Willekeurige hengst op een toetsenbord.quote:Op zondag 21 september 2008 22:36 schreef Cahir het volgende:
Zeg, Zargon wat is EGOE nou?
En hij heeft Sharief?quote:
Heb je hem al gepepen, jij etalerend zaadcontainer?quote:Op zondag 21 september 2008 22:38 schreef Cahir het volgende:
Oja, nu ik eenheb, heb ik wel minder tijd om te baggeren. Dus nog een +1
.
Nee, we zijn er nog niet uit over wie moet bukken.quote:Op zondag 21 september 2008 22:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je hem al gepepen, jij etalerend zaadcontainer?
Ah ja, beetje hetzelfde idee als die 2 gasten die piano kunnen spelen met hun piemeltjes.quote:Op zondag 21 september 2008 22:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Willekeurige hengst op een toetsenbord.
Komt al in de buurt, maar nog steeds niet. Maar ik zeg het niet, anders mag ik KPD niet inquote:Op zondag 21 september 2008 22:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was jij niet rond de 16, nu wellicht iets ouder?
Dreigen met een piemel in je kont heeft bij jou niet echt nut, hmmm. Dang.quote:Op zondag 21 september 2008 22:39 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zargon had beloofd dat hij hem zou afmaken.
Welquote:Op zondag 21 september 2008 22:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dreigen met een piemel in je kont heeft bij jou niet echt nut, hmmm. Dang.
quote:Op zondag 21 september 2008 22:45 schreef Cahir het volgende:
Nice.
Ga we nu onze piemels vergelijken?
Succes met zoeken.quote:geslacht: Vrouw
Dat heeft er vast mee temaken dat je volgens je profiel van het vrouwelijke geslacht bentquote:Op zondag 21 september 2008 22:45 schreef HuHu het volgende:
Ik had speciaal voor dit topic een screenshot gemaakt, maar toen zat 'ie op eens dicht. Nu is 'ie weer open, dus ik post hem toch.
Het resultaat van populair zijn:
[ afbeelding ]
In een flesje onderin de kastquote:Op zondag 21 september 2008 22:47 schreef Cahir het volgende:
Maar we weten allemaal dat jij omgebouwd ben. Waar staat ie? Op sterk water?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |