Je bedoeld deze?quote:Op maandag 22 september 2008 20:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nog meer mensen die een PM van Jorien hebben gehad?
Heerenveen en Az(adriaanse) kunnen het ook. Waarom de club met het meeste geld en zeer goede speler dan niet.quote:Op maandag 22 september 2008 22:24 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik kan me hier deels wel in vinden, HeatWave, maar het treurige is, is dat dit niveau wel de max lijkt in de huidige Eredivisie. Ik volg bijvoorbeeld de Premier League vrij intensief, en na die wedstrijden op de zaterdagmiddag gezien te hebben is het een wereld van verschil om daarna weer Eredivisie te zien. Misschien verwacht je te veel van Nederlandse clubs, gezien deze daling van niveau de laatste jaren pas echt is ingezet?
Ajax was blij vlagen goed tegen Feyenoord, bij vlagen ook minder. Tegen Roda JC waren we echter een ploeg die een spel vertoonde wat in de Eredivisie meer dan voldoende kan zijn voor een titel.
quote:Wegereef fluit Ajax-FC Utrecht
De KNVB heeft de arbiters bekend gemaakt die een wedstrijd in de tweede ronde van het bekertoernooi mogen leiden. Jan Wegereef neemt de fluit ter hand bij het beladen duel Ajax-FC Utrecht.
De wedstrijd wordt op donderdag in de Amsterdam Arena afgewerkt. De winnaar van het treffen schaart zich onder de laatste 32 van de strijd om de KNVB Beker. Seizoenskaarthouders van de teams hoeven geen entree te betalen voor het duel.
Die heb ik ook gehadquote:Op maandag 22 september 2008 @ 20:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
eey sukkel
die gozer was geen 12 maar 17
ik ga hem een stadion verbod aannaaien omdat die buiten de combi heeft gereisd,![]()
Ik denk dat Jorien aan iedereen die een Ajax hart heeft, dit heeft toegestuurd.quote:
-doe maar nietquote:Op maandag 22 september 2008 20:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
eey sukkel
die gozer was geen 12 maar 17
ik ga hem een stadion verbod aannaaien omdat die buiten de combi heeft gereisd,![]()
Rustig, rustig!quote:
Ben je wel realitsch? bij welke club gebeurd dit wel? Alle top clubs verliezen tegenwoordig, milan, inter,, chelsea, man united, barca, real? en ajax moet altijd geweldig voetballen? welke club in de eredivisie wel goed? en hoe gaat de opbouw daar? allemaal perfecte aanvallen?quote:Op maandag 22 september 2008 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet als persoonlijke aanval bedoeld, echt niet. Maar kijk jij wel eens naar het VOETBAL, het spel? Hoe spelers elkaar vinden, de combinaties. het 1 keer raken. Hoe aanvallen voortkomen? Gewoon hoe een ploeg als Ajax "loopt". Ajax doet dit seizoen maar 1 ding, de bal naar voren pompen en hopen op KJH en Suarez en Suljemani. Er zit totaal geen voetbal, geen systeem niets in.
Dus nee, het loopt voor geen meter.
En dat gaat het ook niet worden. Komen we simpelweg kwaliteit te kort voor.quote:Op maandag 22 september 2008 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet als persoonlijke aanval bedoeld, echt niet. Maar kijk jij wel eens naar het VOETBAL, het spel? Hoe spelers elkaar vinden, de combinaties. het 1 keer raken. Hoe aanvallen voortkomen? Gewoon hoe een ploeg als Ajax "loopt". Ajax doet dit seizoen maar 1 ding, de bal naar voren pompen en hopen op KJH en Suarez en Suljemani. Er zit totaal geen voetbal, geen systeem niets in.
Nee, ik kijk niet naar het voetbal en naar het spel. Ik kijk alleen naar de uitslag, nou goed.quote:Op maandag 22 september 2008 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:"Suarez verdiende een strafschop"
door Mike Verweij
AMSTERDAM - Eric Braamhaar moest het na afloop van Feyenoord-Ajax (2-2) ontgelden. Ajax voelde zich bestolen door de arbiter. "En dat vind ik wat overdreven", zegt scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg. "Er is geen scheidsrechter in Nederland die bewust fouten maakt. Het penaltymoment met Luis Suarez was cruciaal, maar er staan me ook momenten op het netvlies dat Ajax de wedstrijd kon beslissen. Ik begrijp de emotie, maar niet meer dan dat." Op verzoek van TELESPORT loopt de ex-arbiter de discutabele momenten langs.
1e minuut: Feyenoorder Diego Biseswar krijgt geel wegens een vermeende schwalbe in het strafschopgebied van Ajax. Uilenberg: "Een moedige beslissing van Eric om in een volle Kuip zo'n toon te zetten. Als een speler de scheidsrechter al zo vroeg in de wedstrijd in de maling probeert te nemen, is een gele kaart volkomen terecht. Het was een bewuste actie om een penalty te versieren, zonder dat er contact was met Gregory van der Wiel. Als je dit toestaat, zet je ook een toon. Maar wel de verkeerde."
17e minuut: Feyenoorder Roy Makaay schreeuwt om een penalty, nadat hij wordt vastgepakt door Ajacied Oleguer. Uilenberg: "Dat vonden wij - de leden van de technische staf - een veel te licht vergrijp voor een strafschop. De regel is zowel nationaal als internationaal dat de dúidelijke gevallen van vasthouden worden aangepakt. Om deze situatie te vergelijken met die van Geert den Ouden tijdens De Graafschap-ADO is niet fair, omdat elke situatie op zich staat. Wat ook in het voordeel van Eric pleit, is dat er in dit geval bij het geven van een penalty ook aan een andere sanctie moest worden gedacht: rood. Dat was buiten proporties."
43e minuut: Feyenoord-keeper Henk Timmer ontsnapt aan rood als hij Ajax-aanvaller Leonardo vloert. Uilenberg: "Als je de spelregels nakijkt, is er een aantal criteria voor een doorgebroken speler. Hij moet rechtstreeks op de goal afgaan, een duidelijke scoringskans hebben, met de nadruk op duidelijke, en niemand mag in staat zijn de situatie te voorkomen. Timmer maakte een overtreding, waar elders op het veld normaliter gewoon voor wordt gefloten en geen kaart aan te pas komt. Eric gaf wél geel, omdat een veelbelovende aanval werd onderbroken. Daar staat volgens de regels geel op en gezien de citeria niet meer dan dat."
81e minuut: Ajax-aanvaller Luis Suarez wordt in de houdgreep genomen door Feyenoord-verdediger André Bahia. Geen strafschop, vindt Braamhaar. Uilenberg: "Hier kunnen we kort over zijn, en daar baalt Eric ook vreselijk van: dit was een strafschop. Als hij het moment vanuit het camerastandpunt achter het doel had gezien, had hij zonder meer voor een penalty gefloten. Doordat Maarten Stekelenburg de bal ver uittrapte, Eric op grote afstand stond en de spelers 'in de rug' zag, beoordeelde hij de situatie helaas anders. Ja, het was een cruciaal moment. Ik kan me niet voorstellen dat het heeft meegespeeld dat het Suarez betrof. Het is in elk geval geen beleid om hem géén penalty's meer te geven."
85e minuut: Feyenoord krijgt wél een penalty als Urby Emanuelson (Ajax) Michael Mols (Feyenoord) vastpakt bij zijn arm en de spits theatraal naar de grond gaat. Uilenberg: "Dit was een kwestie van vasthouden en als je dat ziet als scheidsrechter moet je een strafschop geven. Dat Mols overdreven valt, maakt niet uit. Het gaat om de overtreding. Eric had deze van Emanuelson volledig in het vizier."
88e minuut: Ajax-doelpuntenmaker Klaas-Jan Huntelaar claimt een penalty, nadat hij door André Bahia aan zijn arm is getrokken. Uilenberg: "Zelfs op tv is het moment onduidelijk. Nogmaals, de regel is dat er alleen wordt bestraft als de overtreding helder is. Ik begrijp daarom dat Eric niet floot."
Hij heeft toch echt gezegd alles teruggezien te hebben en achter zijn beslissingen te staan, dus ome Uilenbal liegt gewoon. Eric baalt er niets van, Eric heeft zijn toto gewonnenquote:Hier kunnen we kort over zijn, en daar baalt Eric ook vreselijk van: dit was een strafschop
Normaal is een speler al doorgebroken als hij de laatste verdediger voorbij is en alleen de doelman nog voor zich heeft. Zondag had Leonardo alleen Henk Timmer en Theo Lucius (?) voor zich. Als Timmer hem niet had neergehaald, had hij alleen Lucius voor zich en dus was de kans nog groter dan wanneer hij een doelman voor zich heeft.quote:"Als je de spelregels nakijkt, is er een aantal criteria voor een doorgebroken speler. Hij moet rechtstreeks op de goal afgaan, een duidelijke scoringskans hebben, met de nadruk op duidelijke, en niemand mag in staat zijn de situatie te voorkomen."
En dan erachter komen dat je SCC is geblokkeerd omdat je die bijeenkomst gemist hebt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:50 schreef Devz het volgende:
Donderdag eindelijk weer eens naar de Arena.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En dan erachter komen dat je SCC is geblokkeerd omdat je die bijeenkomst gemist hebt.
Dit voelt echt als 3 punten bestolen in de kuipquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij heeft toch echt gezegd alles teruggezien te hebben en achter zijn beslissingen te staan, dus ome Uilenbal liegt gewoon. Eric baalt er niets van, Eric heeft zijn toto gewonnen.
Ik vond het anders best gezellig.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]!
Uiteraard was dat allemaal onzin, maar het heeft uiteindelijk wel geholpen, ik schat dat er zo'n 1000 man op de bijeenkomst waren. Goede zaak.
Inderdaad, het is een heel stuk makkelijker om te scoren als er 1 verdediger in het doel staat dan wanneer er 1 keeper in het doel staat. Zelfs Leo had hem er nog wel ingeschoven. Daarnaast kwam die speler nog van links aangerend volgens mij dus was hij 90% zeker te laat geweest.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Normaal is een speler al doorgebroken als hij de laatste verdediger voorbij is en alleen de doelman nog voor zich heeft. Zondag had Leonardo alleen Henk Timmer en Theo Lucius (?) voor zich. Als Timmer hem niet had neergehaald, had hij alleen Lucius voor zich en dus was de kans nog groter dan wanneer hij een doelman voor zich heeft.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:34 schreef HeatWave het volgende:
Helaas heeft het geen zin meer om er verder over te dicussieren. Er zal echt geen werkgroep komen in Zeist, of een signaal dat ze er iets aan willen/kunnen doen. We moeten het maar pikken. En niet alleen Ajax dus, maar alle clubs. Ze zijn slecht, ze weten het, leef ermee, dat is de boodschap.
Fouten, dingen niet zien etc, daar kan ik wel mee leven. Maar beslissingen, die nemen ze vaak om onduidelijke gronden. Natuurlijk is een 100% penalty ook 5 min voor tijd een 100% penalty. Maar dit was geen 100%, hoe je het ook bekijkt, tijdens of achteraf. En dan ga je gewoon niet de Klassieker even zelf beslissen. Zeker niet als je dat 1 minuut eerder ook niet doet.
En daar schort het dus aan, fouten maken we allemaal, maar dubieuze beslissingen hoef je niet te maken....
Ja oude koeien en water...quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
(al denk ik ook nog steeds aande Zeeuw
en zn charge op Stekelenburg)
Iets meer maar... We zijn fucking 3 punten bestolen door die kolere lijer.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:52 schreef HeatWave het volgende:
Uiteraard is het incident met Timmer ook belachelijk qua uitleg. Al met al bakte Braamhaar er gewoon geen moer van, dat vonden ook de f'noorders. Alleen heeft Ajax er iets meer nadeel van gehad...
3? Dus jullie hadden 4 punten moeten hebben?quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Iets meer maar... We zijn fucking 3 punten bestolen door die kolere lijer.
Even een rijtje teams van afgelopen seizoenen die goed tot heel goed voetbal hebben laten zien.quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:37 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Ben je wel realitsch? bij welke club gebeurd dit wel? Alle top clubs verliezen tegenwoordig, milan, inter,, chelsea, man united, barca, real? en ajax moet altijd geweldig voetballen? welke club in de eredivisie wel goed? en hoe gaat de opbouw daar? allemaal perfecte aanvallen?
denk wat jij denkt niet mogelijk is, alleen in je dromen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |