abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61810732
Wel, mijn dochter gaf dus vandaag een feestje in het huis, samen met een vriendin van haar die ook 18 werd. Ik had hier toestemming voor gegeven, op voorwaarde dat ze het rustig zouden houden. Ik ging zelf rond een uur of 12 al slapen, en liet ze de boel beneden maar bescheiden afbreken. Toen ik de volgende ochtend echter wilde gaan ontbijten, overkwam mij iets vreemds.

Namelijk, ik daalde de trap af om een lekkere tosti te bakken zoals ik elke ochtend doe. Echter drong een sterke, zurige lucht mijn neusgaten binnen. Het rook een beetje als een dooie rat in staat van ontbinding. Toen ik de huiskamer uitgebreid aan een inspectie onderwierp, trof ik op mijn design-sofa van 15 ruggen een of andere gare kamper aan met een ajax-shirt aan.

De stank werd inmiddels ondraaglijk, dus heb ik hem even flink voor rotte vis uitgemaakt. Toen hij zichzelf echter omhoogwerkte van de sofa, ontdekte ik dat hij in een flinke plas kots lag. Ik wilde hem eerst compleet de tering in rammen, maar toen hij in onverstaanbaar Nederlands begon te wauwelen dat hij zijn busabonnement zocht, kreeg ik medelijden met deze arme jongen. Hij leefde waarschijnlijk in een stacaravan in een havengebied, en zocht gewoon de gezelligheid op die hij nooit van thuis had meegekregen.

Om de stank een beetje te compenseren besloot ik een kop sterke thee te zetten, in de hoop dat dit de geur een beetje zou verdrijven. (Het was tevens een stille hint, maar die begreep hij niet). Vervolgens heb ik hem verder laten slapen, zodat ik ondertussen de huiskamer kon ontsmetten.

Toen hij vervolgens ergens in de middag wakker werd was inmiddels een deel van onze familie gearriveerd, we hadden vandaag namelijk een beschaafde borrel om de 18e verjaardag van mijn dochter te vieren. Hij kwam zonder broek aan de keuken binnenstrompelen. Het begon meteen weer te stinken, dus heb ik hem maar vriendelijk weggebonjourd, de arme pauperjongen. Hij mompelde nog iets over 'joden' en 'zuipen', maar dat begreep ik niet helemaal.

Overigens, bij het wegfietsen werd hij geschept door een invalidemobiel.
pi_61810758
To much lemming for me.
pi_61810794

Geweldig.
Google is your friend, abuse your friends
pi_61810800
Oke, bedankt voor de info.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_61810808
Goede lemming. Opzich...
  zondag 21 september 2008 @ 21:59:51 #6
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_61810843
Nee.
I never workout
pi_61810849
heheh
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_61810853
Hehe, deze lemming kon tenminste nog een grijns op mijn gezicht toveren .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_61810937
lemmng link?
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  zondag 21 september 2008 @ 22:03:11 #10
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61810945
Hihi.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')