Dag 71
De dagstreams zijn weer aangemaakt, veel plezier!!!
Screenshot v/d dag
14.10 Ruud zit midden tussen de pakjes, hij is bezig ze in te pakken.
Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.
NOG EVEN DIT:
Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er nu een Topic die Voyeur heeft geopent en die heet "Commentaren bij de livestream verslagen" , daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.
En nou weer aan het werk
Laatste streamverslag was:
quote:
op 11-25-1999 om 02:03 AM schreef Darkthorn het volgende:
1:49De heren hebben een uitgebreid maal achter de rug, met eieren, mayonaise, mosterd en brood. De nominaties zijn even besproken. Maurice en Bart zijn op het moment erg maatjes. Samen tandenpoetsen, samen de sterrenhemel bekijken en nu staan ze samen voor een landkaart (kan dat?), terwijl Ruud en Willem de afwas doen.
Bart kleedt zich uit en de stream gaat weg.
Ruud controleerde of de buitendeur op slot zat. Onverstaanbaar gepraat uit de herenslaapkamer, B. en W. onderwerp onverstaanbaar.
Stream 1, 3 en 4 op de huiskamer.
Stream 2 op de badkamer, met geluid uit de herenslaapkamer. Ruud is daar nu ook.
Het is inmiddels 2:00 en er is niemand meer te zien.
Correctie:
Om 2:04 sprintte Bart in groene onderbroek door het huis, geen idee waarom.
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 25 November 1999).]
Voor Anouk vandaag misschien de laatste dag, we zullen haar volgens vandaag.
8.48 Ruud is buiten in korte broek en gele regenjas en gaat de eieren uit het hok halen bij de kipjes. Ik hoor op strem 3 muziek..hmm vreemd, misschien van de redactiekamer.oooh ze hebben het vast gehoord, want het is al uit.
In de woonkamer staan heel veel kadootjes al klaar en opgestapelt in rijen, best een aardig gezicht. Er ligt ook een dekbed over de bank. Het lijkt al aardig weer op een tentenkamp . Dat wordt vandaag wel schoonmaken vrees ik.
Ruud is weer naar bed gegaan alvorens de eieren in de koelkast gelegd te hebben.
8.59 Ruud is zich aan het scheren.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
Geen gezicht Ruud en scherentejsessss
Ruud is in de keuken nu en maakt theewater warm, hij loopt nog in een onderbroek. Anouk is er ook met haar alfred jodokus kwak ochtendjas aan, ik zal er nog even van genieten voordat ze waarschijnlijk vanavond weggaat.
Bart is er ook uit en gaat zo te zien zich scheren op de oudewetse maniet..ik vindt het wel wat hebben.
Tegen de muur bij de vissen staan nog 35 dozen leeg te wachten op kadootjes, die zullen vandaag misschien aan de beurt zijn.
9.13 Ruud en Anouk zitten aan de ontbijttafel en smeren wat brood. Beide eten al wat. Ruud strooit hagelslag op zijn brood. Anouk neemt pindakaas. Karin is ook op, ik hoor haar wel maar zie haar nog niet.
R: "heb je je boek uitgelzen gisteren?"
A: "ja ik heb het uit, het was eigenlijk een mooi verhaal". Het gaat over een jongen die veel droomt en dan dacht hij een ster te zijn.
K: "weet je wat ik merkte aan dat boek?"
K: "eigenlijk klopte het helemaal niet, als je de achterkant leest en dan het boek dan is net of het anders is, alsof het door een ander is geschreven".
Ik begrijp eruit dat het een boek is dat door meerderen is gelezen van de bewoners omdat Ruud er ook over verteld.
Daar is Karin ook in zicht. Ze heeft een streepjestrui aan, wit met roestbruin en steekt haar haar op.
9.21 de stem galmt door het huis, en meldt iets over de DBK.
Anouk is alleen in de keuken en ze loopt de muur af waar al de foto's hangen, ze bekijkt ze even en leest wat er op de muren staat.
Anouk het theewater kookt wel opletten
Môge ook Chafre, jazeker dat kan, ik zie je UIN nummer staan dus voeg ik je even toe.
A: "het is koud buiten zeg en het waait onwijs hard"
------------------
9:24 Karin dekt de tafel.
9:35 Eén camera is als een idioot langs de stapels pakjes aan het zoomen, hebben ze shots nodig voor de uitzending ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 25 November 1999).]
Helaas zit ik achter een firewall, anders had ik wel geholpen...
Greetinx [eNeRGy]
9.36 Karin is alleen aan het ontbijten, Anouk is zich aan het douchen.
Karin is bezig met de kaartjes onder de boterham door. Nu hoor ik toch steeds om de zoveel seconden een klein kort fluitje, dat zal Anouk zijn
10.03 Karin is pakjes aan het inpakken bij de eethoek. Verder is er niemand te zien.
------------------
Verder is het erg stil in huize BB, het lijkt erop dat de rest weer het bed heeft opgezocht.
------------------
stream 3:>close up van de kippen
eentje staat echt onbewegelijk al ruim 10 minuten tussen de struiken,terwijl de musjes vrolijk om haar heen dartelen (ziet er echt raar uit
11.36
Vier andere kippen hebben besloten dat het zo niet langer kan, het is tenslotte al half 12, en maken haar wakker.
11.38 helicopter boven het BB en vaag stemmen van de bewoners
camera zoomt in op de helicopter
bewoners (waaronder Ruud en Bart in onderbroek) zwaaien uitbundig in de deuropening naar de helicopter
11.40 helicopter vliegt weer weg
11.47
STEM >Iedereen de zenders omdoen graag
Reactie van Bart>HAAR zender
Bart.als we al schrikken van die stem van jou.(immiteert nu de stem:"de nieuwe batterijen liggen op de tafel")
Bart>hoe zou hij er met zo'n stem in het echt wel niet uitzien
Karin>ach, die man doet ook alleen maar zijn werk, had ie maar een vak moeten leren
bewoners hebben het even over de stem, Karin dacht eerst dat het de stem van Tim Immers (??) was
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 25 November 1999).]
Iedereen is er nu uit. Bart staat nog zich uit te rekken, Maurice kijkt waar Karin mee bezig is en Anouk heeft nog steeds het alfred jodokuskwak ochtendjas aan.
Ze gaan ontbijten, degene die dat dan nog niet hebben gedaan.
M: "beetje melk erbij lekker"
Stem vraagt of iedereen de zender om wil doen.
Ze hebben het over muziek en het liedje van Marco Borsato, dat vindt niet iedereen echt topmuziek. Verder maken ze een pokkeherrie samen. Anouk zit ook nog koffie te malen, een reden om de koptelefoon even af te doen
------------------
de stem vraagt of iedereen zijn zender aan wil zetten, R zegt dat iedereen HAAR zender aan moet zetten.(Anouk had hem niet aan)
Ze hebben komentaar op de stem die altijd doorhet huis schreeuwd.
De discusieren of Marco Borsato "leef"zingt..
Anouk zegt van niet, ze weet niet wie wel.
[Dit bericht is gewijzigd door monica-lemmens (Datum 25 November 1999).]
Bart heeft al heel veel doosjes vastgeplakt zodat er een inpakpapier omheen kan.
De Stem is wat aan het zeggen, wat het is ik weet het niet in ieder geval moeten ze er hard om lachen allemaal.
Ze hebben het over voetbal en over de sterkste ploeg, Fyenoord, PSV, Ajax worden genoemd.
Ha Binky daar ben je weer, ik dacht al zou de koptelefoon vastgroeien..hahaha.
M: "Bart heb jij de haren van Ruud afgeknipt?"
------------------
Ze hebben het over de kapper. Maurice: ik betaal fl 36,00 voor zonder wassen en te knippen.
Iedereen lacht over de ze opmerking. Zonder te knippen???
Maurice laat ook zijn haar uitdunnen. In de zomer periode groeit zijn haar sneller.
Ruud vraagt of ze de kapper gebeld hebben.
De stem: goedemiddag bewoners;
iedereen schrikt. Je hoeft niet zo hard te schreeuwen. Hij verontschuldigt zicht.
Ze praten verder over de kapper.
M: "Karin maakt het nog uit om de leeftijd erop te zetten?"
Maurice pakt een flinke stapel inpakpapier en neemt plaats op de grond. Ik zie dat ze nieuw papier hebben, een ander patroon.
Willem en Maurice hebben een meningsverschil over het noteren en uitzoeken wat nu voor een jongen is en wat voor een meisje. In ieder geval wordt het een echt pakhuis van Sinterklaas.
B: "ik zet gewoon op de doos zelf de bepaalde leeftijdsgroepen dat is denk ik net zo handig"
Ruud en Maurice hebben dozen versleept naar het midden van de huiskamer en pakken nu alles in.
Anouk en Karin zitten aan de tafel in de keuken en schrijven de kaartjes.
------------------
quote:
op 11-25-1999 om 09:33 AM schreef [eNeRGy] het volgende:
Het is al vaker gezegd, maar iedereen die hier verslag doet: B E D A N K T ! ! !
Helaas zit ik achter een firewall, anders had ik wel geholpen...Greetinx [eNeRGy]
Foei energie hou je aan de structuur
Uhhhhhhhhhhhh
gaat over korte broeken vs lange broeken
R: waar is het plakband
K: op die blauwe doos , moeten er drie zijn
B: blauwe doos.. ze zijn allemaal blauw
K: ja das waar
B: die vierkante dozen, heheh
Ruud loopt een beetje onbeholpen papier voor de dozen te verslepen heeft eindelijk plakband gekregen van K
Anouk heeft kleffe handjes: verschrikkelijk gewoon
k: heb je blaren dan
A: nee
discussie gaat over waar de dozen voor de verschillende leeftijds/geslachts groepen te plaatsen, Bart heeft de leiding
Anouk zit een beetje te kreunen in haarzelf terwijl ze schrijft
Maurice is duidelijk beter in inpakken tov Ruud (2 op 1)
1244
iedereen in stilte bezig
K: Bart zijn jouw kaarten af
B: nee ik moet er nog 15
k: deze doos is voor kleine Karins
K: wat zei die?
M: deze doos is voor kleine Karins
a: mijn laatste (foto)
K: dan moet je nog 150 lintjes knopen
A: jij neemt het over toch want het was een stom idee
K: oh bedankt
A: geen stom idee maar een tijdrovend idee, kost 3 handelingen meer
K: nog 50 pakjes voor ieder
K: en dan nog 169 lintjes vouwen
A: let maar niet op wie dat zegt hoor
R: ik ben blij dat je eruitgaat vanavond
ze hebben het nu over linten he lang enzo
K: wil je groen, roze of blauw
A: roze!!
K: die olifant komt weer langs
A: ik dacht gisteren ..waar wordt ik nu weer door verrast
K: met dat masker
A: wil e een banaan met me delen
lunchpauze voorbij
13.24 Maurice zegt dat hij denkt dat ze over 2 uur wel klaar zijn met inpakken als dat zo doorgaat.
Maurice heeft het over auto's. "ik heb al eens een mercedus gehad"
R : "vroeger hadden we een oude mercedus gekocht een lichtblauwe, hij starte en rijde gewoon, nooit last mee gehad"
Ze hebben links en rechts van de muur verdeeld in jongens en meisjes, net zoals vroeger bij de gym , meisjes rechts, jongens links.
------------------
Ze zitten met linten te prutsen maar Karin bedenkt ineens dat plakplaatjes wel makkelijker was geweest.
14:20 Zo te zien is het weer erg warm in huis. Anoek deelt fruit uit, Bart een Banaan, Maurice een Appel.
14:26 Maurice zet koffie, sterke bakkies. Anoek vraagt of Maurice wil kloppen dus doetie dat, het blijkt dan om melk te gaan.
14:34 Bart tegen Anoek: sinds jij in huis bent komen wonen ben ik opstandig geworden. Anoek: wat maak ik toch in je los.
Anoek: de damesslaapkamer kan straks wat anders worden, Bart: een rukkamer!
14:38 Bram Looman (ruud kent hem, is een bekende hockyer uit Breda) heeft Anoek op d'r schouder getikt want hij kent haar nog van texel.
[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 25 November 1999).]
Ruud wil een Kever (spuit hem alleen niet meer rood, maar hamer(slag?) blauw of groen.
Mauw heeft het ook nog over zijn motor die hij pas in Juni heeft gekocht.(en verteld terloops een incident van zijn vader die een BMW (motor) had, en na een uitglijder niet meer heeft gereden
Diverse old timers worden op hun uitstraling beoordeeld (vooral de zogenaamde patserauto's)
(dit gesprek duurde dus ongeveer drie kwartier)
Ruud heeft voor de grap een lint om zijn voorhoofd geknoopt, zal zeker last hebben van zijn lange haar
Anouk heeft het over een verhaal over een man. Dat ze met een stel jongens een kampvuur heeft gehad en dat was gewoon gezellig.
Willem is bezig Anouk wat te stangen.
A: "vindt je het altijd leuk om anderen zo te pesten?, ik vindt het helemaal niet leuk hoor"
Quenda, perfect verslag, goed gedaan.
------------------
14.40
wow, Anouk valt heel eventjes uit tegen Willem, ze had het met ruud even over een hockeyspeler en willem vond het nodig om een opmerking te maken over de betreffende speler, waarop Anouk reageerde:"zeg, vind je dat nou leuk om ALTIJD opmerkingen te plaatsen ten nadele van andere mensen ,om een ander belachelijk te maken??"
Mauw zegt nu dat hij carbid in Barts koffie heeft gedaan
Gevolgd door een kort lachsalvo
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 25 November 1999).]
Anouk vertelt een aardig verhaal over een ontmoeting met Bram Lomans (speler Nederlands Hockey team). Zij zat op de tribune bij een hockeywedstrijd, het Nederlands hockey elftal zat in het zelfde vak. Anouk werd op de schouders geklopt (door Bram Lomans), "he, ben jij Anouk ...?" Toen Anouk dertien was is zij op vakantie geweest op Texel of Terschelling. 's Avonds werd er kampvuur gestookt, en daar was die Bram Lomans ook aanwezig, en zo herkende hij Anouk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |