Dat mag je vinden.quote:Op zondag 21 september 2008 21:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor dooddoener
weet je wat echt erg is? Als FOK!kertjes voordat een film uitkomt deze volledig afkrakenquote:Op zondag 21 september 2008 21:37 schreef Heathen. het volgende:
Vind ik niet echt, want hij flikt dit bij elke magnus opus. Dat is wel een heel erge toevalligheid. Het is niet zo dat ik hem betrap op twee á drie filmpjes.. maar constant. Daar erger ik mij aan.
Ik wil deze belangrijke mededeling gewoon in het openbaar uiten. Hij zal er vast al diverse malen op aan gesproken zijn. Heeft weinig zin dat ik het nog eens doe.quote:Op zondag 21 september 2008 21:43 schreef Biogarde het volgende:
Ja, maar heb je hem er al op aangesproken?
en dat zegt iemand met zó'n avatarquote:
Dus ik zal er wel verstand van hebben.quote:Op zondag 21 september 2008 21:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
en dat zegt iemand met zó'n avatar
Ja man, verstand van aardappels, daar heb je ook wel heel erg veel aanquote:Op zondag 21 september 2008 21:48 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dus ik zal er wel verstand van hebben.
Als je boer bent wel.quote:Op zondag 21 september 2008 21:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ja man, verstand van aardappels, daar heb je ook wel heel erg veel aan
Dat is toch mijn klacht niet? Mijn klacht is dat hij tegen dingen aan probeert te schoppen alleen om het schoppen zelf. Dan mag hij wel standvastig zijn in standpunt, daar heb je verdomde weinig aan als het voorgaande beschreven je uitgangspunt is.quote:Op zondag 21 september 2008 21:44 schreef Herald het volgende:
[..]
weet je wat echt erg is? Als FOK!kertjes voordat een film uitkomt deze volledig afkraken
"OH NOES Michael Bay gaat de Transformers verkrachten!"
"Oh noes een homofiele cowboy gaat the Joker spelen"
en dan achteraf
"wow Transformers is de beste film van 2007!"
"wow Heath Ledger verdient een oscar!
terwijl 300 toch echt de beste film was uit 2007 en tja... Heath was wel goed als the Joker
En ? hoe voelt het nou, om boer te zijn ?quote:
bwahahahaquote:Op zondag 21 september 2008 22:01 schreef GGMM het volgende:
Sunchaser zijn er echt mensen die hem leuk vinden
Die poll
Ik voel niks, ik ben geen boer.quote:Op zondag 21 september 2008 22:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En ? hoe voelt het nou, om boer te zijn ?
waarom zou je boven een rivier willen wonen, ga er dan naast wonen ofzo, anders verzuip je dadelijk nogquote:Op zondag 21 september 2008 22:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik voel niks, ik ben geen boer.
Ah, jij bent zoeen die denkt: iedereen boven de rivieren is boer.![]()
quote:Op zondag 21 september 2008 22:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
waarom zou je boven een rivier willen wonen, ga er dan naast wonen ofzo, anders verzuip je dadelijk nog
Ben jij gek, dat is toch veel te eng hij zou eens antwoord gevenquote:Op zondag 21 september 2008 21:43 schreef Biogarde het volgende:
Ja, maar heb je hem er al op aangesproken?
Stel je voor iddquote:Op zondag 21 september 2008 22:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben jij gek, dat is toch veel te eng hij zou eens antwoord geven
. <<< dit is meneer punt, hallo meneer punt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |