abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 november 1999 @ 01:31:00 #1
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_223613
Mensen denk toch eens eventjes goed na voor je gaat stemmen!

Als je Bart er nu uitstemt dan heb je een soort BB in de vrijheid. Vorige week stond in een van die roddelbladen dat Sabien een reisje heeft aangeboden gekregen. Ze zal die reis samen maken met Bart. Zo zullen zij toch door een enkele fotograaf of journalist op de hielen worden gezeten. Dus BB in de vrijheid.

Anouk zal weer heimwee krijgen omdat ze nu alleen Willem en Ruud nog heeft. Willem begint arogant te worden en zal grotendeels nog met Ruud tijd doorbrengen. Anouk voelt zich alleen op de wereld en zal dan aankondigen te willen vertrekken en men zal hetzelfde tafereel krijgen als vorige week. Met nu als gevolg dat ze toch zal vertrekken.

Diezelfde avond zal een oud bewoner terugkeren..... En wat blijkt? Sabien is komt terug!!! Ze is gevraagd en ze wil zo graag een baantje bij de TV dat ze die arme Bart alleen heeft laten gaan. Er zal weer spanningen in het huis komen tussen Sabien en Karin. Misschien wel een echte "catfight".

(Ik had deze topic eigenlijk al een weekje eerder moeten plaatsen, maar toch nog maar gedaan. Ik weet eigenlijk ook niet of hieraan al aandacht is besteed).

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_223614
Oh ........ en ?
pi_223615
Ik geloof er niets van...
She came, she saw, she read, she posted, she left

pi_223616
Ik ook niet...
Bovendien wil ik Bart helemaal niet kwijt. Hij is de enige die wat leven in de brouwerij brengt. Sabine moet nog maar even wachten. Bart is voorlopig nog van ons.

pi_223617
Bart mag ook winnen van mij samen met Ruud en Karin.

Willem begint een beetje vervelend te zijn althans dat stukje laat V zien.

Karin moet eruit, ze niets serieus in het BB huis. Verdwijnen met haar.

pi_223618
quote:
op 11-25-1999 om 01:31 AM schreef jooltje het volgende:
.. En wat blijkt? Sabien is komt terug!!!

Denk je nu echt dat Sabine voor de tweede maal de weg naar het BB-huis zal kunnen vinden?

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
  donderdag 25 november 1999 @ 15:57:00 #7
1660 amappa
is BB a young one?
pi_223619
quote:
op 11-25-1999 om 11:24 AM schreef NERO het volgende:
Denk je nu echt dat Sabine voor de tweede maal de weg naar het BB-huis zal kunnen vinden?

Denk het niet. Ze was de vorige keer ook al fout gereden en kwam te laat in de uitzending. Nu haalt ze het helemaal nooit meer voor 1-1-2000.

En waar maken we ons nu druk om, A gaat er gewoon lekker uit en kan met haar zus naar een beautysalon om al dat gezeik van haar af te laten wassen.

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
pi_223620
quote:
op 11-25-1999 om 03:57 PM schreef amappa het volgende:
Denk het niet. Ze was de vorige keer ook al fout gereden en kwam te laat in de uitzending. Nu haalt ze het helemaal nooit meer voor 1-1-2000.

En waar maken we ons nu druk om, A gaat er gewoon lekker uit en kan met haar zus naar een beautysalon om al dat gezeik van haar af te laten wassen.

Ik snapte al niet waarom ze van de week de weg naar

quote:
Dat Plaatsje vlak bij Lelystad
vroeg in Groningen.......

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_223621
quote:
op 11-25-1999 om 03:57 PM schreef amappa het volgende:

inderdaad.
En wat je over Anouk zegt, die heeft zich de afgelopen weken amper gedouched (zie streamverslag van de dag van vandaag) dus die kan dan wel eens een week daar zitten om alles van haar af te laten wassen

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')