Niks met gejank te maken. Heeft alles met enige vorm van fatsoen te maken. Maar ja, misschien is dat wel teveel gevraagd.quote:Op zondag 21 september 2008 13:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Loop toch niet te janken, hij zegt toch niet dat Sno's moeder een oostblokhoer is
Loop niet zo te huilen maar kijk de wedstrijd, neger.quote:Op zondag 21 september 2008 13:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niks met gejank te maken. Heeft alles met enige vorm van fatsoen te maken. Maar ja, misschien is dat wel teveel gevraagd.
http://pagavoetbal.awardspace.com/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=5quote:Op zondag 21 september 2008 13:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh laat maar, heb het al.
Met Spaanse verslaggeving
Hij speelt wel een goede wedstrijd tot dusver.quote:Op zondag 21 september 2008 13:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het schandalig dat Hofland ooit in verband is gebracht met Manchester United.²
Dat werd ook een keer tijdquote:Op zondag 21 september 2008 13:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
Timmer keept de wedstrijd van z'n leven helaas
quote:Op zondag 21 september 2008 13:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niks met gejank te maken. Heeft alles met enige vorm van fatsoen te maken. Maar ja, misschien is dat wel teveel gevraagd.
Nu graag verder over de wedstrijd, als je wilt klagen dan ga ik de discussie in Feedback met je aan.quote:Bij sommigen in het Nederlands taalgebied roept het woord 'neger' negatieve associaties op. Dit wordt dan toegeschreven aan een lange geschiedenis die racistische ondertonen kent en daarvan niet meer los gezien kan worden. Zo werd het woord door de slavenhandelaren gebruikt om 'zwarte goederen' (slaven afkomstig uit Afrika) mee aan te duiden. Anderen argumenteren dat het woord, ook in dit verband, vooral gebruikt werd als feitelijke omschrijving van de donkere huidskleur en niet per se denigrerend of racistisch was.
Dramatisch inderdaadquote:Op zondag 21 september 2008 14:01 schreef Prosac het volgende:
Het loopt totaal niet meer bij Ajax..
begint te lijken op die wedstrijd in Tilburg!quote:
Het zegt heel veel dat nu lui zoals jij mij aanspreken over gehuil. Maar goed ik blijf het zeggen hoor, zelfs als mods gewoon weigeren op te treden tegen zulk soort onfatsoen. Ik vind het abnormaal! En bovenal onnodig.quote:Op zondag 21 september 2008 14:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Loop niet zo te huilen maar kijk de wedstrijd, neger.
Ah, das veel beter !quote:Op zondag 21 september 2008 14:00 schreef Longmen het volgende:
[..]
http://pagavoetbal.awardspace.com/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=5
Het geen niet om het woord neger meneer mod. De combinatie..... Jezus... dat je dat niet eens duidelijk was...quote:Op zondag 21 september 2008 14:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Nu graag verder over de wedstrijd, als je wilt klagen dan ga ik de discussie in Feedback met je aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |