Ja ik moet toegeven, alhoewel dit totaal mijn muziekstijl niet is, vind ik het een lekkere plaat...quote:
Ja, heldin dat ze er rondloopt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 01:58 schreef Rojan_UK het volgende:
Ik was even weggelopen om te gaan roken, maar heeft Roos AC/DC nou opnieuw ingestart?
Hoe komt ze er op? Oh ja! Van mijquote:
In dat geval: Marc, een biljante ingeving...quote:Op dinsdag 23 september 2008 02:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoe komt ze er op? Oh ja! Van mijIk kreeg zelfs nog een dvd voor het afleveren van die prijzen
Weltrusten
Wij hierquote:
Draaiboek template; openingsnummer, nog een nummer, kleine onderbreking aankondiging jumpstart plaat en dan pas de eerste presentatie (bedrijf van de dag).quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:21 schreef LeonH het volgende:
kan het aan mij liggen dat ik in die 20 minuten nog geen Gerard heb gehoord?
edit: ah daar is ie dan
Het nummer is dus nooit op de Nederlandse markt uitgebracht. Maar wie weet verschijnt het eens als b-kantje op een single. Is alleen uitgebracht in canada.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:35 schreef on_air het volgende:
Gisteren draaide Ekdom "With You" van Anouk, maar waarom kan ik nergens terug vinden op welk album het staat?
Oh joh. Interessant. Giel is er wel redelijk mee aan de haal gegaan als ik de stats zo na kijk.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het nummer is dus nooit op de Nederlandse markt uitgebracht. Maar wie weet verschijnt het eens als b-kantje op een single. Is alleen uitgebracht in canada.
Je kan er ook vrijmakkelijk aankomen via itunes canada, met canadese proxy kun je het zo downloadenquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:53 schreef on_air het volgende:
[..]
Oh joh. Interessant. Giel is er wel redelijk mee aan de haal gegaan als ik de stats zo na kijk.
Als ik dan nog Itunes zou hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan er ook vrijmakkelijk aankomen via itunes canada, met canadese proxy kun je het zo downloaden
Ik was al redelijk blij met mijn NL en USA itunes accountquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan er ook vrijmakkelijk aankomen via itunes canada, met canadese proxy kun je het zo downloaden
Regio onderscheid maken isquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was al redelijk blij met mijn NL en USA itunes account, ga er niet ook nog eens een canadese bij nemen
.
Ja, we zijn allemaal één groot gelijke wereldbevolking.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Regio onderscheid maken is![]()
opsouten met regio dvds en muziek
zou wel moeten, alleen werkelijkheid is iets andersquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja, we zijn allemaal één groot gelijke wereldbevolking.
No shit.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou wel moeten, alleen werkelijkheid is iets anders![]()
Was om half 11 wakker, maar lag wel lekkerquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dus jij bent ook net wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |