ja die plinten hebben wel even extra aandacht nodig maar dat geld voor alle plinten als je huisdieren hebt geloof ik.quote:Op dinsdag 23 september 2008 03:54 schreef Skaai het volgende:
Wij hebben hier bijna 95m2 met IKEA Tundra liggen, het is tegen alles bestemd behalve tegen katten die strijkijzers van de strijkplanken gooien maar dat gebeurd natuurlijk niet overal.
Het is mooi en betaalbaar laminaat. Mocht ze het af willen werken met de plintjes die IKEA ook verkoopt, zorg dat je die nog extra vastplakt. Hier laten ze los.
Ik ben beide wezen leggen en daar niet geheel onhandig in om maar zo te zeggen...maar ik vind het goedkope laminaat van de praxis veel beter leggen dan het laminaat van de IKEA voor +/- 5 euro per m2quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:28 schreef Yoni het volgende:
IKEA laminaat is prima inderdaad! Behalve de plintjes, want die plakken idd voor geen meter. En bij het leggen hadden de klushulpen wel af en toe ruzie met snel afsplinterende bovenlaag. Als het eenmaal ligt, ligt het echter prima!
Mijn ouders hebben al meer dan 10 jaar Ikea laminaat (met plinten) en die blijven perfect zitten. Kwaliteit is mogelijk achteruit gegaanquote:Op dinsdag 23 september 2008 07:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja die plinten hebben wel even extra aandacht nodig maar dat geld voor alle plinten als je huisdieren hebt geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |