quote:Op maandag 22 september 2008 15:54 schreef Dr.Crane het volgende:
Snoop een Ajacied.Als ie toevallig in de Ahoy had opgetreden had ie een Feyenoord-shirt aan gehad, en als ie in Eindhoven had gestaan een PSV-shirt.
Pijnlijk overigens om zo'n held in zo'n lelijk shirt te zien.Na z'n idiote country-nummer kon dit er ook nog wel bij.
Sarpongquote:.’ Toch was hij tegen Feyenoord redelijk dominant, zij het in een andere manier dan hij zelf aangeeft. Sarpong ging op de hand van Tim de Cler staan om hem een lesje te leren. ‘Naar mijn mening maakte hij een overtreding op Leonardo. Als de scheidsrechter dan niet fluit, moet het maar zo.’
Kan iemand effe tegen 'm zeggen dat het niet zo slim is om dat hardop te zeggen.quote:
Leuk!quote:
Geweldig .. dit doet me goed. Zo een teringlijer moet je gewoon zijn in het top voetbal en dat soort dingen zijn bepalend later.quote:
Precies Sarpongquote:
ik snap het systeem nog steeds niet. Het is 1 gaat in de dekking ( breed ) en 1 gaat voetballen. Bij balverlies gaat 1 in de dekking en de ander 5 -10 meter er achter.quote:Op maandag 22 september 2008 15:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Oleguer moet ook gewoon zijn man uitschakelen en dat is het. Daarom is het ook zo zonde dat Sno iedere keer speelt, want daarmee heb je al twee spelers op belangrijke posities die absoluut niet kunnen opbouwen. Hopen dat Gabri donderdag weer fit is.
En dat terwijl hij in het echt póeslief is, doet geen vlieg kwaad. Heel bedeesd, zacht stemmetje, altijd vriendelijk en correct. En ook nog eens diepgelovig..quote:Op maandag 22 september 2008 16:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Geweldig .. dit doet me goed. Zo een teringlijer moet je gewoon zijn in het top voetbal en dat soort dingen zijn bepalend later.
Dat misschien wel ja, maar het is natuurlijk niet echt slim om dat zo in de media te zeggen.quote:Op maandag 22 september 2008 16:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Geweldig .. dit doet me goed. Zo een teringlijer moet je gewoon zijn in het top voetbal en dat soort dingen zijn bepalend later.
Hoezo? Het was toch ook een overtreding op Leo?quote:Op maandag 22 september 2008 16:15 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]En nu kappen met janken dat Braamhaar alleen jullie benadeeld heeft.
Ik praat de actie van Sarpong absoluut niet goed maar als niemand het had gezien tijdens de wedstrijd dan weet je toch op dat moment niet dat je benadeeld wordt?quote:Op maandag 22 september 2008 16:15 schreef Dr.Crane het volgende:
Als de scheids fluit voor die overtreding tegen Leo was er niets aan de hand johquote:Op maandag 22 september 2008 16:15 schreef Dr.Crane het volgende:
Pleur op man. Je mag best een beetje stevig voetballen, maar dit soort overtredingen zijn overbodig en als je niet op past krijg je nog een kaart tegen ook. Nee lekker intelligent...quote:Op maandag 22 september 2008 16:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zelf zeker nooit gevoetbald.quote:Op maandag 22 september 2008 16:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Pleur op man. Je mag best een beetje stevig voetballen, maar dit soort overtredingen zijn overbodig en als je niet op past krijg je nog een kaart tegen ook. Nee lekker intelligent...
Dit soort overtredingen zijn nodig. Even door stappen en doen alsof je er niks aan kan doen. Geen scheids die het bestraft.quote:Op maandag 22 september 2008 16:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Pleur op man. Je mag best een beetje stevig voetballen, maar dit soort overtredingen zijn overbodig en als je niet op past krijg je nog een kaart tegen ook. Nee lekker intelligent...
Luisao (Braziliaans international van Benfica) kon voor 7 miljoen naar PSV van de zomer, maar die vonden hem te duur.quote:Op maandag 22 september 2008 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat laatste klopt. Maar dat eerste, tijd nodig? Om iets te doen wat hij al jaren zou moeten kunnen? Ik zel hem wederom niet meteen afschrijven hoor, maar ik vraag me dan toch altijd af waarom hij niet meer speelde bij Barca.
Vind het gewoon jammer dat ze bij Ajax niet in staat zijn om een paar degelijke verdedigers te vinden.....
Zoiets is gewoon achter zijn rug om, Zo'n pingel ziet hij gewoonquote:Op maandag 22 september 2008 16:15 schreef Dr.Crane het volgende:
Jawel hoor en het is niet nodig.quote:
9 miljoen volgens de ontdekker van iedereen.quote:Op maandag 22 september 2008 16:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Luisao (Braziliaans international van Benfica) kon voor 7 miljoen naar PSV van de zomer, maar die vonden hem te duur.
Had prima bij Ajax kunnen spelen imo.
Negen miljoen kan ook, klinkt hetzelfde als je niet helemaal 100% aan het opletten bent.quote:Op maandag 22 september 2008 16:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
9 miljoen volgens de ontdekker van iedereen.
Weet ook niet of hij haalbaar was voor Ajax, PSV had/heeft als voordeel dat ze CL spelen.
quote:Op maandag 22 september 2008 13:35 schreef versteegrob het volgende:
Met het oog op donderdag wat zal dan de opstelling zijn, denk zo
Steek
Silva - van de Wiel - Vermealen - Urby
Enoh/gabri (mits fit) - Sarpong - Vertonghen
Suarez - KJH - Cvitanich-
Met het aantal blessures kan ik er niks beter van maken.
Wazige keuze weer van Barcaquote:Op maandag 22 september 2008 17:18 schreef Silenus het volgende:
Enoh ineens rechtsback?
quote:Op maandag 22 september 2008 17:01 schreef Barca het volgende:
[..]
Hoop zelf op:
Stekelenburg;
Enoh, Vermaelen, Vertonghen;
Van de Wiel;
Lindgren, Urby;
Cvitanich;
Suarez, Huntelaar, Sarpong / Leonardo
Eensch! Silva weer terug, altijd een stabiele factor..quote:Op maandag 22 september 2008 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Oleguer heeft een dijbeenblessure. Lijkt me sterk dat hij donderdag kan spelen.
Silva in de basis en Van der Wiel naar zijn favoriete plek.
Niet verrassend!quote:Op maandag 22 september 2008 19:07 schreef kevin6188 het volgende:
Sportweek: kwade tongen beweren dat het niet botert tussen Gabri en Van Basten...![]()
Staat ook een interview met Sjon in.
oja.quote:Op maandag 22 september 2008 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Oleguer heeft een dijbeenblessure. Lijkt me sterk dat hij donderdag kan spelen.
Silva in de basis en Van der Wiel naar zijn favoriete plek.
Mag hopen voor Marco dat het niet zo is, gister heeft hij weer laten zien dat hij qua wissels het nog steeds niet doorheeft.quote:Op maandag 22 september 2008 19:07 schreef kevin6188 het volgende:
Sportweek: kwade tongen beweren dat het niet botert tussen Gabri en Van Basten...![]()
Wat is de reden van het conflict dan? Gabri is alleen maar geblesseerd geweest onder Van Basten. Daar zal het wel iets mee te maken hebben dan.quote:Op maandag 22 september 2008 19:07 schreef kevin6188 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |