abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 november 1999 @ 14:56:00 #26
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_223647
14.51

Mauw en Bart hebben het over een uitgave van een BB plakboek.(net als de voetbalplaatjes en tekenfimboeken die in omloop zijn en waarvan je de plaatjes kunt ruilen met je vriendjes)
Willem vind dat ze niet zoveel moeten fantaseren,maar Bart en Mauw houden stug vol dat het hun niet zou verbazen.

14.55
Vluchtig wordt aan Anou kgevraagd of ze in zou gaan op een aanbieding van de Panorama/etc....er vraagt iemand of ze zichzelf dan als sexsymbool ziet
Ruud reageert hierop met, "ja maar, voor de Tina dan??"

Karin ziet het al voor zich, Ruud met z'n blote kont in de Panorama (ze moest eens weten

Karin zegt:"ja, ik had het van die cd ook niet verwacht">

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 25 November 1999).]

donderdag 25 november 1999 @ 15:04:00 #27
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_223648
quote:
op 11-25-1999 om 02:50 PM schreef wich het volgende:
Quenda, hierbij dat verhaal:

Anouk vertelt een aardig verhaal over een ontmoeting met Bram Lomans (speler Nederlands Hockey team). Zij zat op de tribune bij een hockeywedstrijd, het Nederlands hockey elftal zat in het zelfde vak. Anouk werd op de schouders geklopt (door Bram Lomans), "he, ben jij Anouk ...?" Toen Anouk dertien was is zij op vakantie geweest op Texel of Terschelling. 's Avonds werd er kampvuur gestookt, en daar was die Bram Lomans ook aanwezig, en zo herkende hij Anouk.

Klopt Wich, alleen hadden Ruud en Anouk het vervolgens over de strafcorner en daarna kwam de negatieve opmerking van Willem en de heftige reactie van Anouk

Oliebol, bedankt voor je compliment!(bestudeer jou stukjes altijd heel goed, je bent m'n voorbeeld

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 25 November 1999).]

pi_223649
Ze lijken de hand te leggen aan de laatste dozen, Ruud en Anouk lopen met een stel dozen heen en weer om ze vervolgens op te stapelen tegen de muur.

A: "we moeten wel goed stapelen want als we het zo doen krijg je dit"

B: "super, moet je kijken helemaal klaar"

Ze zijn nu met zijn allen de kaartjes aan het pakje te bevestigen.

A: "Karin je lijkt Bart wel, die plaagt me ook zovaak"

M: "Ruud is soms een beetje in de war omdat hij zijn bijbel niet zo goed leest"

Ze hebben het over Carl Lewis en de doping die hij gebruikte. Ook verteld Ruud dat hij altijd een kruisteken maakt als hij moet gaan beginnen. R: "dat heeft toch wel wat". De camera's hoor je draaien omdat ze telkens met dozen lopen te sjouwen van de ene naar de andere kant.

Willem heeft een verhaal over sinterklaas en zwarte piet bij hem thuis. Ze kwamen daar een keer thuis en gooiden de pakjes over de schutting, ze waren wel bang maar ze vroegen mogen we binnenkomen. Waarop de kinderen in koor zeiden "ja hoor kom maar binnen"

Ruud heeft een oud en nieuw verhaal, "ik had vuurwerk en ik stak een vuurpijl aan en die schoot de gang in , mijn ouders kwaad joh, godverdikie, dat was wel lachen."

M: "lekker een beetje kind zijn, ik vindt dat wel lachen"

Ze hebben het over Wim Bosboom.

R: "Bram van de Vlugt, kennen jullie dat programma?, dat was ook altijd lachen joh he
Die had zo een programma over mislukkingen, daar zette hij een keer een auto in de vriescel en kijken of die nog starte, zulke dingen had hij elke week wel."

De Stem gaat en vraagt wat, ik kan niet horen wat maar ze juichen erbij.

15.48 Ruud ruimt de dekbedden op die nog over de bank lagen te luchten, er komt weer orde in het huis.

HAHAHA..Quenda, dank je, ik hoorde even niet wat . Ik ga er even tussen uit, tot straks bij het aanmaken van de avondstreams.

Jaaaaa WICH..hahahaha, dat zou kunnen, jeetje gelooft Ruud er dan niet meer in
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 25 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 25 november 1999 @ 15:57:00 #29
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_223650
AANVULLING OP stem:"er ligt plakband in de dbk
pi_223651
quote:
op 11-25-1999 om 03:22 PM schreef oliebol2000 het volgende:
...Willem heeft een verhaal over sinterklaas en zwarte piet bij hem thuis...
R: "Bram van de Vlugt, kennen jullie dat programma?, ...

Zou Ruud weten dat Bram van de Vlugt de officiele sinterklaas speelt?

pi_223652
Zo, daar is /me ook weer eens.

16.09 en ik val binnen in een aardig rommelig huize BB waar Bart weer zonder shirt zit te knutselen. Er worden wat boterhammetjes gegeten en ze zijn druk met de cadeaus

Ruud verbaast zich erover dat het al zo snel donker is en doet dat al etende, klinkt niet echt sociaal, zo met volle mond.

De banken van het huis liggen ondertussen helemaal vol met pakpapier en andere rommel.

Ruud strekt zich uit, maakt een vermoeide indruk

Karin: Anouk gisteravond: "ik heb allemaal bultjes op me been, hoe kan dat nou" "tja zegt ze, misschien omdat je je zo weinig douched?"
Is dat dan zo vragen Mauwries en Ruud in koor.
Ja zegt Karin, ze douched zelden, alleen als er heet water is. Ze haalt alleen maar een washand over haar lijf anders.

Die zal dus vanavond wel voor 3 weken douchen inhalen...

16.20 iedereen is uitgegeten en weer druk in de weer met de cadeautjes. Alleen Bart zit wat aan tafel te priegelen in bloot bovenlijf.
Hij zit overigens niet op zijn plek, maar aan de punt van de tafel welke bij de achtertuin staat.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_223653
16.28 en Anouk is al haar spullen bij elkaar aan het pakken nu terwijl de rest met de cadeaus bezig is. Ze is nu al haar kleren aan het zoeken.
Anouk heeft het nu over hoe het zal gaan vanavond, op TV. Ze vertelt dat ze de camera's dan op de voordeur zetten en dat ze alle bewoners dan goed laten zien. Er wordt bekend gemaakt wie weg moet, dan kun je nog spullen pakken en/of afscheid nemen. dan komt er een reclame en dan gaan ze live naar de voordeur zegt ze.
En toen vielen ineens alle streams weg/uit.
Nu weer beeld.

16.32 Iedereen is nog steeds bezig met knutselen. Anouk vraagt zich af wat ze zouden doen als Bart ook weggaat vanavond. Anouk is toch zenuwachtig. Geeft aan dat ze 1000 keer de wens geuit heeft weg te mogen/kunnen maar is zenuwachtig omdat ze niet weet of dat wel uberhaupt is uitgezonden. Ze weet het dus allemaal nog niet zo zeker.

16.37 Bart nam Sabine ff in de zeik.....kon het alleen niet goed volgen. Hij geeft even aan ivm de cadeaus dat ze een lijst krijgen van het leger des heils waarop staat hoeveel cadeaus naar welk huis en tevens is er op die lijst een onderscheid tussen jongens en meisjes.

16.41 gesprek gaat weer over het uit huis gaan van 1 van de 2 vanavond. Anouk is duidelijk stik en stik zenuwachtig terwijl Bart er schouderophalend over doet. "och als ik eruit moet heb ik hier toch een leuke 10 weken gezeten toch?" zegt ie.

pi_223654
16.47 inpakken inpakken en nog eens inpakken.

16.57 nog immer inpakken. gesprek gaat niet veel verder dan over rollen plakband.

Anouk is zenuwachtig, begint continu over vanavond, zit in grootse spanning toch.

17.03 iedereen is aan het inpakken, alleen Anouk doet dat nu weer op haar kamer, is weer met haar spulletjes bezig...nog even en ze is foetsie uit huize BB

Mooi einde zo om de avondstreams mee in te gaan, Oliebol. It's all yours

pi_223655
Deze Topic hebben we gesloten en de avond en nachtstreams zijn weer aangemaakt. Namens de niet streamkijkers iedereen bedankt voor zijn of haar inbreng.

Ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002414.html

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')