Net even een eind moeten rijden, door de polder een stukje en een stukje door de randstad en daarna de stad nog even doorgereden. Wat me opvalt is dat er op de meest rustige stukken een absurde snelheids beperking zit.
-Stukken door polders waar je niet harder dan 60 max mag
-Stukken door de randstad wat niet eens op bebouwde kom lijkt waar je 50 max mag
-Wegen waar je 100 max mag, terwijl je gemakkelijk zonder gevaar 120 kan rijden..
-En 3 baans wegen waar je 120 max mag terwijl je zonder gevaar 140 kan op de linkse baan..
Dit zou beter zijn:
-Bebouwde kom met veel kindjes en mensjes 50, dus is goed op het moment.
-Bebouwde kom wat eigenlijk nog geen bebouwde kom is maar omdat er één huis staat toch bebouwde kom word genoemd een kilometertje of 60-70
-Wegen waar je 100 mag kan makkelijk naar de 120, met een aantal uitzonderingen op drukke knooppunten.
-Overal waar je nu 120 mag zouden ze het moeten opschroeven naar 140. Kan makkelijk, kijk maar naar het buitenland.
Dat zou de doorstroom verbeteren, want graftakken die nu altijd onder de max snelheid rijden gaan nu ook iets harder rijden. Enz Enz..
En dat dit plan van mij overdag niet kan, daar kan ik mij dan nog bij neerleggen. Maar snachts.. Dat ze uberhaubt snachts bekeuringen durven uit te delen aan 30 - 40 tehard. Schandalig. Ben je de hele dag al opgehouden door die kut files, word je snachts bekeurd ALS je een keer kan doorrijden
Klacht: Het gaat allemaal zo traag op de nederlandse wegen.