Ben je geholpen als ik je een link met scherp beeld en Nederlandse verslaggeving geef?quote:Op zondag 21 september 2008 13:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh laat maar, heb het al.
Met Spaanse verslaggeving
precies en dat zal ze dit seizoen waarschijnlijk heel vaak redden.. helaas..quote:Op zondag 21 september 2008 14:04 schreef Cheiron het volgende:
En dat is nou het voordeel van zo een voorhoede, je middenveld en verdediging kunnen een beetje staan te slapen, maar er kan altijd gescoord worden
quote:Op zondag 21 september 2008 14:04 schreef G.Fawkes het volgende:
sinds wanneer wordt er zo verdedigd.
quote:
woar waj gister johquote:
oalde naffelquote:
Elke ploeg heeft een onderdeel nodig dat wel goed is. PSV heeft (had?) zn verdediging, Ajax nu de aanval. Feyenoord heeft doorzettingsvermogen en ervaren spitsen.quote:Op zondag 21 september 2008 14:05 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
precies en dat zal ze dit seizoen waarschijnlijk heel vaak redden.. helaas..
Proest nog een bejaarde erinquote:Op zondag 21 september 2008 14:08 schreef venomsnake het volgende:
Daar is de verlosser, MOLS
En toch blijven ze trouw fan.quote:Op zondag 21 september 2008 14:07 schreef DeVille80 het volgende:
Wat is het leven toch zuur van een Rotterdammer..
Vind je 2-1 jammer jah. Maar spel in 2e helft is goed.quote:Op zondag 21 september 2008 14:07 schreef DeVille80 het volgende:
Wat is het leven toch zuur van een Rotterdammer..
Ja, die komt niet uit Groningen, ken je hem gelijk nietquote:
Ik ook niet, hij heeft een eigenaardige motoriek.quote:Op zondag 21 september 2008 14:09 schreef Susi het volgende:
Mols
Ik kan 'm toch nooit zo serieus nemen
quote:
quote:AMSTERDAM - Ajax heeft de stagiair Eyong Enoh voor twee seizoenen vastgelegd. De 22-jarige Kameroener stond onder contract bij Ajax Cape Town. Over twee weken moet de middenvelder deel uitmaken van de A-selectie.
quote:Op zondag 21 september 2008 14:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, die komt niet uit Groningen, ken je hem gelijk niet
zat meer in inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2008 14:11 schreef Chadi het volgende:
Wat zijn dat voor slappe schotjes van van der wiel.. gewoon hard laag erin godverdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |