Sorry ik heb nog geen leraar Nederlands.quote:Op maandag 22 september 2008 17:50 schreef Lyzio het volgende:
Iets met alinea's en het gebruik van die lange balk op je toetsenbord. Voor de rest moet ik het nog lezen.
quote:Op maandag 22 september 2008 17:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Sorry ik heb nog geen leraar Nederlands.
Wat is een alinea?
Gildesportief is heel iets anders dan LO. Als ik LO had dan had ik deze ellenlange tekst niet geschreven. Gilde sportief is een samenwerkingsverband tussen gildeopleidingen en sport verenigingen. Je kiest een sport en je maakt kennis met de sport. Het kan wel zijn dat je op zaterdag vroeg op moet staan om te gaan sporten en daar heb ik geen zin in. Laat mijn weekend met rust.quote:Op maandag 22 september 2008 17:50 schreef Lyzio het volgende:
Iets met alinea's en het gebruik van die lange balk op je toetsenbord. Voor de rest moet ik het nog lezen.
Gelezen. Je beschrijft volgens mij iedere school die er bestaat in Nederland. Met of zonder pasje, zal het nergens anders zijn hoorOpstaan, naar school gaan, eventueel een pasje door een apparaat halen, naar een oersaaie leraar luisteren, huiswerk maken en uiteindelijk hopen te slagen. En trouwens, vroegah had je toch ook gewoon LO op school? Dat waren de mooiste uren van het hele rooster man! Ben blij!
ali·nea de; v -’s deel ve gedrukte of geschreven tekst, beginnend op een inspringende regelquote:Op maandag 22 september 2008 17:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Sorry ik heb nog geen leraar Nederlands.
Wat is een alinea?
Kijk eens aan.quote:Op maandag 22 september 2008 17:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
ali·nea de; v -’s deel ve gedrukte of geschreven tekst, beginnend op een inspringende regel
En wat als je al lid bent van een sportvereniging? Je doet toch iets met boogschieten?quote:Op maandag 22 september 2008 17:57 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Gildesportief is heel iets anders dan LO. Als ik LO had dan had ik deze ellenlange tekst niet geschreven. Gilde sportief is een samenwerkingsverband tussen gildeopleidingen en sport verenigingen. Je kiest een sport en je maakt kennis met de sport. Het kan wel zijn dat je op zaterdag vroeg op moet staan om te gaan sporten en daar heb ik geen zin in. Laat mijn weekend met rust.
Dat maakt niet uit ik moet minimaal 75 punten halen en de sporten variėren. Dus ik moet andere sporten er bij gaan doen.quote:Op maandag 22 september 2008 17:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En wat als je al lid bent van een sportvereniging? Je doet toch iets met boogschieten?
quote:Op maandag 22 september 2008 17:58 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Kijk eens aan.
Alweer wat geleerd.
Dank je wel
Wat een belachelijke regel. Dat kan toch helemaal niet? Er zijn mensen die zaterdags hun bijbaantje hebben, of moeten voetballen of iets dergelijks. Dit krijgen ze je nooit verplicht als jij simpelweg daar de tijd niet voor hebt hoor.quote:Op maandag 22 september 2008 17:59 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit ik moet minimaal 75 punten halen en de sporten variėren. Dus ik moet andere sporten er bij gaan doen.
Daarom geloof ik TS ook nietquote:Op maandag 22 september 2008 18:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wat een belachelijke regel. Dat kan toch helemaal niet? Er zijn mensen die zaterdags hun bijbaantje hebben, of moeten voetballen of iets dergelijks. Dit krijgen ze je nooit verplicht als jij simpelweg daar de tijd niet voor hebt hoor.
Jammer genoeg is het wel verplichtquote:Op maandag 22 september 2008 18:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wat een belachelijke regel. Dat kan toch helemaal niet? Er zijn mensen die zaterdags hun bijbaantje hebben, of moeten voetballen of iets dergelijks. Dit krijgen ze je nooit verplicht als jij simpelweg daar de tijd niet voor hebt hoor.
Nog nooit van gehoord. Welke blokken moet je op school volgen dan? Of moet het echt bij desbetreffende verenigingen? En wat in hemelsnaam heeft een E.H.B.O cursus met sport te maken?quote:Op maandag 22 september 2008 18:06 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Jammer genoeg is het wel verplicht![]()
Hoeveel clinics moet ik minimaal kiezen ?
Voor iedere clinicperiode maak je een keuze. We hebben vijf perioden . Het minimale pakket zijn drie clinics. we zullen een voorbeeld geven. Introduktie: 15 pnt. E.H.B.O: 45 pnt. Streetdance: 15 pnt. De score van 75 sportpunten is nu behaald.
Die 75 punten moet ik behalen anders krijg ik geen diploma van school
Wat bedoel je met blokken? Het moet echt bij desbetreffende verenigingen. Auto ter water is bij het zwembad de Roerdomp etc.quote:Op maandag 22 september 2008 18:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Welke blokken moet je op school volgen dan? Of moet het echt bij desbetreffende verenigingen? En wat in hemelsnaam heeft een E.H.B.O cursus met sport te maken?En, Teunke, je hebt toch niet serieus voor streetdance gekozen he?
Dan kom je nog vrij redelijk wegquote:Op maandag 22 september 2008 18:10 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Wat bedoel je met blokken? Het moet echt bij desbetreffende verenigingen. Auto ter water is bij het zwembad de Roerdomp etc.
Ja ik heb ook geen idee wat dat met sport heeft te maken.![]()
Nee ik heb gekozen voor auto ter water, golfen en schermen
Waarom is schermen gay? Het is juist koel om een sabel vast te houdenquote:Op maandag 22 september 2008 18:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan kom je nog vrij redelijk wegAlleen het schermen is een beetje gay. Ik vind de klacht steeds minder goed worden trouwens
Het klinkt niet echt als iets vervelends. Het is beter als naar die oersaaie leraar van je luisteren denk ik
Ik zeg niksquote:Op maandag 22 september 2008 18:15 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Waarom is schermen gay? Het is juist koel om een sabel vast te houden
Valt toch mee. Het is net een burka maar het is gewoon nodig voor beschermingquote:Op maandag 22 september 2008 18:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik zeg niksDie pakjes zijn toch uitermate gay, of niet?
Wie zegt dat een burka niet ter bescherming is?quote:Op maandag 22 september 2008 19:02 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Valt toch mee. Het is net een burka maar het is gewoon nodig voor bescherming
X_Annendaalloop in Posterholtquote:Op maandag 22 september 2008 19:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wie zegt dat een burka niet ter bescherming is?Nee, maar zo'n schermpakje is altijd wit en je ziet alles zo goed zitten en zulks. Ook lijkt het net of ze geen schoenen aan hebben. Vind 't meer op het pak van een imker lijken dan een samurai-achtig warrior pakje
Maarja, wat waren de andere opties dan?
Wat ga je dan zeggen?quote:Op maandag 22 september 2008 19:40 schreef RozeAnjer het volgende:
Tja, iedereen weet toch al wat ik ga zeggen, dus ik houd mij maar wijselijk stil
Doe 'ns een gok.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |