je net de verkeerde te pakken... of misschien is het idd je smaak niet.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 maart 2002 @ 10:59:35 #30
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3576028
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 10:42 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:

of misschien is het idd je smaak niet.

het is niet voor niks snel gecanceld natuurlijk.

Wel leuk trouwens dat Joey een spinoff krijgt, daar kun je veel mee doen. Al had ik graag gezien dat Ross' karakter ook blijft bestaan.

pi_3577300
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 10:59 schreef SunChaser het volgende:

[..]

het is niet voor niks snel gecanceld natuurlijk.

Het werd gecancelled omdat het geen succes was (slechte promotie, veel concurrentie), niet omdat het slecht was.
pi_3577749
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 10:42 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:

[..]

De helft was geweldig, de helft matig (vond ik). Misschien had je net de verkeerde te pakken... of misschien is het idd je smaak niet.

O.a. die episode waar ze een oude Duitse vrouwtje moesten schaduwen of zoiets en een van de gunmen zich moest verkleden als haar Duitse zoon...

Dat was echt een enorm slechte aflevering, met van die humor waar je een onprettig gevoel bij krijgt omdat het zo schrijnend is...

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  Redactie Frontpage vrijdag 22 maart 2002 @ 16:36:27 #33
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3580672
Spin-Off In The Works For LeBlanc?

NBC has denied a report that it plans to spin off a new series based on Matt LeBlanc's character Joey Tribbiani when Friends folds after next season. The report, which appeared in Wednesday's London Daily Mirror, said that the show's premise would center around Joey moving to Hollywood after landing the role of a playboy in a Dynasty-type show. A source told the paper that Joey will "definitely be less dumb" in the series. An NBC spokeswoman said Wednesday that "there are no discussions whatsoever" about such a series.

pi_3580834
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 13:02 schreef MadScientist het volgende:

[..]

O.a. die episode waar ze een oude Duitse vrouwtje moesten schaduwen of zoiets en een van de gunmen zich moest verkleden als haar Duitse zoon...

Dat was echt een enorm slechte aflevering, met van die humor waar je een onprettig gevoel bij krijgt omdat het zo schrijnend is...

yep die vond ik ook niet goed. Goede eps vond ik de pilot (waarin op het laatste moment werd voorkomen dat terroristen een vliegtuig het WTC in vlogen...), de ep waarin ze Jimmy ontmoetten (met z'n blinde footballers), de tango-ep, die met Skinner...

de serie had zeker potentieel (vind ik)... maar goed we dwalen af

donderdag 25 april 2002 @ 11:40:46 #35
7350 NewBeatle
a.k.a. Spookaap
pi_3958614
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 16:36 schreef SunChaser het volgende:
Spin-Off In The Works For LeBlanc?

NBC has denied a report that it plans to spin off a new series based on Matt LeBlanc's character Joey Tribbiani when Friends folds after next season. The report, which appeared in Wednesday's London Daily Mirror, said that the show's premise would center around Joey moving to Hollywood after landing the role of a playboy in a Dynasty-type show. A source told the paper that Joey will "definitely be less dumb" in the series. An NBC spokeswoman said Wednesday that "there are no discussions whatsoever" about such a series.

Nu ff in het Dutch.

Geen spin-off voor Joey

Kevin Bright, de executive producer van 'Friends' ontkent dat er een spin-off met één van de 'Friends'-sterren zal komen na het einde van het negende seizoen. Eerder waren er geruchten dat Matt LeBlanc een eigen serie zou krijgen, die zich in LA zou afspelen.

Toch laat Bright een klein kiertje open naar een serie met één van de 'Friends'-personages: hij bevestigt dat er een mogelijkheid is dat Gunther zijn eigen serie krijgt. Je weet wel, die veel te blonde gast, achter de bar van Central Perk!
(Bron:Veronica.nl)

Kom eens langs op het weblog van Spookaap Wii Code Spookaap 9004-9060-5780-5462
  Redactie Frontpage donderdag 25 april 2002 @ 12:06:14 #36
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3958953
Ghunter is al jaren ondergewaardeerd in Friends!
  donderdag 25 april 2002 @ 14:09:50 #37
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_3960384
Waarom wordt hier nergens Chandler genoemd? Ik vond 'm zeer leuk in die ene film met Bruce Willis, The whole nine yards.
Mischien dat hij wel qua acteer-talent een spin-off kan dragen...
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  donderdag 25 april 2002 @ 14:11:12 #38
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3960396
Eigenlijk moet die topictitel nu veranderd worden...
  donderdag 25 april 2002 @ 14:11:48 #39
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3960399
quote:
Op donderdag 25 april 2002 14:09 schreef breaky het volgende:
Waarom wordt hier nergens Chandler genoemd? Ik vond 'm zeer leuk in die ene film met Bruce Willis, The whole nine yards.
Mischien dat hij wel qua acteer-talent een spin-off kan dragen...
Chandler is veel te blah voor een eigen serie.
pi_3960430
quote:
Op donderdag 25 april 2002 12:06 schreef SunChaser het volgende:
Ghunter is al jaren ondergewaardeerd in Friends!
Ja echt wel!!!!

Laats nog in de aflevering waar nederlands sproken, daarin was Ghunter zo leuk

donderdag 25 april 2002 @ 15:17:45 #41
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_3961147
Ik denk dat een Gunther spin-off veel succesvoller zou zijn dan een Joey spin-off. Gunther is veel minder afhankelijk van de 'friends' dan Joey. Joey's personage is gebaseerd op de opmerkingen die de andere 'friends' maken waarop hij leuk kan reageren. Natuurlijk kunnen die vervangen worden, maar ik denk toch dat het publiek er niet snel tevreden mee zal zijn.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_3961445
Matthew Perry (Chandler) was ook leuk in Three to Tango met Neve Campbell. Maar toch vond ik hem in die film ook wat 'Chandler-achtig' overkomen.

Gunther is echt een humoristisch personage. Ook al zegt hij helemaal niks. Als die een eigen serie krijgt, ga ik zeker kijken.

En verder.. tja.. Jennifer, Courtney, Lisa, Matthew, Matt en David zullen toch altijd wel hun 'Friends' imago houden. Misschien wel een klein nadeeltje van het succes van de serie.
Men blijft ze vaak zo zien..

Liej
  zondag 28 april 2002 @ 16:38:37 #43
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_3991905
Ik betwijfel eigenlijk of het wel wat kan worden. Weliswaar vind ik Joey het leukste personage nu (in eerdere seizoenen vond ik Chandler sterker, maar die is sinds hij iets met Monica heeft volledig ingekakt), ik denk dat het vooral de situaties zijn zoals die zich voordoen binnen de groep die Joey leuk maken. Het is een element van het geheel en ik heb er een hard hoofd of er om dat losse element ook een leuke serie gebouwd kan worden.

Bij Frasier is het misschien gelukt (ook al was het een wat andere situatie imho), maar of het bij Joey ook lukt? Zijn personage is een stuk platter dan Frasier.

zondag 28 april 2002 @ 16:57:18 #44
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_3992148
Tja...de Friends moeten inderdaad de kans hebben op elkaar te reageren, dát maakt die serie nu net zo leuk!

Maar wie weet...Zou het niet leuk zijn om een spin-off te maken met Chandler en Joey samen? Zeker in het verleden vond ik hun scenes samen echt briljant!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zondag 28 april 2002 @ 17:02:38 #45
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3992211
Het gaat niet door hoor, Lithion. Zie een paar posts boven de jouwe.
  zondag 28 april 2002 @ 17:03:31 #46
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_3992222
quote:
Op zondag 28 april 2002 17:02 schreef Marble het volgende:
Het gaat niet door hoor, Lithion. Zie een paar posts boven de jouwe.
Doh. .
  Redactie Frontpage vrijdag 31 mei 2002 @ 18:57:29 #47
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_4400116
Gisteren zag ik Gunther nog even met die kale kat van Rachel, die man verdient echt een spinoff!
  vrijdag 31 mei 2002 @ 20:50:27 #48
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_4401463
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:40 schreef NewBeatle het volgende:
Geen spin-off voor Joey
goede beslissing, die "friends" afleveringen waren op den duur ook niet meer zo.. dus een spin-off kweenie

quit while you're ahead

tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  Redactie Frontpage zaterdag 10 mei 2003 @ 11:19:49 #49
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_10335788
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 09:43 schreef Patch het volgende in Het grote Friends topic: deel vijf/ :
Het is natuurlijk allang bekend dat Joey zijn eigen serie krijgt als Friends is afgelopen, net als Frasier na Cheers...

"New York New York" heet de sitcom, CNSL reports that Joe Pesci is rumoured to be co-starring with Matt LeBlanc in the "Friends" spin-off.

Welke bron gebruik jij?
  zaterdag 10 mei 2003 @ 11:43:26 #50
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_10336017
Kan Chandler niet gewoon meegaan met Joey naar LA, voor een baan ofzo, moet ie wel eerst ff scheiden van Monica. Maar Joey alleen is niet leuk genoeg, naja, met Chandler erbij is het iig een stuk leuker.
I don't really come from outer space || Last.fm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')