abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_223670
Kan iemand mij vertellen waarom het topic
'Bart en zijn neigingen' gesloten is?
Wanneer ik het opvraag, krijg ik maar 14 reacties te zien ipv 58. Vreemd...
Dit, destemeer vanwege de gevoelige aard van dit topic. Naar mijn mening een onderwerp, waarover we nog lang niet uitgesproken zijn.

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
pi_223671
Misschien open je deel II, daarin staan er nog niet zoveel ?? http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002387.html
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_223672
Dank hiervoor. Deel I is niet meer te openen?
pi_223673
Wel te openen, je kan alleen niet meer reageren. Na ong. 50 reakties wordt een topic door de admins gesloten om de leesbaarheid te bevorderen. Als je dan nog verder wilt open je een deel II, III enz.
Een topic met 100 posts duurt te lang om binnen te halen, vandaar.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_223674
Bart laat steeds meer van zichzelf zien. Zo hebben we kunnen horen dat hij als kind en als puber erg veel gepest (lees ook: misbruikt) is. Een zwaar trauma waar zijn verdachte neigingen voor het groot deel te verklaren zijn! Bart is een gevaar voor zichzelf en zijn omgeving en een behandeling in het Pieter Baan Centrum zou voor hem geen verkeerde stap zijn!
pi_223675
Denken jullie echt dat als Bart Pedofiel is hij dat zomaar op de Ned. TV zou laten merken? We weten allemaal dat hij geen domme jonge is. De beste manier om een geheim te bewaren is er helemaal niets over loslaten, aan niemand niet!
Loose all time, Love your mind, Free your soul
pi_223676
Denken jullie echt dat als Bart Pedofiel is hij dat zomaar op de Ned. TV zou laten merken? We weten allemaal dat hij geen domme jonge is. De beste manier om een geheim te bewaren is er helemaal niets over loslaten, aan niemand niet!
  † In Memoriam † donderdag 25 november 1999 @ 12:14:00 #8
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_223677
quote:
op 11-25-1999 om 12:10 PM schreef NERO het volgende:
knip
Bart is een gevaar voor zichzelf en zijn omgeving en een behandeling in het Pieter Baan Centrum zou voor hem geen verkeerde stap zijn!

Nou ja !

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_223678
Sorry voor de dubbele plaatsing...
pi_223679
quote:
Bart laat steeds meer van zichzelf zien. Zo hebben we kunnen horen dat hij als kind en als puber erg veel gepest (lees ook: misbruikt) is. Een zwaar trauma waar zijn verdachte neigingen voor het groot deel te verklaren zijn! Bart is een gevaar voor zichzelf en zijn omgeving en een behandeling in het Pieter Baan Centrum zou voor hem geen verkeerde stap zijn!

Sorry hoor, maar dit vind ik wel wat ver gaan. Ik begrijp niet dat je een link legt van gepest worden naar misbruik. Alsof iemand die gepest wordt later een notoire pedofiel wordt!
  donderdag 25 november 1999 @ 13:04:00 #11
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_223680
quote:

Beste Nero,
post je niet per ongeluk in het verkeerde forum?
Bart heeft nooit verklaard misbruikt te zijn (pesten is heel wat anders dan misbruik, maar dat weet je hoop ik zelf ook wel), en als we mensen op gaan pakken wegens "verdachte handelingen", dan kun je de hele Nederlandse TV wel opdoeken.

Denk na voordat je zoiets post, roddelbladen ed. lezen dit Forum ook, en nemen dit soort ongenuanceerde onzin vaak klakkeloos over..

Murphy

donderdag 25 november 1999 @ 13:06:00 #12
262 Re
Kiss & Swallow
pi_223681
ik denk niet dat onze popie NERO hier zich ene reet van aantrekt

het forum was zo leuk opgesplitst maar we verzanden weer snel

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 25 november 1999 @ 13:14:00 #13
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_223682
Re ik vinje een leuke vent maar je plaatje doet me denken aan ene C Manson...luguber
!
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_223683
quote:
op 11-25-1999 om 01:04 PM schreef MrMurphy het volgende:
Beste Nero,
post je niet per ongeluk in het verkeerde forum?
Bart heeft nooit verklaard misbruikt te zijn (pesten is heel wat anders dan misbruik, maar dat weet je hoop ik zelf ook wel), en als we mensen op gaan pakken wegens "verdachte handelingen", dan kun je de hele Nederlandse TV wel opdoeken.

Denk na voordat je zoiets post, roddelbladen ed. lezen dit Forum ook, en nemen dit soort ongenuanceerde onzin vaak klakkeloos over..

Murphy

Nero,
heb jij soms teveel tijd of zo ? Of vind je het gewoon leuk om overal tegenin te gaan, vriendelijke opmerkingen dat je een dubbele topic opent te negeren (tuurlijk, want JOUW naam staat bij deze!), de meest onzinnige en smadelijke aantijgingen naar een medemens te maken, lekker vanuit je leunstoel en anoniem,
daarmee weer anderen aan te trekken die toch ook net niks te doen hadden,
en je inderdaad, zoals Re zegt, van alles en iedereen 'geen reet aan te trekken' ?

Nou dan stel ik voor dat je eens ff met die grotere broer van Bart gaat kennismaken, en hem even uitlegt wat jij hier over zijn broertje schrijft - ben je óók 'ns 'n keer eerlijk. Misschien dat 'geen woorden maar daden' dan wel tot je hersens doordringen....

Vriendelijk verzoek aan de moderator(s) om dit topic te sluiten.

donderdag 25 november 1999 @ 14:26:00 #15
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223684
met zijn kleine broertje van bart mag ook wel, want als ik dit zo lees dan krijg ik de neiging om iemand gigantisch hard op zijn bek te knallen.
Voor Bart is dit nog wel het minst erg, maar wat zouden zijn familie er van denken als ze zoiets lezen, sterker nog als zoiets bekent wordt, sta je toch mooi voor jan joker op straat. Ik voel die starende blikken al op me gericht,"ah wa zielig" enz. En voor mijn ouders"kan je dat nou begrijpen, dat doe je toch niet" En dat allemaal door een of andere joker op het internet die voor het verkeerde forum plaatst
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')