je kan aangeven dat je een akkoord van hem hebt, en dat het zijn verantwoordelijkheid was daar tijdig iemand voor te regelen. (officieel zouden ze je kunnen zeggen dat je alsnog moet werken..)quote:Op maandag 22 september 2008 16:15 schreef Monotomo het volgende:
Ik ben boos.![]()
Ik heb in week 36 (!!) al vrijgevraagd voor de zaterdag van week 40, 4 oktober dus. De vrijdagavond/nacht ervoor is er nl. een festival waar ik graag heen wil en we hebben al kaartjes à ¤22,50/s. Ik kreeg keurig een briefje met akkoord + handtekening in m'n postvak maar nu krabbelt de TL die de planningen vers maakt terug, hij zegt namelijk niemand te kunnen vinden die die zaterdag werkt.. Terwijl natuurlijk elke simpele ziel AGF kan vullen/draaien.
Wat moet ik nu? Moet ik werken als hij dat zegt?
dit heb ik al meerdere keren gelezen.......bedrijfsvoering en in gevaar komen!quote:Op maandag 22 september 2008 16:50 schreef Monotomo het volgende:
Ergens opgezocht dat het alleen kan worden teruggedraaid als de bedrijfsvoering ernstig in gevaar komt. Nu sta ik op zaterdag altijd in m'n eentje op AGF..
dat is volgens mij ook wat ik zeg toch?quote:Op maandag 22 september 2008 20:17 schreef freddieK het volgende:
[quote]Op maandag 22 september 2008 16:45 schreef zuivelman het volgende:
[..]
je kan aangeven dat je een akkoord van hem hebt, en dat het zijn verantwoordelijkheid was daar tijdig iemand voor te regelen. (officieel zouden ze je kunnen zeggen dat je alsnog moet werken..)
zeg dat je het vervelend vind, maar dat je echt niet kan.
Ik weet het niet hoor, maar je heb op papier vrij gekregen dus officieel ben je vrij!!!
of loop je al de DAM TOT DAM loop, je neemt de praktijken wel snel over he???
vraag maar aan basquote:Op maandag 22 september 2008 22:15 schreef Webgangster het volgende:
@Zuivelman: Ik weet niet precies wie je bent, ik ben in ieder geval die jongen die aan de linkerkant van Bas zat bij het eten
Kan jij trouwens eens bij Leidinggeven 1 en 2 kijken of jij bij mij in de groep zit
Tussenvoegsel van der en filiaal 1247
Een verkoper is diegene die In principe op bakkerij/deli staat. vakkenvuller vult alleen vakkenquote:Op maandag 22 september 2008 08:07 schreef morgane het volgende:
Fipo!![]()
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen een vakkenvuller en een verkoopmedewerker? Ik heb 4 jaar alleen maar vakken gevuld maar ben in ieder geval wel B.
Dat hebben ze dan fout gedaan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:22 schreef Monotomo het volgende:
Onzin, een verkoper kan ook gewoon op houdbaar werken.Ben voor houdbaar aangenomen twee jaar geleden, als Verkoper A.
met mij ook niemand!quote:Op maandag 22 september 2008 23:41 schreef Weemz het volgende:
Nou niemand met mij cursus dus, ik zit in Oranje (1,2,3 en 4, elke cursus andere groep)
ja, asm van asw?quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:01 schreef biel het volgende:
[..]
met mij ook niemand!
zit in oker geel 8,11,45,62!
of is er wel iemand die bij mij zit?
2 weken dacht ik maarquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:27 schreef Rian. het volgende:
Als iemand nu ontslag neemt bij de AH, hoe lang moet je dan nog doorwerken? Zes weken toch?
Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |