abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61839125
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nog meer mensen die een PM van Jorien hebben gehad?

Je bedoeld deze?

Sun 21 September 2008 15:37u door jorienvdherik
Jon Dahl Tomasson jalalalaa

hahahahahahaha mols weer met een duik, WEER EEN PENAL WEER GELIJK

HAAHAHHA

Wat een mafketel
  maandag 22 september 2008 @ 23:06:02 #162
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_61839171
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:24 schreef Blight het volgende:

[..]

Ik kan me hier deels wel in vinden, HeatWave, maar het treurige is, is dat dit niveau wel de max lijkt in de huidige Eredivisie. Ik volg bijvoorbeeld de Premier League vrij intensief, en na die wedstrijden op de zaterdagmiddag gezien te hebben is het een wereld van verschil om daarna weer Eredivisie te zien. Misschien verwacht je te veel van Nederlandse clubs, gezien deze daling van niveau de laatste jaren pas echt is ingezet?

Ajax was blij vlagen goed tegen Feyenoord, bij vlagen ook minder. Tegen Roda JC waren we echter een ploeg die een spel vertoonde wat in de Eredivisie meer dan voldoende kan zijn voor een titel.
Heerenveen en Az(adriaanse) kunnen het ook. Waarom de club met het meeste geld en zeer goede speler dan niet.
#FreeHat
  maandag 22 september 2008 @ 23:10:02 #163
166976 DuvelDuvel
pi_61839299
quote:
Wegereef fluit Ajax-FC Utrecht
De KNVB heeft de arbiters bekend gemaakt die een wedstrijd in de tweede ronde van het bekertoernooi mogen leiden. Jan Wegereef neemt de fluit ter hand bij het beladen duel Ajax-FC Utrecht.

De wedstrijd wordt op donderdag in de Amsterdam Arena afgewerkt. De winnaar van het treffen schaart zich onder de laatste 32 van de strijd om de KNVB Beker. Seizoenskaarthouders van de teams hoeven geen entree te betalen voor het duel.

Nog even de Steek feliciteren trouwens

[ Bericht 22% gewijzigd door DuvelDuvel op 22-09-2008 23:29:53 ]
#FreeHat
  maandag 22 september 2008 @ 23:46:00 #164
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61840252
quote:
Op maandag 22 september 2008 @ 20:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:

eey sukkel

die gozer was geen 12 maar 17

ik ga hem een stadion verbod aannaaien omdat die buiten de combi heeft gereisd,

Die heb ik ook gehad .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 22 september 2008 @ 23:49:19 #165
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_61840342
Misschien dat de arena dan een x volzit met een bekerwedstrijd.....Wel goed dat ze dit nu vaker gaan doen met dit soort wedstrijden waar normaal geen kip op af komt.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_61840646
quote:
Op maandag 22 september 2008 23:46 schreef Houniet het volgende:

[..]

Die heb ik ook gehad .
Ik denk dat Jorien aan iedereen die een Ajax hart heeft, dit heeft toegestuurd.

Alsof ze 5-0 hebben gewonnen...
pi_61840774
ik heb geen PM gehad
pi_61840809
Laten we jorien niet al te veel aandacht geven.
pi_61841137
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:

eey sukkel

die gozer was geen 12 maar 17

ik ga hem een stadion verbod aannaaien omdat die buiten de combi heeft gereisd,

-doe maar niet -

[ Bericht 15% gewijzigd door sjimz op 23-09-2008 00:27:46 ]
pi_61841210
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 00:25 schreef Nashje het volgende:

[..]

-edit-
Rustig, rustig!

Aan het eind van het seizoen sturen we allemaal een pm aan Jorien

Wie het laatst lacht, lacht het best.

Ik ga dit in ieder geval niet vergeten!

[ Bericht 13% gewijzigd door sjimz op 23-09-2008 07:47:30 ]
pi_61841373
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Niet als persoonlijke aanval bedoeld, echt niet. Maar kijk jij wel eens naar het VOETBAL, het spel? Hoe spelers elkaar vinden, de combinaties. het 1 keer raken. Hoe aanvallen voortkomen? Gewoon hoe een ploeg als Ajax "loopt". Ajax doet dit seizoen maar 1 ding, de bal naar voren pompen en hopen op KJH en Suarez en Suljemani. Er zit totaal geen voetbal, geen systeem niets in.

Dus nee, het loopt voor geen meter.
Ben je wel realitsch? bij welke club gebeurd dit wel? Alle top clubs verliezen tegenwoordig, milan, inter,, chelsea, man united, barca, real? en ajax moet altijd geweldig voetballen? welke club in de eredivisie wel goed? en hoe gaat de opbouw daar? allemaal perfecte aanvallen?

denk wat jij denkt niet mogelijk is, alleen in je dromen
pi_61841510
Om die jaarlijkse traditie er toch een beetje in te houden heb ik een poll gemaakt. De mensen die uiteindelijk op de juiste speler hebben gestemd mogen een dagje meelopen en proeven bij slagerij de Medische staf Ajax. Want ook dit seizoen zijn ze er weer vroeg bij. En dat laten wij niet uit het zonnetje natuurlijk.

Poll: Welke nuttige kracht valt als volgende geblesseerd af?
  • Silva
  • Van der Wiel
  • Vermaelen
  • Emanuelson
  • Vertonghen
  • Lindgren
  • De Jong
  • Suarez
  • Huntelaar
  • Sarpong
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 50% gewijzigd door Nashje op 23-09-2008 00:53:57 ]
  • pi_61841590
    Ik twijfel zelf tussen Van der Wiel en Vermaelen. Ik ga in ieder geval zeker voor een verdediger. Daar zitten we al krap in, dus daar willen ze toehappen. Hmm, moeilijk.
    pi_61841603
    Wat kan ik ermee winnen?
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_61842302
    kan je terug verwachten zo doek he
    over sunday

Rechtstreeks uit de PM box .
    'Cause it's easier to fly
    Than to face another night
    In Southern Sun
    And your love is all around
      dinsdag 23 september 2008 @ 07:14:25 #176
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_61842587
    quote:

[..]

Niet als persoonlijke aanval bedoeld, echt niet. Maar kijk jij wel eens naar het VOETBAL, het spel? Hoe spelers elkaar vinden, de combinaties. het 1 keer raken. Hoe aanvallen voortkomen? Gewoon hoe een ploeg als Ajax "loopt". Ajax doet dit seizoen maar 1 ding, de bal naar voren pompen en hopen op KJH en Suarez en Suljemani. Er zit totaal geen voetbal, geen systeem niets in.

En dat gaat het ook niet worden. Komen we simpelweg kwaliteit te kort voor.
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
    pi_61842628
    quote:

[..]

Nee, ik kijk niet naar het voetbal en naar het spel. Ik kijk alleen naar de uitslag, nou goed.

Jij verwacht dat Ajax met een nieuwe trainer en een aantal nieuwe, buitenlandse, spelers al de eerste weken sprankelend en hoogstaand voetbal speelt en iedereen met vier of vijf nul van de mat speelt. Zelfs al tegen Feyenoord in de derde competitiewedstrijd.

Tegen Roda en Borac liep het best aardig voor een seizoen dat pas twee weken onderweg is. Het zal wel aan mij liggen, maar ik zag genoeg combinaties en goede aanvallen en niet alleen ballen die naar voren werden gepompt. Tegen Feyenoord wel ja, maar hallo, dan heb je het niet over een matige club. En bij 1-2 kan ik mij ook nog wel voorstellen dat die ballen weggepomt worden na die druk van Feyenoord. Dat was niet de hele wedstrijd zo.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
      dinsdag 23 september 2008 @ 09:01:12 #178
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_61843460
    Natuurlijk weet ik best dat je kijkt. Maar ik vind niet dat ik teveel eis nee.

Een ploeg als Ajax, met zoveel hele dure spelers, is gewoon niet in staat om een fatsoelijke opbouw te verzorgen. Je kan mij NIET wijsmaken dat deze spelers die nu achterin en op het middenveld staan niet in staat zijn elkaar een beetje te vinden. Waarom peren ze dan de hele tijd de bal naar voren (vooral Stekelenburg) en hopen ze dat KJ, Suarez en Sulejmani er iets leuks mee doen? Elke nitwit snapt toch dat dat voor elke ploeg (of het nou Roda, f'noord of Barat is) veel makkelijker te verdedigen is. Je ziet als tegenstander de bal logischerwijs aankomen en de aanvallers van Ajax staan constant eerst met hun rug naar de goal om te kijken waar de bal is, moeten zich dan nog omdraaien en dan de actie maken. Dat is dus 9 van de 10 keer te laat waardoor de tegenstander de bal heeft en kan counteren.

Dan heb je nog mensen als Sno, een jongen die toch al flink wat potjes heeft gebald lijkt me. Hij krijgt de bal, moet dan eerst altijd nog ff "iets" doen, en dan nog krijgt hij het voor elkaar de bal tegen de eerste de beste tegenstander aan te schieten. En daar is hij niet de enige in.

Ik nee, ik verwacht (boeiend, wat ik verwacht) echt geen hoge school voetbal elke wedstrijd 90 min lang. Maar wat Ajax laat zien vind ik dus eigenlijk al 4 potjes bedroevend. En nee, dat hoef je niet met me eens te zijn, maar ik vind dat het best allemaal iets beter kan zijn met deze selectie. Je hebt een redelijk lange voorbereiding gehad, speelt nu dus al weer 4 wedstrijden samen, maar enig automatisme zit er niet in. En dat verbaast me ja .
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
      dinsdag 23 september 2008 @ 09:40:50 #179
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_61844108
    quote:
    "Suarez verdiende een strafschop"

door Mike Verweij
    AMSTERDAM - Eric Braamhaar moest het na afloop van Feyenoord-Ajax (2-2) ontgelden. Ajax voelde zich bestolen door de arbiter. "En dat vind ik wat overdreven", zegt scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg. "Er is geen scheidsrechter in Nederland die bewust fouten maakt. Het penaltymoment met Luis Suarez was cruciaal, maar er staan me ook momenten op het netvlies dat Ajax de wedstrijd kon beslissen. Ik begrijp de emotie, maar niet meer dan dat." Op verzoek van TELESPORT loopt de ex-arbiter de discutabele momenten langs.

1e minuut: Feyenoorder Diego Biseswar krijgt geel wegens een vermeende schwalbe in het strafschopgebied van Ajax. Uilenberg: "Een moedige beslissing van Eric om in een volle Kuip zo'n toon te zetten. Als een speler de scheidsrechter al zo vroeg in de wedstrijd in de maling probeert te nemen, is een gele kaart volkomen terecht. Het was een bewuste actie om een penalty te versieren, zonder dat er contact was met Gregory van der Wiel. Als je dit toestaat, zet je ook een toon. Maar wel de verkeerde."

17e minuut: Feyenoorder Roy Makaay schreeuwt om een penalty, nadat hij wordt vastgepakt door Ajacied Oleguer. Uilenberg: "Dat vonden wij - de leden van de technische staf - een veel te licht vergrijp voor een strafschop. De regel is zowel nationaal als internationaal dat de dúidelijke gevallen van vasthouden worden aangepakt. Om deze situatie te vergelijken met die van Geert den Ouden tijdens De Graafschap-ADO is niet fair, omdat elke situatie op zich staat. Wat ook in het voordeel van Eric pleit, is dat er in dit geval bij het geven van een penalty ook aan een andere sanctie moest worden gedacht: rood. Dat was buiten proporties."

43e minuut: Feyenoord-keeper Henk Timmer ontsnapt aan rood als hij Ajax-aanvaller Leonardo vloert. Uilenberg: "Als je de spelregels nakijkt, is er een aantal criteria voor een doorgebroken speler. Hij moet rechtstreeks op de goal afgaan, een duidelijke scoringskans hebben, met de nadruk op duidelijke, en niemand mag in staat zijn de situatie te voorkomen. Timmer maakte een overtreding, waar elders op het veld normaliter gewoon voor wordt gefloten en geen kaart aan te pas komt. Eric gaf wél geel, omdat een veelbelovende aanval werd onderbroken. Daar staat volgens de regels geel op en gezien de citeria niet meer dan dat."

81e minuut: Ajax-aanvaller Luis Suarez wordt in de houdgreep genomen door Feyenoord-verdediger André Bahia. Geen strafschop, vindt Braamhaar. Uilenberg: "Hier kunnen we kort over zijn, en daar baalt Eric ook vreselijk van: dit was een strafschop. Als hij het moment vanuit het camerastandpunt achter het doel had gezien, had hij zonder meer voor een penalty gefloten. Doordat Maarten Stekelenburg de bal ver uittrapte, Eric op grote afstand stond en de spelers 'in de rug' zag, beoordeelde hij de situatie helaas anders. Ja, het was een cruciaal moment. Ik kan me niet voorstellen dat het heeft meegespeeld dat het Suarez betrof. Het is in elk geval geen beleid om hem géén penalty's meer te geven."

85e minuut: Feyenoord krijgt wél een penalty als Urby Emanuelson (Ajax) Michael Mols (Feyenoord) vastpakt bij zijn arm en de spits theatraal naar de grond gaat. Uilenberg: "Dit was een kwestie van vasthouden en als je dat ziet als scheidsrechter moet je een strafschop geven. Dat Mols overdreven valt, maakt niet uit. Het gaat om de overtreding. Eric had deze van Emanuelson volledig in het vizier."

88e minuut: Ajax-doelpuntenmaker Klaas-Jan Huntelaar claimt een penalty, nadat hij door André Bahia aan zijn arm is getrokken. Uilenberg: "Zelfs op tv is het moment onduidelijk. Nogmaals, de regel is dat er alleen wordt bestraft als de overtreding helder is. Ik begrijp daarom dat Eric niet floot."
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_61844216
    Dat is volgens mij voor het eerst dat Uilenberg een fout toegeeft, normaal lult hij alles recht wat krom is.
    No bitch to me
    pi_61844300
    Donderdag eindelijk weer eens naar de Arena.
      dinsdag 23 september 2008 @ 09:52:11 #182
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_61844350
    quote:
    Hier kunnen we kort over zijn, en daar baalt Eric ook vreselijk van: dit was een strafschop
    Hij heeft toch echt gezegd alles teruggezien te hebben en achter zijn beslissingen te staan, dus ome Uilenbal liegt gewoon. Eric baalt er niets van, Eric heeft zijn toto gewonnen .
    Get woke, go broke!
    pi_61844449
    Dat van Urby vind ik echt nog steeds geen overtreding! Gelukkig stopt Mols er na dit jaar mee, kunnen we volgend jaar misschien eens geen pingel tegen krijgen tegen Feyenoord..
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
      dinsdag 23 september 2008 @ 09:57:45 #184
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_61844474
    quote:
    "Als je de spelregels nakijkt, is er een aantal criteria voor een doorgebroken speler. Hij moet rechtstreeks op de goal afgaan, een duidelijke scoringskans hebben, met de nadruk op duidelijke, en niemand mag in staat zijn de situatie te voorkomen."
    Normaal is een speler al doorgebroken als hij de laatste verdediger voorbij is en alleen de doelman nog voor zich heeft. Zondag had Leonardo alleen Henk Timmer en Theo Lucius (?) voor zich. Als Timmer hem niet had neergehaald, had hij alleen Lucius voor zich en dus was de kans nog groter dan wanneer hij een doelman voor zich heeft.
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
      dinsdag 23 september 2008 @ 09:58:48 #185
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_61844496
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 09:50 schreef Devz het volgende:
    Donderdag eindelijk weer eens naar de Arena.
    En dan erachter komen dat je SCC is geblokkeerd omdat je die bijeenkomst gemist hebt.
    pi_61844518
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 09:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

En dan erachter komen dat je SCC is geblokkeerd omdat je die bijeenkomst gemist hebt.
    !
    Uiteraard was dat allemaal onzin, maar het heeft uiteindelijk wel geholpen, ik schat dat er zo'n 1000 man op de bijeenkomst waren. Goede zaak.
    pi_61844771
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 09:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hij heeft toch echt gezegd alles teruggezien te hebben en achter zijn beslissingen te staan, dus ome Uilenbal liegt gewoon. Eric baalt er niets van, Eric heeft zijn toto gewonnen .
    Dit voelt echt als 3 punten bestolen in de kuip .
    pi_61844997
    Na die beelden nog 5x terug te hebben gezien kan ik nog steeds niet zien waar de exacte overtreding zit van Urby tegen Mols... er is zééér licht contact, en omdat Urby met zijn hand zwaait lijkt het net of Mols weggeduwd wordt, wat totaal niet zo is. Het is een duel

Daarbij, die Feyenoorders Waar zijn ze NU met hun 'Lucky Ajax' en 'KNJB'? Ik heb het geen één keer gehoord? Nu is het Lucky Feyenoord, maar dat zeggen ze dan weer niet hé.... nee nee. Te triest voor woorden. Als Ajax dit was overkomen was de hel ook los. Dan was het 'altijd weer die KNJB', 'Lucky Ajax'.,... en nu? Nu geen één woord over dit soort praktijken Triest volk...
    Love is in the air!
    pi_61845047
    Ik begrijp wel waarom Braamhaar dacht dat het een strafschop was voor Feyenoord want Urby legt als het ware zijn arm op de schouder van Mols, komt vervolgens vóór hem en zo lijkt het net of Urby Mols wegtrok. Als je goed kijkt zie je dat er niks aan de hand was en dat Mols als het ware gewoon achteruit stapt.
    Ik ga hem erop leggen, ja zeg, eerst mijn bordje leeg eten en dan als een nat washandje de coalitie op de kant zetten als de wind schuin van achteren komt.
      dinsdag 23 september 2008 @ 10:34:41 #190
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_61845301
    Helaas heeft het geen zin meer om er verder over te dicussieren. Er zal echt geen werkgroep komen in Zeist, of een signaal dat ze er iets aan willen/kunnen doen. We moeten het maar pikken. En niet alleen Ajax dus, maar alle clubs. Ze zijn slecht, ze weten het, leef ermee, dat is de boodschap.

Fouten, dingen niet zien etc, daar kan ik wel mee leven. Maar beslissingen, die nemen ze vaak om onduidelijke gronden. Natuurlijk is een 100% penalty ook 5 min voor tijd een 100% penalty. Maar dit was geen 100%, hoe je het ook bekijkt, tijdens of achteraf. En dan ga je gewoon niet de Klassieker even zelf beslissen. Zeker niet als je dat 1 minuut eerder ook niet doet.

En daar schort het dus aan, fouten maken we allemaal, maar dubieuze beslissingen hoef je niet te maken....
    Get woke, go broke!
    pi_61845328
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 09:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

!
    Uiteraard was dat allemaal onzin, maar het heeft uiteindelijk wel geholpen, ik schat dat er zo'n 1000 man op de bijeenkomst waren. Goede zaak.
    Ik vond het anders best gezellig.
    AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
    "Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
    pi_61845596
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 09:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Normaal is een speler al doorgebroken als hij de laatste verdediger voorbij is en alleen de doelman nog voor zich heeft. Zondag had Leonardo alleen Henk Timmer en Theo Lucius (?) voor zich. Als Timmer hem niet had neergehaald, had hij alleen Lucius voor zich en dus was de kans nog groter dan wanneer hij een doelman voor zich heeft.
    Inderdaad, het is een heel stuk makkelijker om te scoren als er 1 verdediger in het doel staat dan wanneer er 1 keeper in het doel staat. Zelfs Leo had hem er nog wel ingeschoven. Daarnaast kwam die speler nog van links aangerend volgens mij dus was hij 90% zeker te laat geweest.

En Timmer kwam als een debiel met twee benen ingesdoken, wtf! Dat is volgens mij overal op het veld een overtreding + kaart (zeker als je ziet voor wat voor minimale zaken al kaarten werden gegeven). Op naar de volgende wedstrijd, des te sneller ben ik dit vergeten (al denk ik ook nog steeds aan de Zeeuw en zn charge op Stekelenburg)
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_61845638
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 10:34 schreef HeatWave het volgende:
    Helaas heeft het geen zin meer om er verder over te dicussieren. Er zal echt geen werkgroep komen in Zeist, of een signaal dat ze er iets aan willen/kunnen doen. We moeten het maar pikken. En niet alleen Ajax dus, maar alle clubs. Ze zijn slecht, ze weten het, leef ermee, dat is de boodschap.

Fouten, dingen niet zien etc, daar kan ik wel mee leven. Maar beslissingen, die nemen ze vaak om onduidelijke gronden. Natuurlijk is een 100% penalty ook 5 min voor tijd een 100% penalty. Maar dit was geen 100%, hoe je het ook bekijkt, tijdens of achteraf. En dan ga je gewoon niet de Klassieker even zelf beslissen. Zeker niet als je dat 1 minuut eerder ook niet doet.

En daar schort het dus aan, fouten maken we allemaal, maar dubieuze beslissingen hoef je niet te maken....
    Helemaal mee eens.

Kan jorien geen brief schrijven naar de KNVB? Dat kan ie altijd zo goed.
      dinsdag 23 september 2008 @ 10:52:16 #194
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_61845667
    Uiteraard is het incident met Timmer ook belachelijk qua uitleg. Al met al bakte Braamhaar er gewoon geen moer van, dat vonden ook de f'noorders. Alleen heeft Ajax er iets meer nadeel van gehad...
    Get woke, go broke!
      dinsdag 23 september 2008 @ 10:53:41 #195
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_61845695
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 10:49 schreef Cheiron het volgende:

[..]
    (al denk ik ook nog steeds aan de Zeeuw en zn charge op Stekelenburg)
    Ja oude koeien en water...
    maar dat was ook al een 'top' wedstrijd die in het nadeel van Ajax werd beslist door de scheidsrechter.
    I've got more game than Monopoly.
    pi_61845706
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 10:52 schreef HeatWave het volgende:
    Uiteraard is het incident met Timmer ook belachelijk qua uitleg. Al met al bakte Braamhaar er gewoon geen moer van, dat vonden ook de f'noorders. Alleen heeft Ajax er iets meer nadeel van gehad...
    Iets meer maar... We zijn fucking 3 punten bestolen door die kolere lijer.
    pi_61845938
    zodra we weer wedstrijden gaan domineren zal de nadelige arbitrage steeds minder invloed hebben
      dinsdag 23 september 2008 @ 11:17:40 #198
    225735 Dr.Crane
    I'm listening...
    pi_61846146
    Pff zijn ze nog steeds aan het huilen over die penalty.
      dinsdag 23 september 2008 @ 11:18:28 #199
    225735 Dr.Crane
    I'm listening...
    pi_61846163
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 10:54 schreef Nashje het volgende:

[..]

Iets meer maar... We zijn fucking 3 punten bestolen door die kolere lijer.
    3? Dus jullie hadden 4 punten moeten hebben?
      dinsdag 23 september 2008 @ 11:26:34 #200
    166976 DuvelDuvel
    pi_61846338
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 00:37 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Ben je wel realitsch? bij welke club gebeurd dit wel? Alle top clubs verliezen tegenwoordig, milan, inter,, chelsea, man united, barca, real? en ajax moet altijd geweldig voetballen? welke club in de eredivisie wel goed? en hoe gaat de opbouw daar? allemaal perfecte aanvallen?

denk wat jij denkt niet mogelijk is, alleen in je dromen
    Even een rijtje teams van afgelopen seizoenen die goed tot heel goed voetbal hebben laten zien.
    AZ onder Adriaanse
    Heerenveen onder Verbeek
    Twente onder Rutten
    Groningen vorig seizoen voor de winterstop.
    PSV aantal seizoenen geleden onder Hiddink.

Bij deze clubs was verzorgd voetbal het uitgangspunt. En daar zaten absoluut slechte wedstrijden tussen maar je zag systemen en vastigheden die de coach er in had geslepen. Met mooie technische voetballers en daarnaast nog strijdlust. Dit is toch het uitgangspunt. En als je dan Europees tegen grotere teams je een keer wat meer onder druk staat of wat dan ook dan is er geen supporter die je hoort klagen. Maar in de eredivisie moet Ajax toch zeker in staat zijn om mooi herkenbaar voetbal te laten zien. Ik zeg niet 90 minuten lang een team zoek spelen maar iets van opbouw van achteruit en dan niet dat eeuwige geschuif maar de bal hard in spelen vrije man zoeken en doorschuiven. Twente deed dit bijvoorbeeld vorig seizoen ook gewoon heel goed. Dit wil ik zien. En ik geloof heilig dat als Ajax dit doet ze vanwege het feit dat ze extra kwaliteiten hebben kampioen worden.
    #FreeHat
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')