abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61824271
Ja, dus ik ga zo naar het toilet, want ik had twee-eneenhalve sloot koffie achter mijn kiezen. Hoewel zeer lekker en onontbeerlijk om te kunnen functioneren op de maandag, moet die koffie er ook weer eens uit an aldus toog ik naar het toilet om daar mijn ding te doen. Eenmaal daar aangekomen verliep het proces als volgt.

- vogeltjesdans opent de toiletdeur en checkt of er voldoende wc-papier voorhanden is (daarover later meer)
- vogeltjesdans doet de wc-bril met de rand van zijn rechtervoet omhoog teneinde microben te vermijden
- vogeltjesdans doet zijn rits open en rolt zijn schwans uit
- vogeltjesdans doet zijn ding met een tevreden grijns

Nadat een en ander had plaatsgevonden en ik opgelucht de laatste druppels uitschudde terwijl ik mijn schwans complimenteerde voor zijn excellente werk, tastte ik naar de toiletrolhouder, griste een paar vellen ervan af en veegde vervolgens mijn schwans schoon.

Hier stokte echter het proces. Waar de procedure doorgaans verder ging met het zorgvuldig oprollen en opbergen van mijn apparaat, bleek echter dat van voornoemd toiletpapier nog enige resten waren achtergebleven op mijn schwans daar deze bij het reinigen vochtig waren geworden en aldus waren verworden tot een plakkerige, niet nader te beschrijven substantie! Hetgeen ook nog eens moeilijk te verwijderen bleek. Pas na enig gefrunnik gaven de restjes toiletpapier mee en wilden ze zich laten verwijderen van mijn schwans. Hetgeen natuurlijk ook zeer begrijpelijk is, aangezien het prettig toeven is op mijn schwans.

Maar inmiddels ben ik opgelucht en en heb ik een schone schwans

Klacht: wc papier dat zich niet van je edele delen verwijderen laat
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_61824298
Gatverdamme rot toch op man
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_61824326
Herkenbaar. Niets vervelender dan na het neuken achterblijven met een witte vlag aan je halfstijve lul.

Mocht je ooit uitvinden welk papiermerk niet blijft plakken aan een klamme eikel, laat je het dan hier even weten? Dan koop ik er meteen een 24-pak van in!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_61824370
quote:
Op maandag 22 september 2008 14:05 schreef Roi het volgende:
Gatverdamme rot toch op man
Jouw schwans liet zich niet reinigen?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_61824382
quote:
Op maandag 22 september 2008 14:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja, dus ik ga zo naar het toilet, want ik had twee-eneenhalve sloot koffie achter mijn kiezen. Hoewel zeer lekker en onontbeerlijk om te kunnen functioneren op de maandag, moet die koffie er ook weer eens uit an aldus toog ik naar het toilet om daar mijn ding te doen. Eenmaal daar aangekomen verliep het proces als volgt.

- vogeltjesdans opent de toiletdeur en checkt of er voldoende wc-papier voorhanden is (daarover later meer)
- vogeltjesdans doet de wc-bril met de rand van zijn rechtervoet omhoog teneinde microben te vermijden
- vogeltjesdans doet zijn rits open en rolt zijn schwans uit
- vogeltjesdans doet zijn ding met een tevreden grijns

Nadat een en ander had plaatsgevonden en ik opgelucht de laatste druppels uitschudde terwijl ik mijn schwans complimenteerde voor zijn excellente werk, tastte ik naar de toiletrolhouder, griste een paar vellen ervan af en veegde vervolgens mijn schwans schoon.

Hier stokte echter het proces. Waar de procedure doorgaans verder ging met het zorgvuldig oprollen en opbergen van mijn apparaat, bleek echter dat van voornoemd toiletpapier nog enige resten waren achtergebleven op mijn schwans daar deze bij het reinigen vochtig waren geworden en aldus waren verworden tot een plakkerige, niet nader te beschrijven substantie! Hetgeen ook nog eens moeilijk te verwijderen bleek. Pas na enig gefrunnik gaven de restjes toiletpapier mee en wilden ze zich laten verwijderen van mijn schwans. Hetgeen natuurlijk ook zeer begrijpelijk is, aangezien het prettig toeven is op mijn schwans.

Maar inmiddels ben ik opgelucht en en heb ik een schone schwans

Klacht: wc papier dat zich niet van je edele delen verwijderen laat
whatthefuck?
  maandag 22 september 2008 @ 14:10:15 #6
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_61824403
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op maandag 22 september 2008 14:06 schreef Gripper het volgende:
Herkenbaar. Niets vervelender dan na het neuken achterblijven met een witte vlag aan je halfstijve lul.

Mocht je ooit uitvinden welk papiermerk niet blijft plakken aan een klamme eikel, laat je het dan hier even weten? Dan koop ik er meteen een 24-pak van in!
tvp voor dit wc papier
pi_61824404
Nooit last van, ik sla 'm altijd droog op de wcbril.
  maandag 22 september 2008 @ 14:10:28 #8
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_61824408
quote:

Gewoon een pak Tempo zakdoekjes op je nachtkastje.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_61824476
quote:

Page.
pi_61824509
Leuk verkapt topic om te vragen welk papier handig is na het rukken...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_61824524
quote:
Op maandag 22 september 2008 14:10 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Gewoon een pak Tempo zakdoekjes op je nachtkastje.
Zakdoekjes!
Die dingen zijn gemaakt van 4 hele dunne laagjes papier, als er iets plakt dan is dat het wel....

Ik ben er volgens mij al achter: alle wc papier uit meer dan 1 laag plakt. Dus: een lekker dik 1-laagspapier (want dat grijze budget 1 laags papier schuurt zo )
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  maandag 22 september 2008 @ 14:16:07 #12
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_61824551
Das nog fapsel van vorig week.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  maandag 22 september 2008 @ 14:16:36 #13
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_61824561
TS kan er niet mee omgaan
TS heeft een kleintje
etc...
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_61824652
Schwanzen schoonmaken met wc-papier is voor mensen uit de jaren '70.

Afkloppen ftw
Hoi.
  maandag 22 september 2008 @ 14:33:14 #15
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_61824872
droogslingeren
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  maandag 22 september 2008 @ 14:36:38 #16
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_61824948
Wel knap dat je in zo'n klein stukje tekst zo'n 50 keer het woord "schwans" kunt stoppen
Primum non nocere
  maandag 22 september 2008 @ 14:53:08 #17
217719 Klautje
IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
pi_61825320
Ik en mijn schwans pt. 1
© Bafnek
pi_61825335
hihi TS opent een topic dat gaat over piemels !! hihihi. Net of we willen weten dat er wc-papier aan je ventiel is blijven hangen... NEE dus.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')