Ben je geholpen als ik je een link met scherp beeld en Nederlandse verslaggeving geef?quote:Op zondag 21 september 2008 13:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh laat maar, heb het al.
Met Spaanse verslaggeving
precies en dat zal ze dit seizoen waarschijnlijk heel vaak redden.. helaas..quote:Op zondag 21 september 2008 14:04 schreef Cheiron het volgende:
En dat is nou het voordeel van zo een voorhoede, je middenveld en verdediging kunnen een beetje staan te slapen, maar er kan altijd gescoord worden
quote:Op zondag 21 september 2008 14:04 schreef G.Fawkes het volgende:
sinds wanneer wordt er zo verdedigd.
quote:
woar waj gister johquote:
oalde naffelquote:
Elke ploeg heeft een onderdeel nodig dat wel goed is. PSV heeft (had?) zn verdediging, Ajax nu de aanval. Feyenoord heeft doorzettingsvermogen en ervaren spitsen.quote:Op zondag 21 september 2008 14:05 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
precies en dat zal ze dit seizoen waarschijnlijk heel vaak redden.. helaas..
Proest nog een bejaarde erinquote:Op zondag 21 september 2008 14:08 schreef venomsnake het volgende:
Daar is de verlosser, MOLS
En toch blijven ze trouw fan.quote:Op zondag 21 september 2008 14:07 schreef DeVille80 het volgende:
Wat is het leven toch zuur van een Rotterdammer..
Vind je 2-1 jammer jah. Maar spel in 2e helft is goed.quote:Op zondag 21 september 2008 14:07 schreef DeVille80 het volgende:
Wat is het leven toch zuur van een Rotterdammer..
Ja, die komt niet uit Groningen, ken je hem gelijk nietquote:
Ik ook niet, hij heeft een eigenaardige motoriek.quote:Op zondag 21 september 2008 14:09 schreef Susi het volgende:
Mols
Ik kan 'm toch nooit zo serieus nemen
quote:
quote:AMSTERDAM - Ajax heeft de stagiair Eyong Enoh voor twee seizoenen vastgelegd. De 22-jarige Kameroener stond onder contract bij Ajax Cape Town. Over twee weken moet de middenvelder deel uitmaken van de A-selectie.
quote:Op zondag 21 september 2008 14:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, die komt niet uit Groningen, ken je hem gelijk niet
zat meer in inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2008 14:11 schreef Chadi het volgende:
Wat zijn dat voor slappe schotjes van van der wiel.. gewoon hard laag erin godverdomme
Onbevangenheid kan een wapen zijn, het is maar hoe hij ermee omgaat.quote:Op zondag 21 september 2008 14:11 schreef Suijk het volgende:
Weet trouwens niet of het wel zo verstandig is om hem in deze wedstrijd te laten debuteren. Maar ja...
quote:
Welkom in het hedendaagse Nederlandse voetbal.quote:Op zondag 21 september 2008 14:14 schreef Suijk het volgende:
Het zou leuk zijn als er nog een ploeg ook een combinatie op de mat weet te leggen. Het is gewoon op en neer hoge, lange ballen.
Feyenoord beter, Ajax scoort. Spel.. ach, Nederlands.quote:Op zondag 21 september 2008 14:15 schreef Isdatzo het volgende:
KUTKUTKUT ik heb me verslapen
Ik zie dat 't 1-2 is.. maar hoe is 't spel van beide ploegen?
Het 'ikmagjegehalte'?quote:Op zondag 21 september 2008 14:16 schreef venomsnake het volgende:
Lindgren echt veel beter dan die Sno..
Raar dat Marco hem geen basisplaats geeft.
Feyenoord 1e deel 1e helft beter ajax 2e deel 1e helft beter. Feyenoord 2e helft to goal Ajax beter. Nu gaat beetje gelijk opquote:Op zondag 21 september 2008 14:15 schreef Isdatzo het volgende:
Slecht.quote:Op zondag 21 september 2008 14:15 schreef Isdatzo het volgende:
Penalty bedoel je!quote:Op zondag 21 september 2008 14:17 schreef Dos37 het volgende:
Geel voor Suarez moet je consequent zijn
Omdat hij werd vastgehouden?quote:Op zondag 21 september 2008 14:17 schreef Dos37 het volgende:
Of jij hebt eindelijk voetbal leren kijken, hij is altijd al goed geweest.quote:Op zondag 21 september 2008 14:17 schreef peaceman het volgende:
Zelfs Leonardo lijkt weer een beetje te kunnen voetballen tegenwoordig
Je zou het haast denken.quote:
Na het geel voor Suarez en Timmer is consequent zijn sowieso onmogelijk.quote:Op zondag 21 september 2008 14:17 schreef Dos37 het volgende:
\100%quote:
Ja, hoor.. ik haat het als ik gelijk heb. Weer die smerige schwalbe koning!quote:Op zondag 21 september 2008 14:08 schreef Cheiron het volgende:
Mols er ook nog in.. dat gaat ons een strafschop kosten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |