Niemand van de Havo die hier over struikelt?quote:Op maandag 22 september 2008 15:40 schreef MouzurX het volgende:
Echt he, iedereen die havo in 1 keer heeft gehaalt
Nee, dan jij ;') je kunt niet eens fatsoenlijk Nederlands schrijven en dan de wannabee academische zaadstengel uithangen! Epic gevalletje!!quote:Op maandag 22 september 2008 16:02 schreef thijsltc het volgende:
Stufi is ook voor academici bedoeld en niet voor hbo'ers, sorry maar je bent gewoon een pauper. Je krijgt wat je verdiend.
Jij kunt niet eens beslissen of je Nederlands of Engels moet gebruiken in je zinnen, raspauper.quote:Op maandag 22 september 2008 16:06 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Nee, dan jij ;') je kunt niet eens fatsoenlijk Nederlands schrijven en dan de wannabee academische zaadstengel uithangen! Epic gevalletje!!
Hoe kun jij nu met die terminale builenkop van je bekijken wat ik wel of niet beslis, triangeljosti!quote:Op maandag 22 september 2008 16:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
Jij kunt niet eens beslissen of je Nederlands of Engels moet gebruiken in je zinnen, raspauper.
ik heb liever niet dat jij nog in dit topic komt hbo'er, het doet pijn aan mijn ogen als ik je zo iets hbo achtigs zie schrijven.quote:Op maandag 22 september 2008 16:10 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Hoe kun jij nu met die terminale builenkop van je bekijken wat ik wel of niet beslis, triangeljosti!
quote:Op maandag 22 september 2008 16:10 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Hoe kun jij nu met die terminale builenkop van je bekijken wat ik wel of niet beslis, triangeljosti!
Wannabe is trouwens zonder die laatste e.quote:Op maandag 22 september 2008 16:06 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Nee, dan jij ;') je kunt niet eens fatsoenlijk Nederlands schrijven en dan de wannabee academische zaadstengel uithangen! Epic gevalletje!!
lol hoe kom je er bij dat ik HBO zou hebben gedaan? ik heb mijn (universitaire) studie allang afgerond en ik heb zo het idee, dat jij het nog niet zover geschopt hebt.quote:Op maandag 22 september 2008 16:12 schreef thijsltc het volgende:
[..]
ik heb liever niet dat jij nog in dit topic komt hbo'er, het doet pijn aan mijn ogen als ik je zo iets hbo achtigs zie schrijven.
omdat je je zo gemakkelijk laat opjuinen, ik geloof nooit dat jij ouder dan 18 bent. of je bent ouder dan 18 en je hebt mbo gedaan dat zou ook nog kunnen, sorry maar ik geloof het gewoon niet als jij zegt dat je een universitaire opleiding hebt afgerond.quote:Op maandag 22 september 2008 16:22 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
lol hoe kom je er bij dat ik HBO zou hebben gedaan? ik heb mijn (universitaire) studie allang afgerond en ik heb zo het idee, dat jij het nog niet zover geschopt hebt.
nee, tuurlijk wil je dat niet geloven, want dat maakt jou een wijsneus die geen recht van spreken heeftquote:Op maandag 22 september 2008 16:25 schreef thijsltc het volgende:
[..]
omdat je je zo gemakkelijk laat opjuinen, ik geloof nooit dat jij ouder dan 18 bent. of je bent ouder dan 18 en je hebt mbo gedaan dat zou ook nog kunnen, sorry maar ik geloof het gewoon niet als jij zegt dat je een universitaire opleiding hebt afgerond.
Trots zijn op je opleiding.quote:Op maandag 22 september 2008 16:01 schreef Agiath het volgende:
Trots zijn over het feit dat je de HAVO in 1 keer haalt
Je ouders waarschijnlijk welquote:Op maandag 22 september 2008 16:25 schreef Slickk het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem. Maar je bent een beetje laat met je klacht, het is immers bijna 1 oktober...
Geen idee wat jij verkeerd doet maar het enige geklooi zit met dat IB-groep en dat achterlijke DigiD. Verder weinig problemen gehad en heb nooit een formulier in hoeven vullen, behalve wat gegevens op IB-groep en DigiD.
Dat domme gebash op HBO'ers en dergelijke ook, doe dat ergens anders in je eigen topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |