Omdat ik geen zin heb in lawaai, en jij aangaf dat hij geen overtollige herrie maakt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:24 schreef Gunner het volgende:
Ik zou niet weten waarom je dat zou willen want met deze koeler er in is hij al bijna geruisloos. Volgens mij gaat het apparaat wel zeuren als er geen fan gedetecteerd wordt.
Daar ging het me omquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:34 schreef Gunner het volgende:
De switch doet gewoon z'n werk in stilte.
100 euro is een vraagprijs, maar voor 30 euro blijft hij gewoon in mijn bezit.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:24 schreef classpc het volgende:
Maar ik vind 100 euro een beetje veel voor een 24-poorts 10/100 switch.
Daarom bied ik 30 euro.
Dan heb je echt geen idee wat voor soort switch dit is. Vergelijk dit niet een of ander huis-tuin-keuken switchje van Sweex ofzo. Dit ding is bedoeld voor professioneel gebruik compleet met webinterface waar echt alles op in te stellen is.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:24 schreef classpc het volgende:
Maar ik vind 100 euro een beetje veel voor een 24-poorts 10/100 switch.
Ik heb hier 2 soortgelijke 24-poorts 10/100 switches staan van 3Com, beiden ook met web interface.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:07 schreef Gunner het volgende:
richtprijs verlaagd naar 90 euro
[..]
Dan heb je echt geen idee wat voor soort switch dit is. Vergelijk dit niet een of ander huis-tuin-keuken switchje van Sweex ofzo. Dit ding is bedoeld voor professioneel gebruik compleet met webinterface waar echt alles op in te stellen is.
Ik zeg niet dat 30 euro een goed bod is, ik bedoel alleen te zeggen dat we het hier hebben over een 2e hands product dat weet ik hoeveel uren gedraaid heeft en vermoedelijk ook al aardig wat netwerkactiviteit achter de rug heeft.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:27 schreef Gunner het volgende:
Gezien de nieuwwaarde die vier keer hoger ligt lijkt het me niet onredelijk, bovendien staat het je vrij om een beter bod te doen dan die 30 euro.
Zo niet, koop je hem lekker elders voor 50 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |