hmm die mag je even uitlegggen dmv een quote ofzo?quote:Op maandag 22 september 2008 14:39 schreef Klautje het volgende:
Of dan die voetballers die in 3e persoon praten, nog zo'n fenomeen
"Ja, weet je, dan ben je aan de bal en dan wil je schieten, maar dan raak je de bal gewoon niet goed. En dat kan gebeuren, weet je, maar dan gaat je trainer tegen je zeuren, weet je, en dan ben je gewoon zuur."quote:Op maandag 22 september 2008 14:42 schreef makkie88 het volgende:
[..]
hmm die mag je even uitlegggen dmv een quote ofzo?
quote:Op maandag 22 september 2008 14:47 schreef Klautje het volgende:
[..]
"Ja, weet je, dan ben je aan de bal en dan wil je schieten, maar dan raak je de bal gewoon niet goed. En dat kan gebeuren, weet je, maar dan gaat je trainer tegen je zeuren, weet je, en dan ben je gewoon zuur."
Daar kun je je voor laten behandelen bij de irritandarts.quote:Op maandag 22 september 2008 14:49 schreef makkie88 het volgende:
[..]
o dat
.. god idd, te vaak.. irritand!
Je vind voetbal kut, maar je kijk er dus wel naar.quote:Op maandag 22 september 2008 14:49 schreef makkie88 het volgende:
[..]
o dat
.. god idd, te vaak.. irritant!
Waar staat dat hij voetbal kut vindt dan betweter?quote:Op maandag 22 september 2008 14:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
Je vind voetbal kut, maar je kijk er dus wel naar.
welk team speel je?quote:Op maandag 22 september 2008 15:00 schreef GambinoT het volgende:
Ik zeg altijd
We hebben verloren of
We hebben gewonnen
Dus wtf zit je te lullen aap?
Ik had het tegen makkie88.quote:Op maandag 22 september 2008 15:00 schreef Klautje het volgende:
[..]
Waar staat dat hij voetbal kut vindt dan betweter?
tja, ik kijk best naar het EK of WK hoor, en dan doe ik best een oranje apenpakkie aan. geen probleem..quote:
Dat is de tweede persoonquote:Op maandag 22 september 2008 14:47 schreef Klautje het volgende:
[..]
"Ja, weet je, dan ben je aan de bal en dan wil je schieten, maar dan raak je de bal gewoon niet goed. En dat kan gebeuren, weet je, maar dan gaat je trainer tegen je zeuren, weet je, en dan ben je gewoon zuur."
Feyenoord?quote:Op maandag 22 september 2008 15:00 schreef GambinoT het volgende:
Ik zeg altijd
We hebben verloren
Dus wtf zit je te lullen aap?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |