Bassie kan gewoon niet met mensen communiceren!quote:Op maandag 22 september 2008 19:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat is de reden van het conflict dan? Gabri is alleen maar geblesseerd geweest onder Van Basten. Daar zal het wel iets mee te maken hebben dan.
quote:Op maandag 22 september 2008 17:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Rechterrijtje. Wat ongelofelijk kut.
HIj heeft wel erg veel probleempjes ja, zowel bij Oranje als nu weer bij Ajax... schiet je lekker wat mee op, straks mag ie KJH ook niet, en is Suarez ook niet zo gezellig bij het kaarten....quote:Op maandag 22 september 2008 19:37 schreef Barca het volgende:
[..]
Bassie kan gewoon niet met mensen communiceren!
Zijn onkunde op het gebied van coaching (tactisch inzicht, vermogen om een goede opstelling neer te zetten, juiste wissels toe te passen), selecteren (spelers aantrekken en afvloeien) en omgang met mensen zijn me in de afgelopen 4 jaren meer dan duidelijk geworden. Zijn eerste maanden bij Ajax heeft hij aan dat beeld, volgens verwachting, nog geen wending kunnen geven.quote:Op maandag 22 september 2008 19:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HIj heeft wel erg veel probleempjes ja, zowel bij Oranje als nu weer bij Ajax... schiet je lekker wat mee op, straks mag ie KJH ook niet, en is Suarez ook niet zo gezellig bij het kaarten....
Nee, vooralsnog is mijn GEVOEL (jaja. dus geen objectief feit) bij MvB geen beste..
quote:Op zondag 21 september 2008 19:55 schreef Noshiba het volgende:
Stond vanochtend gewoon als allereerste bij de ArenA![]()
Toen kwamen er wat mensen aandruppelen, werd wel gezellig, trein in T1 welteverstaan, mocht ook wel![]()
Maar voorderest, ik had wel wat verwacht van dat volk daarzo, maar dat het zulk kutvolk is, de tering zeg, die vakken recht tegenover het uitvak valt nog wel mee, dat is meer sfeer, maar de rest van het stadion, godskelere.
ohja en:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enHaha als jij trein 1 niet in was gekomen was je echt de grootste josti ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n gast die voor me stond ging ineens pisse en 1 minuut later gingen die hekkies open, maar hij had zich er nog doorheen gebeukt zei die later tegen me haha.
En btw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plae@ zag er ook erg uitgeslapen uit in de trein btwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een echte held komt gewoon om 09.50u aanzetten en haalt middels een mooie spurt alsnog het onderste vak!
Gourmetten of steengrillen?![]()
Joden rennen altijd weg!quote:Op maandag 22 september 2008 20:11 schreef Silenus het volgende:
Een echte held komt gewoon om 09.50u aanzetten en haalt middels een mooie spurt alsnog het onderste vak!![]()
![]()
Ben je donderdag verplicht om op je eigen plek te gaan zitten met je seizoenskaart?Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.![]()
Nee, ik kreeg gelijk een bevestigingsmailtje. En als je je barcode invoert, dan staat er of het gelukt is of niet.quote:Op maandag 22 september 2008 18:24 schreef N.i.c.k het volgende:
Duurde het bij meer mensen meer dan een paar uur eer dat ze hun bevestigingsmailtje van de ajax webschop ontvingen ?
Of kan het zijn dat hij het bij een fout in de 25 cijferige! barcode het niet doet ?Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
Klopt inderdaad. Voor de camera's van EL en NOS kon ie zich nog redelijk inhouden maar hier proef je nog meer zijn frustratie.quote:Op maandag 22 september 2008 19:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zoals Huntelaar zei tegenover AT5:
Ik zou hem nu niet tegen moeten komen![]()
![]()
Nog meer mensen die een PM van Jorien hebben gehad?
eey sukkel
die gozer was geen 12 maar 17
ik ga hem een stadion verbod aannaaien omdat die buiten de combi heeft gereisd,![]()
![]()
![]()
Jorien is gewoon een vervuiling van de maatschappij. God was denk ik toen hij geschapen werd in een slechte mood.-link verwijderd, niet terugplaatsen-![]()
Geef jorien gewoon geen aandacht. Ajax is belangrijker. Je kan zijn pm's blokken.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
quote:Op maandag 22 september 2008 20:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
eey sukkel
ik ga hem een stadion verbod aannaaien omdat die buiten de combi heeft gereisd,![]()
![]()
![]()
haha Jorien die gister niet eens is gegaanquote:Op maandag 22 september 2008 20:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
eey sukkel
![]()
![]()
Dankjewel,quote:Op maandag 22 september 2008 20:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg gelijk een bevestigingsmailtje. En als je je barcode invoert, dan staat er of het gelukt is of niet.
't is ook al gelukt, kaartjes voor Borac. Don't ask why.
(omdat het vrij van een last op de schouders op rolletjes gaat lopen, waarbij de jonge gretige honden het onderste uit de kam gaan halen)![]()
Ik ga ook naar Borac, maar kaarten waren al binnen voor de uitwedstrijdquote:Op maandag 22 september 2008 20:33 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Dankjewel,
't is ook al gelukt, kaartjes voor Borac. Don't ask why.
(omdat het vrij van een last op de schouders op rolletjes gaat lopen, waarbij de jonge gretige honden het onderste uit de kam gaan halen).
Ach, is wel leuk om met een medemod te gaan.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
Ik zie net dat het in 1997/98 voor het laatst was dat Ajax na de eerste drie wedstrijden negen punten haalde. Wat een drama.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
gast nogmaals wtf bedoel je hiermeequote:Op maandag 22 september 2008 20:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:quote:Op zondag 21 september 2008 20:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jullie zijn lachwekkend inderdaad.Verdomde eigenwijs
Viva la afca![]()
Timmer had een rode kaart verwacht
Henk Timmer had zomaar een rode kaart kunnen ontvangen voor zijn overtreding op Leonardo tijdens de Klassieker tussen Feyenoord en Ajax (2-2) van zondag. De doelman van de Rotterdammers torpedeerde de Braziliaan nadat hij te laat kwam met zijn tackle. Scheidsrechter Eric Braamhaar trok echter slechts geel.
Timmer dacht een rode kaart te krijgen toen Braamhaar op zijn 'Rotterdamse' fluitje floot. 'Toen ik merkte dat Braamhaar floot voor een overtreding, had ik zelf ook verwacht dat ik rood zou krijgen', aldus Timmer tegenover FCUpdate.
Timmer was zelf echter van mening dat er gewoon doorgespeeld had kunnen worden. 'Wat er precies gebeurde tussen Leonardo en mij? Helemaal niks. Dat meen ik. Er was wel contact, maar Leonardo begon al te vallen voordat we elkaar raakten. Het was dus volledig onterecht dat Braamhaar floot. Dat zei ik ook direct tegen hem, voordat hij een kaart trok. Ik stormde op hem af en zei dat hij op Studio Sport wel zou zien, dat hij een verkeerde beslissing nam. Of Braamhaar, omdat ik dat zei, geel gaf in plaats van rood? Geen idee. Dat zou best kunnen', aldus Timmer.![]()
Die Jeroen Tesselaar was vroeger mijn buurjongen kom ik nu achterquote:Op maandag 22 september 2008 20:05 schreef Ruiseart het volgende:
Bodul schiet ze er wel in..
73. Bodul 0-5
Opstelling Jong Ajax:
Sergio Padt, Nathaniel Will, Toby Alderweireld, Vurnon Anita, John Goossens, Daylon Claassen, Javier Martina, Daley Blind, Darko Bodul, Siem de Jong, Danilo Sousa Campos
Opstelling Jong AZ:
Albert Jan de Vries, Ilias Haddad, Milano Koenders, Kees Luijckx, Jeroen Tesselaar, Toni Kolehmainen, Jeremain Lens, Gaston Salasiwa, Ari da Silva, Brett Holman, Simon Poulsen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009![]()
In principe allemaal reserves. Probeer dan maar gemotiveerd te zijn.quote:Op maandag 22 september 2008 20:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Jong AZ speelde dus met heel wat spelers van het eerste. Pwned.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
Ik ben ervoor om jong ajax te laten spelen tegen borac!
[ Bericht 8% gewijzigd door Noshiba op 22-09-2008 21:09:37 ]Verdomde eigenwijs
Viva la afca![]()
Donderdag is Utrechtquote:Op maandag 22 september 2008 20:59 schreef Noshiba het volgende:
Ik ben ervoor om jong ajax donderdag te laten spelen tegen borac!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009![]()
Toch kan het goed komen. Gebeurt immers ook niet vaak dat je tijdens de eerste drie wedstrijden al de klassieker speelt.quote:Op maandag 22 september 2008 20:40 schreef RayMania het volgende:
Ik zie net dat het in 1997/98 voor het laatst was dat Ajax na de eerste drie wedstrijden negen punten haalde. Wat een drama.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?![]()
quote:Uilenberg: Suárez verdiende penalty
maandag 22 september, door stip007, amsterdam, 21:19u, voetbal.nl
Scheidsrechterbaas Jaap Uilenberg vindt dat Ajacied Luis Suárez zondag in het duel met Feyenoord een strafschop verdiende. "Als je de beelden op televisie ziet, is het gewoon een penalty", zei hij maandag in het Eredivisie Live-programma Sport aan Tafel. "De vraag is, kan een scheidsrechter dat soort situaties altijd waarnemen?"
"Het is onmogelijk om altijd op de juiste positie te staan", vervolgde Uilenberg. "Iedere scheidsrechter zou op basis van de televisiebeelden voor een strafschop fluiten. Ook Eric Braamhaar." Laatstgenoemde gaf Feyenoord na het voorval met Suárez wel een penalty, waardoor het 2-2 werd. "Dat was een goede beslissing. Dat was ook een strafschop", vond Uilenberg.
"We hebben aan het begin van het seizoen instructies geven. Ieder duidelijk geval van vasthouden in het strafschopgebied is een penalty", sloot Uilenberg af.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca![]()
Afgelope 2 seizoenen stonden we na 10 wedstrijden 2x bovenaan, dus zegt niks.quote:Op maandag 22 september 2008 21:18 schreef Blight het volgende:
[..]
Toch kan het goed komen. Gebeurt immers ook niet vaak dat je tijdens de eerste drie wedstrijden al de klassieker speelt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: