quote:Op maandag 22 december 2008 07:59 schreef Neo_ het volgende:
Amiga's rulen. Wij hebben met twee Amiga's ooit eens op een Thunderdome feest opgetreden (Hengelo '97).
Een 500 en een 1200 (in tower) hadden we toen. Die Amiga's gaan ook noooit meer weg
ik ben ook niet zo'n Thunderdome fan, maar kan je zeggen dat Commodore een erg goede geluidsprocessor had. In de hedendaagse muziek worden nog steeds deze SID geluidjes gebruikt.quote:Op zondag 28 december 2008 12:53 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dat zegt meer over het niveau van muziek op Thunderdome, dan het niveau van de Amiga
ja lang leve de spellen met 15 diskettes hequote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:44 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn eerste pcHeel toevallig was ik een half uur geleden de spelletjes aan het downloaden die ik daar wel eens op speelde
je kunt hem gewoon via de antenne aansluiting op de tv, alleen heb je dan geen kleur. zelf heb ik mijn amiga op een ouderwetse Commodore 1084s monitor aangesloten.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:00 schreef teknu het volgende:
Ik heb wel interesse in eentje wat wil je er nu voor hebben? Ik weet alleen niet waarop ik hem kan aansluiten.. De laatste keer dat ik wat over amiga's las waren vga mods veel te duur?
Tilburgquote:
en verzenden?quote:
voor 30 incl. verzenden stuur ik er 1 opquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:48 schreef mistermaniac het volgende:
Nee, dat kost way to much aan verzend kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |