Ooh. Gelukkig kijk ik niet zoveel tvquote:Op maandag 22 september 2008 08:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er is nu een nieuwe reclame
En ja, het gaat wel goed. En met jou?
Ik moet werken
volgens mij niet. En hij is wel mooi, maar ik heb ook wel eens mooiere gezienquote:Op maandag 22 september 2008 08:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Is d'r geen FOK! award voor beste OP van een SC-reeks?
Jou had ik hier niet verwacht...quote:Op maandag 22 september 2008 08:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
volgens mij niet. En hij is wel mooi, maar ik heb ook wel eens mooiere gezien.
Oh, dat is wel een lekker dagje. Behalve dat werken danquote:Op maandag 22 september 2008 08:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh. Gelukkig kijk ik niet zoveel tv! En ja hoor ook, moet over een halfuurtje naar school toe tot 2 uur. En werken van 5 tot 9
Gefeliciteerd trouwensquote:Op maandag 22 september 2008 00:10 schreef Noorsbloed het volgende:
OMG ...
![]()
Ik ben oud !
Weer een jaar dichter bij de dood !
* kras kras kras *
EDIT
FIPO OP MIJN VERHAARDAG !! #%!#% !!!EINZ@@$!
Ja inderdaad, heb er echt geen zin inquote:Op maandag 22 september 2008 08:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een lekker dagje. Behalve dat werken dan
Gefeliciteerd en hoi iedereen!quote:Op maandag 22 september 2008 00:10 schreef Noorsbloed het volgende:
OMG ...
![]()
Ik ben oud !
Weer een jaar dichter bij de dood !
* kras kras kras *
EDIT
FIPO OP MIJN VERHAARDAG !! #%!#% !!!EINZ@@$!
Ja, even uit geweest, enge films gekeken met vrienden enzoquote:Op maandag 22 september 2008 08:51 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nog wat leuks gedaan dit weekend dan?
Blackzilla?quote:Op maandag 22 september 2008 08:55 schreef Breathtaking het volgende:
enge films gekeken met vrienden enzo
Bitterzoet in Amsterdam geweest, launch party van nieuwe website Freshcotton!quote:Op maandag 22 september 2008 08:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, even uit geweest, enge films gekeken met vrienden enzowas gezellig. Jij?
En ik baalik heb een nieuwe broek gekocht zaterdag, en ik dacht dat ie wel goed zat, maar nu zit ie veel te los
Nee, het was bijna hetzelfde als Blackzilla, maar vervang de penis door een kettingzaagquote:
Ah coolquote:Op maandag 22 september 2008 08:58 schreef Gupje het volgende:
[..]
Bitterzoet in Amsterdam geweest, launch party van nieuwe website Freshcotton!
ben ik alquote:Op maandag 22 september 2008 08:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, het was bijna hetzelfde als Blackzilla, maar vervang de penis door een kettingzaag
[..]
Ah cool![]()
Maar ik ga naar school! Ciaoo
Is dat nog wat live dan?quote:Op maandag 22 september 2008 09:02 schreef Juicyhil het volgende:
Ik was gisteren naar OneRepublic geweest in de Melkweg
Bye BT
Pic's?quote:Op maandag 22 september 2008 09:06 schreef NoelGallagher het volgende:
En, ben d'r weer. Vandaag zijn we hier maar met z'n 2-en. Meisje van 18 en ik, woehoe.
Nee. niet van jouquote:Op maandag 22 september 2008 09:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Van mij?![]()
Zo'n kneus ben ik nu ook weer niet.
Dat meisje natuurlijk, maar is ze lekker?quote:Op maandag 22 september 2008 09:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Van mij?![]()
Zo'n kneus ben ik nu ook weer niet.
Cup? Kont? Doe of je een smsje verstuurd en maak een foto!quote:Op maandag 22 september 2008 09:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Mwahhhhhhhhhhhhh, knap is anders, maar het is niet het type dat je 's ochtends je bed uit zou schoppen.
Ik heb geen camera op m'n telefoonquote:Op maandag 22 september 2008 09:11 schreef Gupje het volgende:
[..]
Cup? Kont? Doe of je een smsje verstuurd en maak een foto!
quote:Op maandag 22 september 2008 09:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb geen camera op m'n telefoon.
Cup is ong een 75b, denk ik. Kont ziet er goed uit, mits strakke jeans.
Ik zal eens zoeken naar d'r hyves.
Heb je wel een telefoon op je camera?quote:Op maandag 22 september 2008 09:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb geen camera op m'n telefoon.
Cup is ong een 75b, denk ik. Kont ziet er goed uit, mits strakke jeans.
Ik zal eens zoeken naar d'r hyves.
Ik heb een Alcatel van 16 euroquote:Op maandag 22 september 2008 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb je wel een telefoon op je camera?
Maar klinkt goed
Chantage, dat is hetquote:Op maandag 22 september 2008 09:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb een Alcatel van 16 euro.
Ik post een foto, als jij zegt wat voor werk je doet.
Bij welk bedrijf? Ik sorteer ook palletsquote:Op maandag 22 september 2008 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Chantage, dat is het
Nou vooruit dan: Ik sorteer pallets![]()
Kloptquote:Op maandag 22 september 2008 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Chantage, dat is het
Nou vooruit dan: Ik sorteer pallets![]()
Bij de Sociale Verzekerings Bankquote:Op maandag 22 september 2008 09:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bij welk bedrijf? Ik sorteer ook pallets
Maar maar maar, het is echt waarquote:Op maandag 22 september 2008 09:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt.
Ik kan misschien wel Vmbo gedaan hebben, maar daar trap ik dus mooi niet in.
Nou.. brul die pot maar vol.quote:Op maandag 22 september 2008 09:36 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dank je dat je me er even aan herinnert, want ik moet kakken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |