abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61808875
Nou dames en heren, het was weer zover. Ik moest werken dit weekend! Ik zal maar bij het begin beginnen, er zijn een hoop aantal klachten!

Ik liep vanmiddag m'n rondje door de zaal, zoals het de echte baas betaamd. Zag ik daar opeens vanachter een kerel met zo'n monnikenkapsel. Zo'n cirkel haar en in het midden kaal (naja er zaten daar nog een aantal haren). Ik dacht dus dat dat een oude kerel was met haaruitval (net als mijn pa!!! !!) maar toen hij zich omdraaide bleek het opeens een wijf te zijn Volgens mij had ze TBC ofzo, kan ze zich niet gewoon kaalscheren of een toupetje nemen, nu schrok ik me de tering

Énfin, op naar vrijdag!

Vrijdag moest ik garderobe dienst draaien wat altijd zeer chill is, je kan iedereen zien die binnenkomt en rustig op een stoeltje zitten en soms fooi vangen (4 euro ). Aangezien ik een echte Bourgondiër ben deed ik mijn jasje uit, ik had het immers warm van al die dames . Er kwamen echter zo veel verschrikkelijk lekkere wijven voorbij

Het was één of andere dag waar de heletijd klassen kinderen komen. Normaal zijn die klassen altijd fucking irritant (vooral als het van die vmbo scholen zijn ) maar nu kregen we Engelsen en Nederlandse goed opgeleide kindjes . De eerste groep Engelsen arriveerden en er zaten toch een paar lekkere wijven bij, had dat nooit verwacht van Engelsen. Het kan ook zijn dat het gewoon buitenlanders waren die in Engeland studeerden (dat zal het zijn ja [ afbeelding ]!) Mên ik kon m'n ogen er niet vanaf houden, dat was echt genieten !
Even later kwam er nog een ander Engels wijf naar me toe, ze hoorde niet bij de groep. Ze had een Varsity trui aan dus ik dacht dat dat op roeien sloeg (die gay wedstrijd voor corpskneuzen) maar dat bleek niet zo te zijn, het was ergens anders van. Maar ze vroeg me zo een paar dingen over het museum en waar ze andere musea kon vinden en ik reageerde natuurlijk zeer lief en zulks. Het vreugde ende jolijt was echter van korte duur want ze moest weer verder Blijkbaar ben ik lelijk
Er kwamen vrijdag ook echt een hele hoop Japanners, en zoals de trouwen Ananasvolgers weten ben ik daar gek op Er kwamen wel 3 groepen ofzo, normaal altijd met van die 1.40m lange vrouwtjes met visserhoedjes op maar nu liepen er ook een paar vrouwkes tussen. Ze waren echt zo fucking geil, echt zo van die 17/18 jarige meisjes met zo'n mooie gele huid en van dat zwarte stijle haar . Maar zoals gewoonlijk kunnen ze geen Engels en kan D_A geen Japans waardoor het alleen bij kijken blijft Gelukkig dacht ik wel bij mijzelf: ''Zij mogen mijn sushirol wel in hun mond nemen ''
'S avonds kwamen er de Nederlandse klassen. Het waren VWO scholen volgens mij, 6de klas. Er liepen toch een paar appetijtelijke dames bij Van die lange meiden met van die Nike sneakers, lang haar, een strakke broek waardoor je de kont goed kan vastpakken, van die onschuldige huppelkutjes die de hele dag vrolijk zijn en een beugel hebben. Het deed me aan Breathtaking denken!

Maar goed, zaterdag was er weer een dag!

Ik moest fucking vroeg beginnen waardoor ik tyfus lam was, was echt kut Zat ik daar nog met een half brakke kop te werken, viel bijna in slaap en het was koud .
Naja, verder op de dag zag ik echt weer zo fucking veel lekkere wijven. Bijvoorbeeld van die Italiaanse bella's Wat dan wel weer jammer is dat ze altijd van die schoenen (maar dan met van die open vering achter, heel vaag ) Daar knap je dan wel op af alhoewel ze dan natuurlijk nog wel goed te doen zijn .
Ook liepen er een paar Ecuadorianen ofzo rond, van die vrouwtjes van 17 jaar ofzo die fucking lekker waren Echt zo'n chocopasta gladde huid en dan zo'n briljante glimlach, ze lachtten zelfs terug Die zou ik gewoon in hun gezicht willen slappen maar dat kon niet natuurlijk tijdens werk
Op het einde liep er ook nog een lekker Spaans wijf ofzo, ze was volgens mij wel 40/45 maar wat een MILF . Ze was iets van 1.50m ( ) en een kilootje of 45 maar wel lekker, die liep daar echt mooi voor mijn neus te paraderen
Ik moest daarna een nutteloze cursus volgen voor mijn MBO diploma die ik moet halen ( ) en de andere mochten veel eerder weg dan ik

Over naar zondag:

Het begon natuurlijk al dat ik mênnus zenuwachtig was voor de wedstirjd van vandaag, feyenoord - Ajax . Jammer genoeg moes tik werken en ik had er flink de peen in
De dag begon al weer goed, de eerste bezoekster die binnenkwam was een fucking lekkere . Gelukkig bleef ze een lange tijd in mijn zaal aangezien er verder niemand anders was kon ik nog steeds naar haar kijken . Ze vroeg ook nog iets in gebroken Engels maar ik ben alweer vergeten wat, vast iets waar ik geen antwoord op kon geven . Als je dit leest, bedankt
Ook nu waren er weer een hoop lekkere Aziaten. Echt van die onschuldige Chinese breezers van 16/17 die dan zo heel suf maar o zo sexy voorbij lopen Ik ga ooit nog een keer naar China verhuizen denk ik (jullie hopen dan natuurlijk dat FOK! daar niet bereikbaar is, stelletje hatuhrs )
Het was zelfs zo gek dat er een Indiaas vrouwtje voorbij kwam die ook lekker was, normaal zijn die fucking lelijk Ze was echter met haar streng uitziende pa en ma mee dus ik kon haar niet betasten aanspreken.
En nu komt echt het meest gekke van dit weekend, er kwam een lekker adoptievrouwtje langs En hoe weet ik dat ze geadopteerd was? Ze was een negerin en haar moeder was blank ! Ze had een slank figuurtje en van die uitstekende tieten waar je je ogen echt niet vanaf kon houden
Op het einde van de dag kwamen er nog een aantal Indonesische (gok ik) milfs voorbij Waarschijnlijk zullen ze wel een heel oerbos daar beneden hebben maar daar zie je niks van . Nadat ze niet op mijn knipoogjes reageerden ging ik maar verder met balen van het gelijkspel van Ajax

Het enige wat ik niet gezien heb dit weekend is een lekkere Oost-Europese (alhoewel ik die vast wel voorbij heb zien komen), een lekker wijf met dikke tieten in een dokterspak en een lenige tienermeid in een roze tutu Maar ik ben bang dat ik die de komende jaren niet zal zien

Maar om het nu weer even centraal te houden, wat is er nou kut aan al die lekkere wijven die voorbij komen? Nou dat zal ik jullie eens vertellen! Ik heb 1 broek gekregen toen ik er kwam werken, hij zit echter niet goed Doordat er zoveel lekkere wijven voorbij kwamen dit weekend liep ik de helft van de tijd met een stijve rond . Toen ik mijn jasje uitdeed kwam mijn piemel zo tussen mijn knopen langs door naar buiten Zo'n Japans vrouwtje schrok zich de tering en ik probeerde met alle macht m'n brandweerslang terug te duwen maar het ging niet zo snel omdat ik ook geschokt was De rest van de dag schaamde ik me en probeerde ik het voorval te vergeten en herhaling te voorkomen wat ternauwernood lukte

Ik heb ook nog wat stats bijgehouden voor de liefhebbers.

En om Juup een plezier te doen en om aan te geven dat het wel degelijk een KLB topic is en niks verzonnen ONZ

Klachten:
Vrouwtje met TBC dat haar kop niet kaal scheert
Veel lekkere wijven uit landen waar ik niet eens wist dat ze vrouwen hadden
Vroeg moeten beginnen op zaterdag en zondag
Zenuwachtig zijn voor voetbal
Later naar huis mogen dan de rest van de MBO gangers
Japanse vrouwtjes die alleen Japans kunnen
Geen Japans kunnen spreken
VMBO klassen die naar het museum komen
Kut broek waardoor m'n piemel uit m'n broek schiet waardoor een Japanse chick schrikt

Credits naar Jordeeeh voor zijn photoshop

© de_ananas

[ Bericht 0% gewijzigd door afcajos op 21-09-2008 23:59:00 ]
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_61808973
Goed topic.
  zondag 21 september 2008 @ 21:08:15 #3
211774 Rhythm
Center-spaced
pi_61809012
Eens met klacht .
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
  zondag 21 september 2008 @ 21:39:29 #4
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61810157
Open. Opgeschoond.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_61810203
Gast, waar haal jij je topic inspiratie vandaan.
Zo'n beetje alles wat je meemaakt dump je hier.
0 topics op naam. 14.gif
  zondag 21 september 2008 @ 21:42:13 #6
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_61810238
Deze is niet van jos broekpaling
I never workout
pi_61810372
mijn god wat een lang verhaal.. Ik dacht ik ga het lezen, maar onderweg ben ik toch maar gestopt

Maar hoe stak je lul tussen de knopen door? Je hebt toch ondergoed aan in een werkbroek?
pi_61810427
quote:
Op zondag 21 september 2008 21:42 schreef reetveter het volgende:
Deze is niet van jos broekpaling
O?
0 topics op naam. 14.gif
pi_61810431
Tering, jij hebt geen leven, ik weet dat 100% zeker .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  zondag 21 september 2008 @ 21:52:01 #10
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_61810570
Jezus wat een kankerlang en kankerdebiel verhaal. Bedankt voor het verpesten van 2 minuten van m'n leven, lul.
It's about being boss, not being the boss...
pi_61814722
Waarom is deze open? Ik kopieerde gewoon een topic van ananas
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_61814779
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:54 schreef afcajos het volgende:
Waarom is deze open? Ik kopieerde gewoon een topic van ananas
Omdat het verkeerde topic geopend werd Maar aangezien deze kloon een kopie is van het origineel (dat is natuurlijk altijd als het een kloon is), laten wij deze gewoon open
pi_61814791
Die hele kankerlijst ga ik echt niet lezen, noh

Oke, stukje gelezen.
4 euro Ik moest vanavond bij een lekker mokkel bezorgen. Kreeg ik 4,10
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')