Ook het middenveld wat ik graag zie.quote:Op maandag 22 september 2008 13:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik hoop overigens dat er een verband is tussen het niet opstellen van Lindgren en de blessure van Gabri, ik mag toch hopen dat het beoogde middenveld zo is:
Aissati
Lindgren Gabri
Zie je wel dat Urby foute vriendjes heeft..quote:Snoop Dogg liet zich zondagavond tijdens zijn optreden in de Heineken Music Hall van zijn Amsterdamse kant zien. De rapper rookte, net als vele bezoekers in het publiek, een grote joint. Na de eerste helft van het optreden verscheen hij op het podium in een shirt van de Amsterdamse voetbalclub Ajax.
De 35-jarige artiest gaf een kort, maar goedgevuld concert. In niet meer dan een uur en tien minuten bracht hij zo'n twintig nummers ten gehore, waaronder 'Murder was the case', 'Drop it like it's hot', 'Who am I (what's my name)?' en 'Sexual eruption' van zijn laatste album 'Ego trippin''.
Snoop Dogg werd op het podium vergezeld door een band en een dj. Het Nederlandse trio De Jeugd van Tegenwoordig verzorgde het voorprogramma.
Ik ga van het ergste uit iig.quote:Op maandag 22 september 2008 13:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kampioenen!
Hopen dat de blessure van Mickey meevalt, maar ik vrees dat we hem voorlopig wel even kwijt zijn. Zoveel vertrouwen heb ik ook niet in de MS.
quote:Ook Oleguer heeft last van hamstring
Oleguer hield aan het duel met Feyenoord hamstringklachten over.
Amsterdam, 22 sep 2008
Oleguer heeft aan het duel met Feyenoord lichte klachten overgehouden aan zijn rechterhamstring. De verdediger ondergaat dinsdag een MRI-scan. Ook Miralem Sulejmani wordt dan verder onderzocht.
Sulejmani viel tijdens de Klassieker al heel snel geblesseerd uit. Gevreesd wordt dat hij een scheurtje in zijn rechterhamstring heeft opgelopen. Een MRI-scan moet meer duidelijkheid geven over de ernst van de kwetsuur en de verwachte hersteltijd.
De klachten van Oleguer lijken niet zo ernstig, maar voor de zekerheid wordt hij dinsdag verder onderzocht.
quote:Terwijl de overige spelers al aan de warming-up waren begonnen, nam Marco van Basten de tijd om met Urby Emanuelson te praten. De verdediger was tijdens de wedstrijd 'verantwoordelijk' voor het onderuit halen van Michael Mols in het strafschopgebied. De flink bekritiseerde penalty leverde de 2-2 op.
Gillertquote:Op maandag 22 september 2008 13:46 schreef koningcambuur het volgende:
En dan tegen :quote:Op maandag 22 september 2008 13:35 schreef versteegrob het volgende:
Met het oog op donderdag wat zal dan de opstelling zijn, denk zo
Steek
Silva - van de Wiel - Vermealen - Urby
Enoh/gabri (mits fit) - Sarpong - Vertonghen
Suarez - KJH - Cvitanich-
Met het aantal blessures kan ik er niks beter van maken.
Mee eens. Weer werd het duidelijk dat wij wel wat nieuwe verdedigers kunnen gebruiken.quote:Op maandag 22 september 2008 13:36 schreef Cheiron het volgende:
Enoh vond ik wel echt een lichtpuntje
Inderdaad.. Ik heb hem niet kunnen betrappen op briljante dingen waarvan ik zeg.. dat is pure klasse.quote:Op maandag 22 september 2008 14:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Snap er echt niks van hoe sommigen nu al Enoh kunnen beoordelen, de man speelt 20 minuutjes mee...
Heb ook eens opgelegt en wel wel getelt geen 1 bal naar voren gezien. Altijd tikkie terug of breed, is die gozer bang ofzoquote:Op maandag 22 september 2008 15:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Inderdaad.. Ik heb hem niet kunnen betrappen op briljante dingen waarvan ik zeg.. dat is pure klasse.
Ajax mist centraal een op bouwende kracht. Oleguer bakt er werkelijk niks van en de rust die hij nu krijgt vanwege zijn hamstring is misschien wel goed ook.
Oleguer is ook geen verdediger van de Nederlandse school. Bij Barcelona werd hij ook niet geacht de opbouw te verzorgen. Bal inleveren bij een middenvelder en weer in je verdedigende positie gaan staan. Je kan moeilijk opeens van hem gaan eisen dat hij opbouwend net zo goed is als een Heitinga.quote:Op maandag 22 september 2008 15:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Inderdaad.. Ik heb hem niet kunnen betrappen op briljante dingen waarvan ik zeg.. dat is pure klasse.
Ajax mist centraal een op bouwende kracht. Oleguer bakt er werkelijk niks van en de rust die hij nu krijgt vanwege zijn hamstring is misschien wel goed ook.
Hij straalt ook geen zekerheid uit of zo. Dat vind ik ook best jammer. Misschien dat er mis communicatie is of zo vanwege de taal.. voor de rest snap ik er niks van. Ballen die hij snel naar de vleugel moet gooien brengt hij met een tussen stop enzo.. maar ja kan me niet voorstellen dat iemand zo slecht kan zijn en bij Braca zo goed was om in de basis te starten zo vaak.quote:Op maandag 22 september 2008 15:11 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Heb ook eens opgelegt en wel wel getelt geen 1 bal naar voren gezien. Altijd tikkie terug of breed, is die gozer bang ofzo
Dan heeft Marco toch verkeerd ingeocht wat dat betreft.. bal inleveren gasten hebben we er een dozijn van. Maar opbouwend geen enkele !quote:Op maandag 22 september 2008 15:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oleguer is ook geen verdediger van de Nederlandse school. Bij Barcelona werd hij ook niet geacht de opbouw te verzorgen. Bal inleveren bij een middenvelder en weer in je verdedigende positie gaan staan. Je kan moeilijk opeens van hem gaan eisen dat hij opbouwend net zo goed is als een Heitinga.
Ja, dat klopt. Maar echt goede opbouwende verdedigers (zoals Heitinga was en Van der Wiel kan worden) zijn zeldzaam, simpelweg omdat ze bijna alleen in Nederland (en dan ook lang niet door alle clubs) worden opgeleid. In bijna alle landen is het normaal dat een verdediger wordt gekozen om zijn verdedigende kwaliteiten, voor het opbouwen van een aanval hebben ze andere spelers (meestal de backs of één of twee (verdedigende) middenvelders). Werkt prima daar, alleen zijn wij het niet gewend.quote:Op maandag 22 september 2008 15:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan heeft Marco toch verkeerd ingeocht wat dat betreft.. bal inleveren gasten hebben we er een dozijn van. Maar opbouwend geen enkele !
Oleguer moet ook gewoon zijn man uitschakelen en dat is het. Daarom is het ook zo zonde dat Sno iedere keer speelt, want daarmee heb je al twee spelers op belangrijke posities die absoluut niet kunnen opbouwen. Hopen dat Gabri donderdag weer fit is.quote:Op maandag 22 september 2008 15:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oleguer is ook geen verdediger van de Nederlandse school. Bij Barcelona werd hij ook niet geacht de opbouw te verzorgen. Bal inleveren bij een middenvelder en weer in je verdedigende positie gaan staan. Je kan moeilijk opeens van hem gaan eisen dat hij opbouwend net zo goed is als een Heitinga.
Ja, maar dan moet ie dat dan wel doen iig. Jan van Halst had voor de wedstrijd ook al een paar mooie analyses waarbij bleek dat Oleguer zich als een d1 speler liet uitspelen... 1 schijnbeweging en hij loopt de verkeerde kant op..quote:Op maandag 22 september 2008 15:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Oleguer moet ook gewoon zijn man uitschakelen en dat is het. Daarom is het ook zo zonde dat Sno iedere keer speelt, want daarmee heb je al twee spelers op belangrijke posities die absoluut niet kunnen opbouwen. Hopen dat Gabri donderdag weer fit is.
Klopt, maar ik geef hem nog wel de tijd. En daarbij komt, beteren hebben we op dit moment toch niet.quote:Op maandag 22 september 2008 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ie dat dan wel doen iig. Jan van Halst had voor de wedstrijd ook al een paar mooie analyses waarbij bleek dat Oleguer zich als een d1 speler liet uitspelen... 1 schijnbeweging en hij loopt de verkeerde kant op..
Nee, dat laatste klopt. Maar dat eerste, tijd nodig? Om iets te doen wat hij al jaren zou moeten kunnen? Ik zel hem wederom niet meteen afschrijven hoor, maar ik vraag me dan toch altijd af waarom hij niet meer speelde bij Barcaquote:Op maandag 22 september 2008 15:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt, maar ik geef hem nog wel de tijd. En daarbij komt, beteren hebben we op dit moment toch niet.
quote:Emanuelson: "Penalty was een zware straf"
Urby Emanuelson zorgde er zondagmiddag voor dat Ajax uiteindelijk gelijkspeelde tegen Feyenoord. De Amsterdammers stonden tien minuten voor tijd nog met 1-2 voor, maar het werd uiteindelijk nog 2-2 na een benutte strafschop van Tommasson.
Emanuelson maakte de overtreding op Michael Mols, waarna arbiter Eric Braamhaar naar de strafschopstip wees. Volgens de linksback van Ajax was het geen strafschop. "De bal werd er ingepompt, ik draai me om en ik raak hem aan," aldus Emanuelson. Even daarvoor had Suarez aan de andere kant ook een strafschop moeten krijgen vond de linksback. "Zeker als je ziet wat er aan de andere kant gebeurt, was dit niet terecht. Daar werd Suarez echt beetgepakt. Bestolen? Ik voel me wel bestolen ja. Anders hadden we hier gewoon gewonnen."
Ook het spel van de Amsterdammers baart Emanuelson zorgen. "Zeker de eerste helft hebben we gewoon te weinig gevoetbald. Feyenoord heeft veel strijd geleverd."
Jaja Crane praat jezelf maar hoop in, Snoop is gewoon een Ajacied en een fan van Amsterdamquote:Op maandag 22 september 2008 15:54 schreef Dr.Crane het volgende:
Snoop een Ajacied.Als ie toevallig in de Ahoy had opgetreden had ie een Feyenoord-shirt aan gehad, en als ie in Eindhoven had gestaan een PSV-shirt.
Pijnlijk overigens om zo'n held in zo'n lelijk shirt te zien.Na z'n idiote country-nummer kon dit er ook nog wel bij.
Ja duh, eppo, dat snappen wij ook wel. Alsof we echt denken dat hij de basiself van Ajax-1 kan opnoemen.quote:Op maandag 22 september 2008 15:54 schreef Dr.Crane het volgende:
Snoop een Ajacied.Als ie toevallig in de Ahoy had opgetreden had ie een Feyenoord-shirt aan gehad, en als ie in Eindhoven had gestaan een PSV-shirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |