Ik ben benieuwd wat voor straf hij gaat krijgen van de KNVBquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:24 schreef kalinho het volgende:
[..]
De ClerWelke overtreding bij 0-1? Die ziel wordt gewoon door Suarez van de bal gezet, niets meer
Wat heb je liever, woensdag verliezen van de amateurs of zondag?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hopelijk voor jou geen kater.
Al zie ik Ajax wel van FCU winnen al blijft het bekervoetbal.
De Boer doet het best leuk met de A1.quote:Vanmiddag speelden Ajax A1 en Feyenoord A1 tegen elkaar. De ploegen van Frank de Boer en Jean-Paul van Gastel stonden vanmiddag nog gelijk in de ranglijst. Na negentig minuten voetbal liep Ajax, door een 2-1 winst, uit op het hoogste juniorenelftal van de Rotterdammers. Ajax kan, als AZ puntverlies lijdt tegen Sparta, de koppositie veroveren.
Doe dan maar Zondag verliezen , ligt ook iets meer voor de hand.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat heb je liever, woensdag verliezen van de amateurs of zondag?
What else is newquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het uitvak kunnen jullie wel sluiten want er komt volgensmij maar een halve bus
Ze moeten ook allemaal Ajax hebben he?quote:
De Cler altijd al een debiel gevonden.quote:
Vorig jaar waren jullie met twee bussenquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Doe dan maar Zondag verliezen , ligt ook iets meer voor de hand.
Het uitvak kunnen jullie wel sluiten want er komt volgensmij maar een halve bus
Klopt , iedereen wou graag nog even afscheid nemen van Jaap Stamquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vorig jaar waren jullie met twee bussen.
OMGquote:
Slechtste moment? Dat vind ik nog wel meevallen. Het is nog aan het begin van de competitie. En ook in de Uefa Cup moeten we kunnen overwinteren zonder Mickey.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:58 schreef Jnk18 het volgende:
Yep ik d8 al dat het zon 2 maanden ging worden met Sulej, die zien we pas in vorm terug na de winter dus. Dat is wel een tegenvaller :s
Mja Hamstring blessures doe je niet veel aan die komen altijd op de slechtste momenten.
Hopelijk is dit effe de laatste 2 blessures anders gaan we lekker richting vorig jaar met al die blessures.
Mooie woorden waren dat inderdaad van Hans.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:56 schreef denthemen het volgende:
Wat Hans Kraaij zei was wel waar: Bijna elke spits is vrolijk na een doelpunt, of ze nou winnen of niet. KJH was echt pissed, wat wel aangeeft hoe gebrand hij is om te presteren met Ajax
Mja ik bedoel dat hij net in vorm begon te komen en nu moet hij weer zolang revalideren en dan weer opnieuw beginnen, zo jammer want mickey brengt veel gevaar dat weten we.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Slechtste moment? Dat vind ik nog wel meevallen. Het is nog aan het begin van de competitie. En ook in de Uefa Cup moeten we kunnen overwinteren zonder Mickey.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
Javier Martina hebben we ook nog.. was ik helemaal vergeten. waarom speelt hij niet ipv. Leonardo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |