Pas na de winterstop ga ik me echt druk maken om de ranglijst, inderdaad.quote:Op maandag 22 september 2008 21:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Afgelope 2 seizoenen stonden we na 10 wedstrijden 2x bovenaan, dus zegt niks.
Dat je een ongelofelijke kneus bent als je een meisje van de catering gaat onder spugen. En een nog grotere kneus als je daarover op een forum gaat opscheppen.quote:Op maandag 22 september 2008 20:41 schreef Noshiba het volgende:
[..]
gast nogmaals wtf bedoel je hiermee
[..]
wtfquote:Op maandag 22 september 2008 21:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat je een ongelofelijke kneus bent als je een meisje van de catering gaat onder spugen. En een nog grotere kneus als je daarover op een forum gaat opscheppen.
kan die lullen wat ie wil maar Huntelaar werd de eerste helft bij een standaard situatie voor het doel zowat uitgekleed.quote:
Ik niet, ga ik een keer naar Ajax toequote:Op maandag 22 september 2008 20:59 schreef Noshiba het volgende:
Ik ben ervoor om jong ajax te laten spelen tegen borac!
Ik doe rustig maar hij gaat helemaal los om iets dat ik niet eens gedaan hebquote:Op maandag 22 september 2008 21:36 schreef Jasza het volgende:
Rustig aan jongens, rustig.
Welk geld?quote:Op maandag 22 september 2008 21:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik niet, ga ik een keer naar Ajax toe
IK denk dat ik dan mijn geld ga terug vragen![]()
Wat moet Utrecht dan wel denken?quote:Op maandag 22 september 2008 21:38 schreef HeatWave het volgende:
Trouwens een lekkere tegenstander voor de beker, Utrecht. kan je seizoen meteen een fikse domper geven....
Misschien moet jij lezen! Ik vind die gast die dat deed een kneus, ik zeg nergens dat jij het gedaan hebt! Maar jij vindt het nog leuk ook blijkbaar, want waarom zou je anders een "_O-" smiley plaatsen? Dan ben je toch hopeloos? En waarom verdiende ze het? Omdat ze een rotterdams accent had?quote:Op maandag 22 september 2008 21:35 schreef Noshiba het volgende:
[..]
wtfIk een meisje onder spugen? haha nooit gast, het was een ouwe lul die dat deed maar ze verdiende het wel dus was het wel lachwekkend.
lezen heet dat
Stond er niet echt bij. Ziek zijn was de basis ervoor. Het ging op een heel stuk maar drie zinnen over Gabri. Maar het stond er wel in.quote:Op maandag 22 september 2008 19:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat is de reden van het conflict dan? Gabri is alleen maar geblesseerd geweest onder Van Basten. Daar zal het wel iets mee te maken hebben dan.
D'r was er vlak na achten ook nog ff eentje die iets heel anders leegde dan z'n blaas.quote:Op maandag 22 september 2008 20:10 schreef Jasza het volgende:Zo'n gast die voor me stond ging ineens pisse en 1 minuut later gingen die hekkies open, maar hij had zich er nog doorheen gebeukt zei die later tegen me haha.
Lekker boeien die beker. Ik wil kampioen worden.quote:Op maandag 22 september 2008 21:38 schreef HeatWave het volgende:
Trouwens een lekkere tegenstander voor de beker, Utrecht. kan je seizoen meteen een fikse domper geven....
Whe?quote:Op maandag 22 september 2008 21:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Misschien moet jij lezen! Ik vind die gast die dat deed een kneus, ik zeg nergens dat jij het gedaan hebt! Maar jij vindt het nog leuk ook blijkbaar, want waarom zou je anders een "_O-" smiley plaatsen? Dan ben je toch hopeloos? En waarom verdiende ze het? Omdat ze een rotterdams accent had?
Bekerfinale in de Kuip is altijd een hele leuke seizoensafsluiter, dus zeker wel boeiend die beker!quote:Op maandag 22 september 2008 21:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Lekker boeien die beker. Ik wil kampioen worden.
Vertel het eens. Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 22 september 2008 21:48 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Whe?mag ik het niet leuk vinden? Je weet niet eens hoe het gegaan is maar toch vind je het dom dat is lach. Trek je nou niet een beetje voorbarige conclusies?
Tuurlijk. maar nu alweer uitgeschakeld worden zal wederom een knauw zijn. Dit team loopt al voor geen mter, zelfvertrouwen is een noodzaak..quote:Op maandag 22 september 2008 21:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Lekker boeien die beker. Ik wil kampioen worden.
Beker kan me gestolen worden.. je mag er hooguit UEFA cup voetbal mee spelen en je belast er de groep extra mee kwa wedstrijden.quote:Op maandag 22 september 2008 21:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bekerfinale in de Kuip is altijd een hele leuke seizoensafsluiter, dus zeker wel boeiend die beker!
Het isniet wat iedereen wenst.. ik ben zeker niet ontevreden maar als je ziet hoe we het hebben laten liggen 2 keer dan mag dat best zorgen baren.quote:Op maandag 22 september 2008 21:55 schreef RayMania het volgende:
Wel snel negatief hier hoor, of het ligt aan mij. Je verliest de eerste wedstrijd van het seizoen; oké, kan gebeuren. Daarna win je van Roda JC met héél veel kansen, dan een goede overwinning op Borac. Tegen Feyenoord sta je vijf minuten voor tijd 1-2 voor, krijg je geen penalty en krijg je een onterechte penalty tegen. Dus door scheidsrechterlijke dwalingen loopt het voor geen meter?
Utrecht loopt ook niet echt. Als je nu in eigen huis van Utrecht verliest zou wel een hele slechte zaak zijn.quote:Op maandag 22 september 2008 21:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk. maar nu alweer uitgeschakeld worden zal wederom een knauw zijn. Dit team loopt al voor geen mter, zelfvertrouwen is een noodzaak..
Ajax is geen top club voetballend gezien.quote:Op maandag 22 september 2008 22:03 schreef Silenus het volgende:
De beker is een prijs en een finaledag in de Kuip is altijd super. Die paar extra wedstrijden moet je als topclub echt wel aankunnen hoor. Als je straks zo graag Europese top wil zijn komen er wel wat meer wedstrijden aan per seizoen.
Niet als persoonlijke aanval bedoeld, echt niet. Maar kijk jij wel eens naar het VOETBAL, het spel? Hoe spelers elkaar vinden, de combinaties. het 1 keer raken. Hoe aanvallen voortkomen? Gewoon hoe een ploeg als Ajax "loopt". Ajax doet dit seizoen maar 1 ding, de bal naar voren pompen en hopen op KJH en Suarez en Suljemani. Er zit totaal geen voetbal, geen systeem niets in.quote:Op maandag 22 september 2008 21:55 schreef RayMania het volgende:
Wel snel negatief hier hoor, of het ligt aan mij. Je verliest de eerste wedstrijd van het seizoen; oké, kan gebeuren. Daarna win je van Roda JC met héél veel kansen, dan een goede overwinning op Borac. Tegen Feyenoord sta je vijf minuten voor tijd 1-2 voor, krijg je geen penalty en krijg je een onterechte penalty tegen. Dus door scheidsrechterlijke dwalingen loopt het voor geen meter?
Ik vind 'm al een stuk minder wanneer het eind april ergens tussen het competitie-slot en de play-offs gepropt wordt. Kloteweer en het hoort gerwoon ook de echte afsluiter te zijn.quote:Op maandag 22 september 2008 21:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bekerfinale in de Kuip is altijd een hele leuke seizoensafsluiter, dus zeker wel boeiend die beker!
CL Playoffs zijn toch ook afgeschaft dit jaar?quote:Op maandag 22 september 2008 22:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik vind 'm al een stuk minder wanneer het eind april ergens tussen het competitie-slot en de play-offs gepropt wordt. Kloteweer en het hoort gerwoon ook de echte afsluiter te zijn.
Ja maar ik bedoel we willen verder dan Nederland. Europees gezien hebben we geen top clubs meer in Nederland.quote:
Ik kan me hier deels wel in vinden, HeatWave, maar het treurige is, is dat dit niveau wel de max lijkt in de huidige Eredivisie. Ik volg bijvoorbeeld de Premier League vrij intensief, en na die wedstrijden op de zaterdagmiddag gezien te hebben is het een wereld van verschil om daarna weer Eredivisie te zien. Misschien verwacht je te veel van Nederlandse clubs, gezien deze daling van niveau de laatste jaren pas echt is ingezet?quote:Op maandag 22 september 2008 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet als persoonlijke aanval bedoeld, echt niet. Maar kijk jij wel eens naar het VOETBAL, het spel? Hoe spelers elkaar vinden, de combinaties. het 1 keer raken. Hoe aanvallen voortkomen? Gewoon hoe een ploeg als Ajax "loopt". Ajax doet dit seizoen maar 1 ding, de bal naar voren pompen en hopen op KJH en Suarez en Suljemani. Er zit totaal geen voetbal, geen systeem niets in.
Dus nee, het loopt voor geen meter.
Ik snap dat we met deze spelersgroep niet een programma aankunnen waarin we op alle fronten tot mei meestrijden. Maar als Ajax zijnde moet je die paar wedstrijden om de KNVB-Beker echt wel aankunnen én nog om de titel kunnen spelen. Dat ben je met een begroting van 65 miljoen aan je stand verplicht.quote:Op maandag 22 september 2008 22:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel we willen verder dan Nederland. Europees gezien hebben we geen top clubs meer in Nederland.
Wat je aan je stand verplicht bent is theorie. In praktijk heb je er daar d egroep niet voor. Laten w ekijken wat we hebben in praktijk en vandaaruit kijken wat we er maximaal uit kunnen halen. Ajax heeft de afgelopen 10 jaar precies andersom gedaan. Wij zijn Ajax dus we moeten dit voor elkaar krijgen ongeacht het materiaal. Zo werkt het niet.quote:Op maandag 22 september 2008 22:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik snap dat we met deze spelersgroep niet een programma aankunnen waarin we op alle fronten tot mei meestrijden. Maar als Ajax zijnde moet je die paar wedstrijden om de KNVB-Beker echt wel aankunnen én nog om de titel kunnen spelen. Dat ben je met een begroting van 65 miljoen aan je stand verplicht.
In de praktijk hebben we daar ook écht wel de groep voor. Kom nou, we hebben gewoon één van de twee beste selecties van Nederland. Ten eerste zijn we geen degradatieclub die de KNVB-Beker kan laten lopen om alle zeilen bij te zetten om in de Eredivisie te blijven, ten tweede zijn we fucking Ajax en willen we gewoon elke wedstrijd winnen.quote:Op maandag 22 september 2008 22:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat je aan je stand verplicht bent is theorie. In praktijk heb je er daar d egroep niet voor. Laten w ekijken wat we hebben in praktijk en vandaaruit kijken wat we er maximaal uit kunnen halen. Ajax heeft de afgelopen 10 jaar precies andersom gedaan. Wij zijn Ajax dus we moeten dit voor elkaar krijgen ongeacht het materiaal. Zo werkt het niet.
Je kan het niet laten lopen die KNVB beker maar het zou niet slecht uitkomen. Aan de andere andere kant heb je ook wel gelijk met een fitte selectie is het ideaal omdat je andere jongens aan het werk kan zetten.quote:Op maandag 22 september 2008 22:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
In de praktijk hebben we daar ook écht wel de groep voor. Kom nou, we hebben gewoon één van de twee beste selecties van Nederland. Ten eerste zijn we geen degradatieclub die de KNVB-Beker kan laten lopen om alle zeilen bij te zetten om in de Eredivisie te blijven, ten tweede zijn we fucking Ajax en willen we gewoon elke wedstrijd winnen.
Je neemt jezelf als club al niet serieus als je dat zou doen, maargoed, Ajax doet dat niet.
tsjah dan staat hij niet goed.. als hij niet goed staat moet ie geen "top" wedstrijden fluiten.quote:Op maandag 22 september 2008 22:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja praat het moment met Suarez maar weer goed.
De scheids kon het vanaf zijn positie niet waarnemen bla blaTyf toch eind op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |