Is het niet zo dat ik het in het weekend wat rustiger aan moet doen?quote:Op maandag 22 september 2008 13:05 schreef Roi het volgende:
Ga een andere studie doen, je kan dit duidelijk niet aan (luister naar je onderbewuste).
quote:
Kankerirritantquote:Op maandag 22 september 2008 13:08 schreef __Saviour__ het volgende:
moet je zo'n toffe wekker hebben. Eentje die wegrijdt of vliegt, of zo eentje waarbij je eerst een puzzel moet oplossen voordat hij uitgaat
quote:Op maandag 22 september 2008 13:11 schreef m0m0 het volgende:
Herkenbaar, afgelopen nacht nog tot 3 uur tv gekeken terwijl de wekker om 7 uur was gezet.
Maar ja, The daily show was weer eens goud waard natuurlijk.![]()
Solution: verricht meer inspanningen op je vrije dag om toch direct in slaap te vallen
Nou, goed, dan moet je ook wel bij bepaalde tijden opstaan wil je niet onder de voet gelopen wordenquote:Op maandag 22 september 2008 13:07 schreef Olep het volgende:
Ik zou op straat gaan leven TS. Daar heb je geen haast
quote:Op maandag 22 september 2008 13:32 schreef MrFl0ppY het volgende:
Jep, herkenbaar. Daarom zet ik de wekker nu altijd ver van mijn bed af. Dan moet ik eerst uit bed voordat ik hem uit kan zetten. Werkt perfect
quote:Op maandag 22 september 2008 13:07 schreef Olep het volgende:
Ik zou op straat gaan leven TS. Daar heb je geen haast
quote:Op maandag 22 september 2008 13:30 schreef Heider00sje het volgende:
HerkenbaarAlleen hoef ik er geen topic meer voor te openen omdat het zo vaak voorkomt
Dat werkte vroeger altijd prima!quote:Op maandag 22 september 2008 13:32 schreef MrFl0ppY het volgende:
Jep, herkenbaar. Daarom zet ik de wekker nu altijd ver van mijn bed af. Dan moet ik eerst uit bed voordat ik hem uit kan zetten. Werkt perfect
irritant deuntje kiezen, dat na elke 3 minuten weer opnieuw begintquote:Op maandag 22 september 2008 13:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat werkte vroeger altijd prima!
Tot het moment dat ik dacht 'bekijk het maar', en er alsnog doorheen wist te slapen
Bij mij dus niet, het is 's ochtends altijd zo knetterkoud in m'n kamer dat ik altijd heeeel vlug m'n bed weer inga als m'n wekker te ver weg staat!quote:Op maandag 22 september 2008 13:32 schreef MrFl0ppY het volgende:
Mijn wekker heeft alleen maar fluitende vogeltjes, oceaangeluiden, en andere geluiden waar je eerder relaxed dan wakker van wordtquote:Op maandag 22 september 2008 13:57 schreef anoniemm het volgende:
[..]
irritant deuntje kiezen, dat na elke 3 minuten weer opnieuw begint
Het gevang voor de schavuit!quote:Op maandag 22 september 2008 16:34 schreef NoBody122 het volgende:
En welke gevolgen heeft deze actie voor de TS?
Mensen die een OP quotenquote:Op maandag 22 september 2008 13:04 schreef Zotheid het volgende:
Na een heftig weekend achter de rug te hebben gehad was het vandaag weer tijd om in de collegebanken te zitten. Aangezien ik om half 9 present zou moeten zijn had ik de wekker om 7 uur gezet. Zodat ik lekker zou kunnen douchen en ontbijten.
Vannacht lag ik te voelen en zag het steeds later worden, 2 uur, half 3, 3 uur. Mijn gedachtes dwaalde af naar de weinige tijd welke ik nog zou kunnen slapen. Toch werd ik uitgeslapen wakker. Wat was het geval? Het was al 10 uur. Kennelijk heb ik in mijn slaap mijn wekker uit weten te zetten en ben verder gaan slapen.
Klacht: Wekker in je onderbewustzijn uitzetten.
Inderdaad en als dat nog niet werkt met wat dozen en troep een hindernisbaan tussen je bed en wekker bouwen, hielp bij mij ook nog wel op ernstige momentenquote:Op maandag 22 september 2008 13:32 schreef MrFl0ppY het volgende:
Is dat zo'n Philipsding? Ambilight oid?quote:Op maandag 22 september 2008 14:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mijn wekker heeft alleen maar fluitende vogeltjes, oceaangeluiden, en andere geluiden waar je eerder relaxed dan wakker van wordt
Hij geeft wel licht enzo, dat helpt trouwens wel een beetje
WakeUplightquote:Op maandag 22 september 2008 19:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is dat zo'n Philipsding? Ambilight oid?
Dat ik mijn stof niet goed beheers, tentames slecht maak, zonder diploma van school af ga en aan de onderkant van de maatschappij beland.quote:Op maandag 22 september 2008 16:34 schreef NoBody122 het volgende:
En welke gevolgen heeft deze actie voor de TS?
Bwhehe, ik zie die fout nu pas.quote:
Ik zie het. Die wil ik nu ook. Morgen maar eens geld uitgeven..quote:Op maandag 22 september 2008 19:58 schreef windmolenaanzee het volgende:
[..]
WakeUplight
die wil ik ook
Zullen m'n huisgenoten leuk vinden.quote:
Dude, al dat gedoe om wakker te wordenquote:Op maandag 22 september 2008 20:12 schreef PiRANiA het volgende:
zet een 2e wekker aan de andere kant van de kamer
zelf heb ik dit systeem:
6.30 gaat de radio aan.
6.40 begint een piep-wekker naast mijn bed te piepen (en dan ram ik er op, snooze... (x5))
6.40 gaat mijn nachtlamp aan (tijdschakelar)
7:03 gaat de wekker aan de andere kant van de kamer
Het werkt
kanker kan idd vrij irritant zijnquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 20:12 schreef PiRANiA het volgende:
zelf heb ik dit systeem:
6.30 gaat de radio aan.
6.40 begint een piep-wekker naast mijn bed te piepen (en dan ram ik er op, snooze... (x5))
7:05 komt er een grote neger uit me kast en woont me anaal uit
Het werkt
quote:Op maandag 22 september 2008 20:12 schreef PiRANiA het volgende:
zelf heb ik dit systeem:
6.30 gaat de radio aan.
Het werkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |