abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_223549
In dit topic kun je commentaren, vragen, analyses en bedankjes op en over de live-stream verslagen kwijt.
Here we are now, entertain us.
pi_223550
Binky, Oliebol2000, chafre, Re, MiepMiep,
Robert de Digger () en al die anderen die zo geweldig hun best doen om dit live stream project ('Help VOO te verslaan') te laten slagen: het loopt fantastisch.

Ik heb in het begin veel streamverslagen gedaan en getracht dit werk een beetje te structuren dus ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is. Het loopt nu zeer geordend! Een hoogtepunt van organisatie vond ik de taakverdeling in de dagstream van de 23e, waar zelfs de camera's verdeeld werden tussen de verslaggevers. TOP!

Een voorstel: zullen we een topic 'commentaar op de streams' gaan gebruiken. Ik zie dat jullie niet zo blij zijn als mensen er tussendoor komen met commentaar, vragen of bedankjes. Die kunnen dan in dat topic hun ei kwijt. Als het topic vol zit openen we gewoon een deel 2. Niet per dag dus anders worden ze vast heel kort. Je ziet vanzelf dat er weer in gepost is als het weer bovenaan staat.

De regelmatige verslaggevers/sters kunnen daar dan ook zo nu en dan even in kijken. Weten ze gelijk of ze nog gelezen worden.
Ook brandende vragen (zals bijvoorbeeld vandaag: heeft er nu iemand van de produktie die koelkast bijgevuld.) kunnen daar gesteld en bediscussieerd.

Op die plek kunnen mensen dan ook hun commentaren kwijt op de waarnemingen, net zoals ze nu doen met de live-uitzendingen.

Idee ? We zien het vanzelf en ook dat graag in dit topic en niet tussen de nijvere bijdrages van de streamverslaggevers.

P.S. Oliebol2K, ik begrijp dat jij dit met grote inzet vanaf je ziekbed doet en ik zie in de verslagen dat je vaak moeite hebt met het geluid. Uit mijn ervaring weet ik dat het lastig om de bewoners te verstaan. Hoe langer je het doet, hoe beter het gaat, maar techniek helpt ook. Help ik jou met een goede koptelefoon ? Zoja, mail me even.

------------------
voyeur is watching

[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 24 November 1999).]

pi_223551
Allereerst wil ik graag mijn complimenten geven voor iedereen die de streamverslagen maakt.
Ik heb ook een vraagje. Hoe doen jullie dat eigenlijk, kijken naar de streams en tegelijkertijd typen?

woensdag 24 november 1999 @ 22:34:00 #4
1506 Shoo
Bi Doo Wap Wap
pi_223552
Goed plan...een aparte topic voor reakties, want ik zie bij een snel bezoek aan de verslagen soms door de bomen het BB-bos niet meer.

Elmo...ik heb zelf maar enkele bijdragen geleverd aan de stream-verslagen, en ben dus ook benieuwd naar de reaktie van de 'die-hards'. Ik maakte meestal aantekeningen op papiertjes, en na een kwartier ofzo maakte ik daar een verslagje van.

Maar tips zijn welkom

Blij dat ik 'n ADO rij !
pi_223553
Tof van je, Voyeur! Opgelucht nu je uit de kast bent? Misschien kun je nu zelf ook weer 1 van je ouderwetse stukjes verslaggeving ten beste geven?

PS die vervormde quote van je aan het begin van de streams (waar je laatst een beetje boos over was) was mijn idee. Ik had oliebol al gewaarschuwd voor je reactie. Maar aan je toon te lezen zit je nu weer wat beter in je vel.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  woensdag 24 november 1999 @ 22:45:00 #6
1385 Bientje
oh het bakkie weeg ook wat!
pi_223554
He Voyeur, je bent er weer! Heb je gemist.... Na alle avonturen met Phileine nu in een rustiger vaarwater met haar 2 zussen?
Trust, but verify (Ronald Reagan)

pi_223555
Hunter, dit is mogelijk wat off-topic, maar soi dan moet het maar even. Het is waar dat ik een keer de suggestie gewekt heb dat ik de streamverslagen niet zo goed vond.
Ik heb één keer een alternatief stream verslag geplaats (in topic Over Anouk ? Jij weet het ongetwijfeld!) eigenlijk omdat er discussie was over Big Brothers. Op verzoek heb ik toen ook dat privé topic verslag gepubliceerd. Dat week nogal af van de al bestaande nightstreams. Ik heb toen omdat ik het een inhoudelijk belangrijke aanvulling vond ook gemompeld dat de streamverslagen niet je dat waren. Dat was geen negatief commentaar over de huidige harde werkers!
Mijn commentaar op de verandering van mijn topic inleiding was geschreven met een vette knipoog. Ik vond de mijne mooier, maar wie het meest eraan werkt mag m.i. ook de inleiding schrijven.

Blij dat ik out of the closet ben ? Hardly, wel verrast dat je het zo snel door had! En voor de rest van de lezers: nee, dát bedoelt ie niet. Ik ben nog steeds hetero.

Op de vraag hoe schrijf je toch zo'n verslag?
Het lange antwoord:
het ideale streamverslag wordt gemaakt door iemand die al die mensen heel goed kent, door ervaring die stemmen blindelings kan herkennen en verstaan, blind kan tikken met 10 vingers, snel kan scheiden wat hoofdzaak en bijzaak is, weet hoe je razendsnel moet wisselen welke stream je het geluid van neemt en dan liefst ruime ervaring heeft met het vertalen van spreektaal naar geschreven taal.
Het korte antwoord: door niemand dus. Hoe meer van bovenstaande hoe beter het gaat en hoe vaker je het doet hoe leuker ze worden.
Nog mensen interesse ?

P.S. Bientje, had je ff niet zien staan maar heus ik ben je niet ontrouw geworden met die twee zussen en phileine is ook zo vals niet meer.
------------------
voyeur is watching

[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 24 November 1999).]

pi_223556
quote:
op 11-24-1999 om 10:15 PM schreef voyeur het volgende:
Binky, Oliebol2000, chafre, Re, MiepMiep en al die anderen die zo geweldig hun best doen om dit live stream project ('Help VOO te verslaan') te laten slagen: het loopt fantastisch.

Een hoogtepunt van organisatie vond ik de taakverdeling in de dagstream van de 23e, waar zelfs de camera's verdeeld werden tussen de verslaggevers. TOP!

Een voorstel: zullen we een topic 'commentaar op de streams' gaan gebruiken. Ik zie dat jullie niet zo blij zijn als mensen er tussendoor komen met commentaar, vragen of bedankjes. Die kunnen dan in dat topic hun ei kwijt. Als het topic vol zit openen we gewoon een deel 2. Niet per dag dus anders worden ze vast heel kort. Je ziet vanzelf dat er weer in gepost is als het weer bovenaan staat.

De regelmatige verslaggevers/sters kunnen daar dan ook zo nu en dan even in kijken. Weten ze gelijk of ze nog gelezen worden.
Ook brandende vragen (zals bijvoorbeeld vandaag: heeft er nu iemand van de produktie die koelkast bijgevuld.) kunnen daar gesteld en bediscussieerd.

Op die plek kunnen mensen dan ook hun commentaren kwijt op de waarnemingen, net zoals ze nu doen met de live-uitzendingen.

Idee ? We zien het vanzelf en ook dat graag in dit topic en niet tussen de nijvere bijdrages van de streamverslaggevers.

P.S. Oliebol2K, ik begrijp dat jij dit met grote inzet vanaf je ziekbed doet en ik zie in de verslagen dat je vaak moeite hebt met het geluid. Uit mijn ervaring weet ik dat het lastig om de bewoners te verstaan. Hoe langer je het doet, hoe beter het gaat, maar techniek helpt ook. Help ik jou met een goede koptelefoon ? Zoja, mail me even.

Ik heb Voyeur gequoted, maar eerst even een reactie op deze vraag:

Ik heb ook een vraagje. Hoe doen jullie dat eigenlijk, kijken naar de streams en tegelijkertijd typen?

Ja, tenminste, ik kan alleen voor mezelf spreken. BB spy aan, always on top aanvinken en boven in beeld laten draaien. Ondertussen rustig tikken. Zodra 1 post weg is meteen een nieuwe lege openen om verder te gaan.

Nu even ingaan op Voyeur.

Dat je mijn naam niet in dat lijstje namen hebt staan boeit me niet, ik doe het natuurlijk ook voor mezelf (om alles goed te volgen) maar ook voor de rest. Echter ik kan echt niet altijd kijken, soms moet er gestudeerd worden, soms ben ik met andere dingen bezig dan de PC en ik zit ook nog eens bij een studentenvereniging. En uiteraard volg ik voetbal. Dus tja, ik kan lang niet al tijd, maar als ik kan doe ik mijn best.

Gisteren was inderdaad erg goed Voyeur. Ik ICQ dagelijks met Oliebol en omdat er gisteren zich een deel buiten en een deel binnen afspeelde en dat dus niet voor 1 iemand tegelijkertijd te volgen is, sprak ik met Oliebol af dat ik buiten zou doen en zij binnen zodat we niks zouden missen. Dank voor het compliment.

Je voorstel, voor dit topic dus, vind ik echt heel goed. Die streams moeten live zijn, niks geen anders ertussendoor. Maar inderdaad, er zijn mensen die bedanken willen, er zijn mensen die vragen of opmerkingen hebben, die kunnen dan perfect hier ja. Hulde voor je idee en initiatief.

Oliebol volgt inderdaad alles vanaf een ziektebedje ja, als ik het zo mag noemen. Ik heb onwijs veel respect voor haar. Ik ben voor haar blij dat ze dit alles zo tof vindt en Oliebol verdient naar mijn mening dan ook de meeste complimenten. Ze hoopt echt dat zo veel mogelijk mensen alles leuk vinden en lezen, dat geeft haar een goed gevoel.

Die streamverslagen, om daar nog even algemeen op terug te komen, volgen we uiteraard voor ons zelf. Maar daar het een kleine moeite is die verhalen op te schrijven doen we dat graag. Ook wij 'verslaggevers' kunnen immers niet altijd kijken en verslag doen en dan is niks fijner dan bij thuiskomst (zoals ik nu) alles rustig na te kunnen lezen.
En inderdaad, we kunnen nu dingen volgen die VOO expres niet toont, ik noem bv maar de VI actie voor Ruud van een paar dagen terug.

Dat is nog het leukste eigenlijk van ons werk en voor alle lezers ook het leukste om te lezen denk ik.

OK mijn post is nu lang zat. Dank voor de complimenten, we gaan vrolijk door (tja soms zeg ik het maar even algemeen, denk dat ik dit namelijk ook wel namens de rest kan zeggen) en dit Topic vind ik een zeer goede aanvulling.

Groeten,

Robert

P.S. Ik heb Oliebol deze topic via ICQ al even doorgegeven. Ze slaapt nu, maar ze zal hier dus morgenochtend wel reageren neem ik aan.
------------------
The day Microsoft will make something that doesn't suck
It will probably be a vacuumcleaner

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER (Datum 24 November 1999).]

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_223557
Ik kijk inderdaad naar de streams en typ tegelijkertijd een stukje. Ik kan alleen niet zo snel typen dus heb bijna nooit een "woordelijk" verslag. Probeer zo'n beetje de sfeer te treffen en wat leuke kreten van de bewoners te noteren.
Vaak blijf ik een minuutje of 10 doorgaan en edit mijn eigen bericht steeds een stukje.

Ik vind het leuk om te doen alleen merk ik wel eens dat er dingen dubbel verschijnen omdat meerdere mensen tegelijkertijd hetzelfde willen melden. Dan blijkt ook wel eens dat we net allemaal iets anders horen of zien.... dat is dan ook wel lollig.

Ik heb eigenlijk alle tijd om de streams te bekijken (tja.... ziek ) dus het is fijn dat er veel mensen plezier hebben aan de verslagen van diegeen die tijd hebben om ze te maken.
In verhouding is mijn bijdrage niet eens zo groot maar dat vind ik nou echt niet uitmaken.

Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_223558
Mijn complimenten dat jullie het altijd zo bijhouden in dezxe topics, Ik lees het altijd en ben gelijk weer bij

Zelf kan ik nooit het geduld opbrengen om de streams lang te bekijken

Net 15 minuten gekeken en de heren zitten gezellig te kaarten en te lullen over kaarten.

Karin en Anouk zijn niet te zien zeker al naar bed

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_223559
Goed idee om hier een aparte topic over te maken. Ik wilde Oliebol al lang sterkte wensen (bij deze dus!), maar aarzelde steeds omdat ik niet 'off-topic' wilde gaan.
Chapeau voor alle streamverslaggevers!

Maar ook voor FF's main man Hunter! (Danny even buiten beschouwing gelaten dan, sorry Danny)
Hunter, veel dank voor al het goede werk dat jij hier verricht! Het moet toch echt even gezegd worden en deze topic leent zich daar mooi voor. Daarbij kan het niet anders dat Hunter minstens net zoveel tijd in dit forum steekt als de eerder genoemde streamverslaggevers.
Ik weet niet waar Hunter de tijd vandaan haalt, maar het lukt hem steeds weer om (bijna) alle vragen van medefokkers te beantwoorden met verwijzingen naar andere topics, quotes uit andere topics, of het plaatsen van allerlei BB artikelen. Hunter bedankt! Keep up to good work!

pi_223560
quote:
op 11-24-1999 om 10:14 PM schreef voyeur het volgende:
In dit topic kun je commentaren, vragen, analyses en bedankjes op en over de live-stream verslagen kwijt.

Voyeur,

Een goed idee, maar welke opmerkingen, commentaren en analyses kunnen we hier dan kwijt? Naar mijn smaak kun je de streamverslaggevers het beste bedanken in hun topic of via ICQ danwel e-mail en de meeste commentaren en analyses kun je inpassen in andere topics.

Naar mijn gevoel is dit topic dubbelop dus kun je aangeven welke soort berichten je hier verwacht die niet in andere topics geplaatst kunnen worden?

------------------
Het kan in Almere, het is alleen de vraag hoe!

[Dit bericht is gewijzigd door Darkthorn (Datum 25 November 1999).]

donderdag 25 november 1999 @ 02:54:00 #13
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_223561
Beste mede Fokkers,
In het verleden heb ik een aantal profetische uitspraken gedaan inzake het wel of niet weg gaan van bepaalde personen in het huis. Waarschijnlijk heb ik deze altijd in de verkeerde topic geplaatst want regelmatig zie ik iemand anders ineens mijn visie op die personen quoten. Geen probleem, zeg ik daar gelijk bij, ieder een heeft zijn eigen mening en die kan best overeen komen met de mijne !.

Goed, even over mijn "gevoel" wat er gaande is met Bart.
Mensen als Bart ken ik vrij goed. Nee ik ken Bart niet persoonlijk, maar wat hij nu doet is een afsluiting van een periode.
De laatste tijd staat hij vroeg op om brood te bakken en werk redelijk goed mee met het maken en verzinnen van de kadootjes.
Het afsluiten van een periode wil zeggen:
A. Bart heeft besloten niet met Sabine te willen trouwen.
B. Bart heeft besloten geen rekeing meer te houden met zijn mede bewoners gezien het feit dat ze hem 3x genomineerd hebben.
C. Bart heeft besloten zich helemaal blood te geven en gaat voor de 250K
D. Bart wil naar huis en maakt zich nuttig om de dagen snel te laten voorbij gaan.

Ik hou het op D
Bart baalt als een stekker omdat hij 3x genomineerd is, probeerd de kijkers ervan te overtuigen dat hij niet zo'n eikel is zoals VOO hem laat overkomen. (ok hij kan het niet weten, maar heeft genoeg zelf kennis omdat te kunnen bepalen.
Hij loopt samen met Anouk het huis uit om te kunnen provoseren tov VOO.
VOO weet dit (al een tijdje en kwam met de spelregel dat OOK een oud bewoner terug kan komen)en brengen in no time MArtin terug omdat hij geen eerlijke kans heeft gehad.

Ok, misschien gaat Bart niet op dezelfde avond, maar wel kort erna !

Believe me !!!!!

Is het al tijd voor aktie ?

pi_223562
Ik wilde hier even verklaren waarom ik veel minder in de streamverslag-topics te vinden ben dan een tijdje terug. Ik ervaar het namelijk een klein beetje als een soort van plichtsverzuim. Ik was 's nachts vaak enthousiast aan het wisselen tussen streams en Netscape met FOK!zine. De laatste tijd niet meer vanwege:

- Ik dien af te studeren en het afstudeerproject moet zelfs af-geprogrammeerd zijn voordat het BB project afloopt.
- Ik heb een kabelmodem van beneden peil, dus stream kijken, verslag typen en FOK!zine paraat houden tegelijkertijd is onmogelijk. Dat maakt verslag uitbrengen een stuk lastiger, moeizamer, en dan heb je er al snel niet zo veel zin meer in.

Gelukkig is er de laatste tijd -geweldige- vervanging. Ik voelde me ook wat bezwaard in de dag/avond/nacht streams vol lof de noeste arbeid te verstoren, dus dit initiatief van Voyeur zie ik wel zitten. Niks dan hulde!

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_223563
Voyeur een geweldig topic!
Het is inderdaad erg vervelend als iemand een vraag stelt over een bepaald item als er iets gebeurt is. Of ald iemand een vraag stelt in een ander topic, wat ook al vaker is voorgekomen.

Wij weten dat het werk van ons erg gewaardeerd wordt, en daarom blijven wij dit ook doen. Ook speelt er natuurlijk mee, dat we dit leuk vinden om te doen. Vooral als er iets gebeurt, en bijna iedereen erover praat.
Dit geeft de burger weer een extra steuntje in de rug, om de streams nog beter te verslaan.

Ik heb BBspy aan staan, en ben tevens on-line, zo typ en luister ik. Dus als er typ of spelfouten instaan, dan weten jullie dat dit hierdoor komt. Het is het een of het ander. Natuurlijk probeer ik deze fouten wel achteraf te corrigeren.
Omdat denk ik de meeste verslaggevers dit zo doen, is de kans natuurlijk erg groot dat er dubbel gepost wordt. Maar dat is niet erg. Het voordeel hiervan is, wat de een heeft gemist, heeft de ander waarschijnlijk wel weer gehoort. Dus alles wordt gehoort en gezien door de streamverslaggevers. Voo watch out!

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_223564
quote:
op 11-25-1999 om 01:24 AM schreef Quenda het volgende:
01.08

hoor een kreet >"schaamluis<
ruud reageert met,"ja, anouk had ook al overal jeuk".

geluid valt helaas weg

Had Bart toch maar zijn molton moeten gebruiken (en wassen)? Het zal wel als grap gezegd zijn, dus ik vind dit een te 'gevaarlijk' onderwerp om een nieuwe topic voor te openen. Maar ik zou toch graag willen weten of dat iemand anders het ook gehoord heeft, en of de bewoners inderdaad last van 'beestjes' hebben.

Aan alle verslaggevers: ga zo door, het is niet onopgemerkt gebleven!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_223565
Wat een prima idee is deze Topic van Voyeur. Ik heb natuurlijk alles nagelezen, ik wist al dat de verslagen veel gelezen werden en af en toe kwam inderdaad er een reactie tussen van een niet streamkijker en wilde ALLEN bedanken. Ik schrijf allen speciaal in hoofdletters, dat had je vast al gezien .

Ik vindt ook dat we met zijn allen de streamsverslagen perfect verslaan, ook als iemand een geringe bijdrage levert is dat er één. Er wordt wel eens geschreven soms dat iemand zich "verplicht" voelde en zich niet lekker voelde als hij niet kon verslag leggen maar ook die persoon zet soms wat neer en dat is toch alleen maar prachtig. Ik zelf ben nu eenmaal in de omstandigheid dat ik door mijn ziekzijn in huis lig en dat dit forum echt waar een perfecte afleiding is. Hunter gaf het al aan. Ik voel me nuttig en geniet gewoon van het feit dat mensen alles bij kunnen lezen wat er in huize BB zich afspeelt. Ik hoop ook dat nog lang te mogen doen..ooh jee wat als BB afgelopen is? hahaha.

Verder even naar Voyeur als je het goed vindt. Ik heb in het begin begrepen dat jij zoals jezelf ook al zegt een groot aandeel hebt gehad in de streams. Dat het zo'n impact had op je dat wist ik niet. Wel las ik natuurlijk alles ook al en heb ergens in oktober de stoute schoenen aangetrokken om me te laten registreren en af en toe te reageren, dat is nu uitgebreid tot een daginvulling waar ik van geniet. Hunter heeft me destijds een inleiding gegeven zoals hij zelf ook verteld in deze Topic en vertelde er ook bij dat je misschien wat "boos" kon reageren. Gelukkig is dat niet gebeurd en ik vindt het echt onwijs tof dat je nu zo positief schrijft over het verslaan van de streams, daarvoor een . Het idee om de streams te splitsen in dag en avond/nachtstreams is geboren om het feit dat het beter te scheiden is zodat je exact weet waar je bent in de Topic en zoals jij zelf ook zegt het loopt gewoon goed. IK kan ze zelf openen omdat ik op die tijden er tijd voor heb. Ik weet dat ook een member dat in het begin wat vreemd vondt, maar na het uitgelegd te hebben was dat uit de wereld. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ook dat een open geheel is, maar zoals ik al zei ben ik zelf op die tijden online en kan ze met plezier aanmaken. Mochten mensen daar moeite mee hebben dan hoop ik dat dat aangegeven wordt, het is niet mijn bedoeling iemand te benadelen ofzoiets, zo zit ik niet in elkaar.

Maar goed, we proberen dan ook om het tot het einde van het BB project vol te houden, dat moet lukken met zijn allen, mits alle bewoners natuurlijk uit zichzelf opstappen , dan hebben we een probleem.

Zoals Hunter ook schreef spreken we vaak wat af via ICQ en met Binky heb ik dat ook dat ik met haar afstem wat we doen, daar vullen de anderen prima op aan. En zo krijgen we een rieel en zo objectief mogelijk verslag waar we met zijn allen van kunnen genieten.

Kortom deze Topic is een prima idee Voyeur en hij kan dienen voor degene die toch hun woordje willen doen. Ik heb er een aanvulling bij gedaan in de opening van de stream, die neem ik dan telkens mee zodat het duidelijk is voor iedereen, OK? Jou lieve aanbod om gebruik te maken van een koptelefoon stel ik zeer op prijs, dat getuigd alleen maar karakter en zegt iets over hoe je in elkaar zit en dat zit wel goed. Ikzelf heb het sinds gisteravond uitgeprobeert en ik moet zeggen het hoort beter aan dus ik ga het voortaan gebruiken zodat ik al het gefluister in huis ook goed kan horen . Voyeur bedankt voor je aanbod.

Ik wil graag afsluiten met toch nog dit te zeggen. Met namen noemen moet je zo oppassen dat iemand zich vervelend voelt. Daarom het volgende:

WE verslaan de streams met zijn allen. Elke bijdrage is er één, dus iedereen ontzettend bedankt dat we het mogelijk maken dat de niet streamskijkers ondanks hun drukke leventje bijgelezen kunnen worden in de dag/avond en nachtstreams.

Hulde voor Voyeur om deze Topic te openen.

Pas goed op jullie zelf,
groetjes,

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_223566
BEDANKT!!!
Ik wil graag iedereen die verslag geeft van de streams hartelijk bedanken. Na school en in tussenuren ga ik regelmatig even kijken wat er is gebeurt. Helaas kunnen wij op school geen BBspy of hoe dat ook maar heet downloaden. Maar dankzij jullie verslagen blijf ik en vele andere Fokers toch bij.
pi_223567
Ik lach soms helemaal suf om de ordeningsdrang van een aatnal mensen hier bij FOK. Veel control-freaks hier??

Ik snap ook wel dat het handig is om een beetje structuur te hebben, maar het lijkt wel of sommigen een beetje doorslaan. Bijvoorbeeld dat openen en sluiten van de stream topics, dit gebeurd op de juiste tijden ook al is de topic nog lang niet vol. En dat inleidende tekstje van de stream topic....

Ik snap dat ik niet zo positief overkom wat betreft de streamtopic. Ik zit dan ook met een dubbel gevoel: aan de ene kant is het fantastisch (ik lees ze zo nu en dan en herken dan veel in de uitzendingen) en aan de andere kant krijg ik kromme tenen van hoe een aantal mensen hier keihard aan werken (get alive???)

Nou ja, ga zo door, iedereen moet doen wat hij of zij wil, maar laat mij ook mijn mening hebben.

Doeg.

fake a dream
pi_223568
Ook van Kimmie een lach... heerlijk gevoel dat geluk en al die waardering!
Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_223569
Kimmie en wat moeten we met jou frustraties doen?....ik hoop toch 1 ding dat je de boel niet gaat verzieken, want dat zal zonde zijn toch?....Ik vindt het gewoon een irritante en vervelende opmerking, ook die reactie in de dagstreams en je zin over de inleiding in de Topic. Ik snap eerlijk gezegd niet waar je nu mee zit maar goed kan aan mij liggen.

Ik ben wel 1 ding met je eens en dat is dat Bart het tof doet in huize BB.

donderdag 25 november 1999 @ 13:13:00 #22
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_223570
Ik wil langs deze weg iedereen bedanken die het voor mij als firewall slachtoffer mogelijk maakt toch nog iets te weten te komen over wat er zich in het big brother huis allemaal afspeelt.

Eeuwige dank!

Maar nog even een vraagje: Waar halen jullie de tijd vandaan om dit allemaal bij te houden? Moeten jullie niet werken/studeren/slapen/etc.?

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_223571
Hoi Verslaggevers!

Mijn complimenten voor jullie werk! Zo missen we echt niets meer!

Enne blijf doorgaan, mensen die het beter weten, mogen het zelf doen!

Groetjes Miba!;-)

Ps nog geen commentaar van veronica gehad?

pi_223572
Hallo Oliebol en alle andere trouwe verslaggevers,

laat ik nou net gisteravond bedacht hebben dat het een leuk idee zou zijn om een apart topic te openen voor reacties op de streams c.q. verslaggevers.. all great minds think alike . Ik ben niet zo'n veelposter maar lees bijna alles en waardeer het ZEER. En ik kan me goed voorstellen dat je af en toe denkt 'waar doe ik het voor en wordt het ueberhaupt gelezen'. Ik vind het sowieso een uniek project, denk inderdaad dat we/jullie bezig zijn geschiedenis te schrijven. En de kwaliteit van de verslagen is ongekend hoog. Zelfs zo dat ik bij de tv-uizendingen regelmatig een deja-vu gevoel krijg -- had ik dat gesprek niet al gehoord? Blijkt het dus letterlijk in de streamverslagen te staan. Petje af. Ik kijk zelf ook af en toe streams, maar kan op m'n werk het geluid er niet bij hebben (collega's!!) en thuis met m'n 28k8 modempje schiet het weer niet op. Anyway. Twijfel niet. Het wordt gewaardeerd.

groetjes,
anne-marie

pi_223573
quote:
op 11-25-1999 om 12:43 PM schreef Kimmie het volgende:
Ik lach soms helemaal suf om de ordeningsdrang van een aatnal mensen hier bij FOK. Veel control-freaks hier??

Ik snap ook wel dat het handig is om een beetje structuur te hebben, maar het lijkt wel of sommigen een beetje doorslaan. Bijvoorbeeld dat openen en sluiten van de stream topics, dit gebeurd op de juiste tijden ook al is de topic nog lang niet vol. En dat inleidende tekstje van de stream topic....

Ik snap dat ik niet zo positief overkom wat betreft de streamtopic. Ik zit dan ook met een dubbel gevoel: aan de ene kant is het fantastisch (ik lees ze zo nu en dan en herken dan veel in de uitzendingen) en aan de andere kant krijg ik kromme tenen van hoe een aantal mensen hier keihard aan werken (get alive???)

Nou ja, ga zo door, iedereen moet doen wat hij of zij wil, maar laat mij ook mijn mening hebben.

Doeg.

Ordeningsdrang?
Live streamverslag is zoals het woord het zegt live streamverslag. Voor complimenten en opmerkingen is nu deze topic geopend. Iemand die laat thuiskomt en niks heeft kunnen volgen wil graag lezen wat er gebeurd is. Nou dat verzorgen wij middels die streamverslagen, en dan is het vervelend daar welles nietus dicussies in te lezen, of oude VOO BB berichten of dat soort dingen.
Dat heeft niks met ordeningsdrang te maken, gewoon met het zo prettig mogelijk leesbaar houden van alles. Bovendien, hoe dacht je een forum met 1870 users leesbaar te kunnen houden zonder enige vorm van ordening?

Dat openen en sluiten van de Topics: Vol of niet vol, het is gewoon verdraaid handig en helder welke op welk moment actief is.
Als bv de dagtopic pas 's avonds laat vol zou zitten, dan is er wellicht geen Moderator en dan zou of die topic veel te lang worden, of een willekeurige iemand zou een nieuwe topic aanmaken, zonder de duidelijke info (waar ik niks mis mee vind) vooraf in de 1e post en een quote van de laatste post van de vorige topic erin te vermelden.

Je leest het graag schrijf je maar je krijgt ook kromme tenen en je sluit af met get a life.....beetje vage contradictie in 1 zin met een beetje dom einde om het maar zo te zeggen. Oliebol ligt op haar ziekbed, ze vindt BB leuk, volgt dus graag de streams en er verslag van doen is een kleine moeite. Ikzelf doe verslag wanneer ik zin en tijd heb.
Je opmerking van Get a life vind ik dan ook zeer ongepast.

En ja, tuurlijk mag je je mening hebben, maar waarom moest je zo nodig een beetje schoppen in zowel de dagstreams van vandaag als in de nachtstreams van gisteren nog? Ik vind dat een beetje op een negatieve manier aandacht trekken. Is het nu zo moeilijk om te begrijpen dat live streamverslagen daarvoor bedoeld zijn en niet voor iets anders?
Iemand met zoveel posts als jij achter haar naam zou dat toch onderhand wel door moeten hebben of niet?

pi_223574
quote:
op 11-25-1999 om 12:43 PM schreef Kimmie het volgende:

Tjeses, ik wilde eerst commentaar geven. Maar dat zou erg zonden zijn van mijn tijd. Maar ik heb zojuis gelezen, dat Voo binnenkort weer begint met het forum. Ik hoop dat je daar wel je ei in kwijt kunt. Kan je daar de boel gaan verzieken!!!

Tip van de dag: als de streamverslagen en andere topics voor jou niet leesbaar zijn, lees ze dan niet!!!!!

Digger: Dit was ook zo'n beetje mijn verhaal, zoals jij dit verwoord hebt. Maar ik vond het zonde van mijn tijd. Bedankt
------------------
what's life without BB

[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 25 November 1999).]

what's life without BB

pi_223575
quote:
op 11-25-1999 om 01:34 PM schreef DIGGER het volgende:

En ja, tuurlijk mag je je mening hebben, maar waarom moest je zo nodig een beetje schoppen in zowel de dagstreams van vandaag als in de nachtstreams van gisteren nog? Ik vind dat een beetje op een negatieve manier aandacht trekken. Is het nu zo moeilijk om te begrijpen dat live streamverslagen daarvoor bedoeld zijn en niet voor iets anders?
Iemand met zoveel posts als jij achter haar naam zou dat toch onderhand wel door moeten hebben of niet?

Lees ff topic over barten, ik ben in die stemming vandaag. maar vooral: trek het je niet persoonlijk aan poepoe...

Geldt ook voor Binky

------------------
'Leuke poonie'

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmie (Datum 25 November 1999).]

fake a dream
pi_223576
Ze hebben de BB extra in twee versies verdeelt. Dus als je wilt klagen of iets dergelijks, en of je nu in de stemming vandaag bent of niet, dan ga je maar naar de BB onzin en gein. Maar laat ons dan met rust!
what's life without BB

pi_223577
quote:
op 11-25-1999 om 01:43 PM schreef binky het volgende:
Tip van de dag: als de streamverslagen en andere topics voor jou niet leesbaar zijn, lees ze dan niet!!!!!

Ik ben natuurlijk veel dommer dan jullie hier he uhm,oeps wat zeg ik nu toch weer, er zat weer een Bart in de weg, maar uh ik snap niet waar je met bovenstaande zin uit de quote op doelt.

Oh ja en hou eens op over zogenaamde 'Veronica forummers', die zijn niets meer of minder dan wij zijn. Ik gruwel bij VOO en het omroepblad maar dat is voor mij geen reden om hen op een denigrende manier te bejegenen.

Ik ben relatief, zij zijn relatief en jij bent relatief en heb vooral geen pretenties.

Doei

fake a dream
pi_223578
Kimmie wat heb je toch in vredesnaam aan deze irritante opmerkingen?...ga zo door zou ik zeggen dan moet er misschien wat aan gaan worden?

Pffffffff, je bent gewoon aan het uitlokken, als je daar een kick van krijgt moet je het vooral niet laten. Je draaft door en maakt mensen kwaad. Jammer dat Voyeur zijn perfecte idee zo ingevuld wordt met zulke reacties al die van jou! Ga in hemelsnaam naar dat tweede BB forum waar je zulke dingen lekker rond kunt strooien. Ooh ja en relativeren kan ik heel goed ik doe niet anders in mijn leven, dus oordeel niet zo snel zou ik zeggen. Verder mag je doen en laten wat je wil het forum is een open forum daar heb je gelijk in.

Dit was mijn laatste reactie!! ik beperk me tot de streamsverslagen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 26 November 1999).]

donderdag 25 november 1999 @ 14:39:00 #31
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_223579
Cool it.Laat Kimmy toch lekker mieren, dat mag op deze topic. Ik wil alleen wel eventjes kwijt dat ik het met Digger eens ben, Get a live is hier niet op zijn plaats en heeeeeeeeeeeel ongepast.

Verder wil ook ik, als trouwe fan van jullie verslagkunsten, alle reporters heel erg bedanken voor jullie geduld en zoals eerder gezegd jullie kunsten. Zelfs wanneer er niets te zien is weten jullie dit op een leuke manier te brengen. THANKS!!!!!!!!!!

pi_223580
Laat ik het zo stellen Oliebol, dit Forum is een Forum, je kent het wel een plek waar je je mening over een onderwerp kwijt kan.

Soms is dat voor de 1 een leuke mening en voor de ander een minder leuke. Daar kan je dan ook weer op reageren.

Dat is dus wat er nu gaande is. Ik heb een mening gegeven die eventueel voor jou minder leuk was om het even simpel te zeggen, nou dan reageer jij daar toch weer op. Niets mis mee.

Alleen dat flauwe gedreig met Danny daar vind ik wel wat mis mee. Ik bedoel dat is iets wat hij beslist en niet jij omdat jij hier nu eenmal veel werk verricht. Kom op.

Ik wil best herhalen dat ik het georganiseer best wel kan waarderen hoor alleen soms trekken mijn tenen krom en ik wil daar wel eens wat van zeggen (hart op de tong).

Latere Toevoeging:
Dat heeft trouwens niets met afreageren te maken hoor. Alsof iedereen met een afwijkende of negatievere mening ets af te reageren heeft????

En zoals ik het net al zei, trek het je niet aan, ik ben maar 1 van de velen die reageert iets minder positief en de poppen zijn aan het dansen. Ik herkenken smalsistersgevoel in de reacties op Doordevil nu heel goed.

We zijn hier net het BB huis, alleen positief zijn en harmonie bewerkstelligen en mensen die een keer zeggen wat ze menen (vooral wat minder postieve reacties) worden weggestemd, of in dit geval bedreigd met danny.

Ik zeg wel bedreigd maar dat voel ik niet zo hoor.

Okay that's it. Neem jezelf niet zo serieus. relativeer.

Oh ja de opmerking get a live is niet speciaal voor iemands ziekbed bedoelt hoor, sorry maar wie hier wel of niet ziek is daar ben ik eeerlijk gezegd niet van op de hoogte en die mensen bedoel ik dus ook echt niet, het is meer het idee van relax zit er niet zo met je nues in neem afstand etc. ctc.

fake a dream
  donderdag 25 november 1999 @ 15:00:00 #33
1385 Bientje
oh het bakkie weeg ook wat!
pi_223581
Streamverslaggevers ik hoop niet dat jullie je iets aantrekken van mensen als Kimmie. Kimmie moet blijkbaar iets afreageren en doet dat op de verkeerde mensen.

Ik vind dat jullie hartstikke goed werk doen. En ik vind het ook altijd leuk om de streams te lezen, jullie maken er iets gezelligs van.
En voor de zieken: sterkte!

PS Voyeur ik ben blij dat je me (nog) niet ontrouw bent, maar dat jagersinstinct.....

[Dit bericht is gewijzigd door Bientje (Datum 25 November 1999).]

Trust, but verify (Ronald Reagan)

pi_223582
quote:
op 11-25-1999 om 02:46 PM schreef Kimmie het volgende:
Laat ik het zo stellen Oliebol, dit Forum is een Forum, je kent het wel een plek waar je je mening over een onderwerp kwijt kan.

Ik wil best herhalen dat ik het georganiseer best wel kan waarderen hoor alleen soms trekken mijn tenen krom en ik wil daar wel eens wat van zeggen (hart op de tong).

We zijn hier net het BB huis, alleen positief zijn en harmonie bewerkstelligen en mensen die een keer zeggen wat ze menen (vooral wat minder postieve reacties) worden weggestemd, of in dit geval bedreigd met danny.

Okay that's it. Neem jezelf niet zo serieus. relativeer.

Jij geeft geen mening, jij kraakt alles en iedereen af. En zoals ik hierboven al schreef voor dit soort dingen hebben ze een extra BB forum gemaakt bij gein en onzin. Ga hier maar naar toe. Dat is je plaats.

Zonder organisatie kom je niet ver! En je mag zelf uitmaken hoe ver.

Ja en als het ij het BB huis niet zo hamonieus was dan wad het daar ook een zooitje. En dat zou het hier ook worden.

Wij nemen jou ook niet serieus hoor!!!

what's life without BB

donderdag 25 november 1999 @ 16:31:00 #35
1660 amappa
is BB a young one?
pi_223583
Even iets anders dan het gedoe hierboven.

Het valt me wel op dat het aantal postingen in de streamverslagen terugloopt en dat minder mensen de streams volgen. Af en toe worden hele stukken niet meer verslagen. Ik zelf vind dat erg jammer maar kan er niets aan doen doordat ik de streams niet kan bekijken. Weet iemand misschien een oplossing?

PS iedereen die de streamsverslaat ga zo door!!

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
pi_223584
quote:
op 11-25-1999 om 03:59 PM schreef binky het volgende:

Jij geeft geen mening, jij kraakt alles en iedereen af. En zoals ik hierboven al schreef voor dit soort dingen hebben ze een extra BB forum gemaakt bij gein en onzin. Ga hier maar naar toe. Dat is je plaats.

Zonder organisatie kom je niet ver! En je mag zelf uitmaken hoe ver.

Ja en als het ij het BB huis niet zo hamonieus was dan wad het daar ook een zooitje. En dat zou het hier ook worden.

Wij nemen jou ook niet serieus hoor!!!

[/quote]

Even mij laatste reactie hierop.
Het is wat lullig: maar jij kan niet lezen. Dat wat volgens jou afkraken is, is een mening van mij. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen. Ik kan me echt wel voorstellen dat mensne het als afkraken zien, alleen om het geen mening te noemen gaat me te ver.

Wat ook erg ver gaat is om te zeggen ga naar het andere BB forum, daar is je plaats. Mijn wat? Sorry hoor maar hier lach ik me suf om. Dat gebiedende toontje is zo fout, ik zeg dat tegen jou toch ook niet.

Ik had het in zekere zin wel verwacht hoor die felle reacties, vind het ook niet erg, maar het wordt een beetje triest. Een negatieve reactie incasseren is toch niet zo'n probleem?

Goed dat je mij niet serieus neemt (en je reactie dan??) maar mijn stelling was neem jezelf niet zo serieus en relax een beetje.

that's it, doeg

fake a dream
  donderdag 25 november 1999 @ 17:17:00 #37
262 Re
Kiss & Swallow
pi_223585

hoe een kleine opmerking kan leiden tot zoveel discussie...

gewoon niet reageren is nog altijd beter dan doordrammen

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 25 november 1999 @ 17:44:00 #38
566 mobro
mostly reader
pi_223586
quote:
op 11-25-1999 om 02:46 PM schreef Kimmie het volgende:

Oh ja de opmerking get a live is niet speciaal voor iemands ziekbed bedoelt hoor, sorry maar wie hier wel of niet ziek is daar ben ik eeerlijk gezegd niet van op de hoogte en die mensen bedoel ik dus ook echt niet, het is meer het idee van relax zit er niet zo met je nues in neem afstand etc. ctc.

als je de stukjes waar je zo,n kommetaar op hebt goed zou hebben gelezen , dan had je ivm het bovenstaande beter kunnen weten en je opmerkingen misschien iets zorgvuldiger kunnen uitkiezen. (vaak kun je ook tussen de regels een hoop lezen!)
en verder inderdaad niets anders dan complimenten voor de streamverslaggervers/sters!!

pi_223587
quote:
op 11-25-1999 om 04:31 PM schreef amappa het volgende:
Het valt me wel op dat het aantal postingen in de streamverslagen terugloopt en dat minder mensen de streams volgen. Af en toe worden hele stukken niet meer verslagen. Ik zelf vind dat erg jammer maar kan er niets aan doen doordat ik de streams niet kan bekijken. Weet iemand misschien een oplossing?

PS iedereen die de streamsverslaat ga zo door!!

Minder posts komt o.a. door het beter en vaker gebruiken van de edit optie amappa.
Dat er niet meer mensen de streams volgen/verslaan heeft diverse redenen: Tijd, school, werk, firewalls, te trage pc enz enz. Dat er soms gaten in het verslag zitten, tja soms kunnen we gewoon niet he?

Oplossingen?
In mijn geval, weg met elke vorm van prestatiebeurs
Nee zijn moelijk oplossingen voor. Gewoon wie kan helpt mee, that's it.

pi_223588
Ook ik ben een trouw lezer van de streamverslagen en wil jullie daar ook zeer voor bedanken.
Ben net een weekje op vakantie geweest, ben wijzer van jullie verslagen geworden dan van de video.
Ben soms wel een beetje jaloers dat jullie zo lekker kunnen kijken, zelf heb ik daar helaas de tijd niet voor en anders had ik zeker het geduld niet gehad.

vrijdag 26 november 1999 @ 01:14:00 #41
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_223589
Vraagje aan oliebol, omdat ik het dus niet op het streamverslagentopic wil doen, is het hier, denk ik, de juiste plaats

Morgen misschien een afspraak m.b.t. de verdeling van de streams?

pi_223590
Laat ik ook eens mijn steentje bijdragen

Bewoners zitten in de slaapkamer in het donker bij kaarslicht (?) te praten over uiteenlopende zaken als de verloren WK-finale van 1974, Anouk, Anouk, Anouk en Anouk. Willem hoort zichzelf, als gewoonlijk, weer erg graag praten. Ruud heeft al heel lang niet getongzoend. (Jammer dat het geluid af en toe wegvalt in BBspy.)
Bart wordt uitgehoord over Sabine, maar laat wijselijk niets los. Nu komt Tara ter sprake (dat ze haar nog kennen zeg). Karin denkt dat ouderen het makkelijker hebben in het BB huis dan jongeren. Ruud fantaseert dat ie als enige man met vier vrouwen overblijft in het huis. Willem denkt dat Anouk er met grote meerderheid is uitgestemd. Karin denkt dat de stemming kiele kiele was. Nu gaan er meerdere bewoners door elkaar kletsen en volg ik het effe niet meer.

Beetje fragmentarisch allemaal, maar luisteren en tiepen (in redelijk normale zinnen) valt niet mee.

Later meer....Wellicht.

Religion is a pacifier
pi_223591
quote:
op 11-26-1999 om 01:14 AM schreef Quenda het volgende:
Vraagje aan oliebol, omdat ik het dus niet op het streamverslagentopic wil doen, is het hier, denk ik, de juiste plaats

Morgen misschien een afspraak m.b.t. de verdeling van de streams?

Oliebol is morgen van ca 11 tot 15 uur afwezig. Ik ga zo slapen en zal in elk geval een deel van de streams wel verslaan, alleen om 11 uur op....dat ben ik denk ik niet.
Maar ik heb morgen (vandaag) geen colleges, dus ik zal wel een deel verslaan. Dubbelop verslaan is nooit erg quenda, dus maak maar verslag zodra je kan. Zodra ik weer wakker ben zal ik ook verslag doen.

------------------
The day Microsoft will make something that doesn't suck
It will probably be a vacuumcleaner

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER (Datum 26 November 1999).]

pi_223592
quote:
op 11-26-1999 om 02:43 AM schreef MrMurphy het volgende:
(GW=geluid valt weg, ....=wel geluid, maar onverstaanbaar)

R: weet je wat ik hoop? Dat morgenavond, dat Anouk weer ??????? komt?
W: nee, dat is voorspelbaar. Er is er maar een voorspelbaar hier, en dat is niet BB
K: …aktie aankodnigd, zoals vorige week, heh?
W: nee……. dit kwam JUIST van ons
K maar ook, dat ze dat dan aankondigd, dat had ik in feite niet verwacht
W: beetje geforceerd
W dat we in de dagboekkamer, dat we dat aangaven, dat hadden ze eruit moeten schrappen
GW
M: weet iemand hoe laat het is?
W: half drie (nee dus, het is 2:14)

Waarover spraken zij? Ik vat dit op als dat er vanavond iets staat te gebeuren; er komt iemand langs. Karin is bang dat ze net als vorige week voor niks staan te wachten. Willem geeft aan dat ze zelf om wat afleiding gevraagd hebben en dat de redactie daar kennelijk aan voldoet. Hij hoopt (voor de uitzending) dat het een spontane actie zal lijken te zijn.

Of heeft iemand een andere interpretatie?

Stream-verslaggevers, Go for it! (onze dank is groot)

pi_223593
MrMurphy, wat een goed verslag van vanacht!!!
pi_223594
Ik heb een probleempje met de streams. Ik heb sinds gisteravond alleen maar blauwe schermen maar ik zie dat anderen wel beeld hebben. Welke adressen gebruiken jullie?
Ik gebruik zelf: http://www.cybolic.com/bb/stream1.asx
pi_223595
Hoi Sombie, ik lees dat je problemen hebt met je streams, vervelend. Ik kijk verschillen bij http://bigbrother.veronica.nl/? en dan via de realplayer of ik kijk op een site via windows mediaplayer, misschien heb je hier wat aan?

succes ermee

Graag gedaan, ik had je al gemist
------------------

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 26 November 1999).]

pi_223596
Dank je oliebol.
Ik kijk nu maar via RealPlayer van de Veronica-site. Normaal gesproken kijk ik via mediaplayer en vul zelf de adressen in. Dat vind ik prettiger maar nu lukt dat dus niet. Dus als iemand nog streamsadressen heeft die wel werken: laat het mij weten please!
pi_223597
Voor Re en Oliebol van de BB-site:

quote:
Opdracht gelukt

De opdracht van de afgelopen week is gehaald. Dat geeft de BB-bewoners weer moed. De afgelopen drie keer was immers de weekopdracht mislukt. Bijzonder was dat de bewoners deze opdracht zelf hadden verzonnen. De duizend cadeautjes voor kinderen in tehuizen staan klaar. De afgelopen week is er hard doorgewerkt om mooie pakketjes, compleet met gedichtje, samen te stellen. Voor deze opdracht hadden de bewoners wat extra tijd gekregen. Vrijdag namiddag schalt uit de intercom dat deze opdracht isgeslaagd. Daarmee hebben de Big Brother-bewoners de helft van hun weekbudget verdiend. Dat is een flink gedeelte. Niet zo vreemd dus dat de bewoners vrijdagavond lekker in hun vel zitten.

zaterdag 27 november 1999 @ 13:03:00 #50
262 Re
Kiss & Swallow
pi_223598
thanks hunter... kijk nooit op de BB site eigenlijk,
pi_223599
Dank je Hunter, duidelijk dan weten we dat ook, bedankt voor je opmerkzaamheid.
------------------

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 27 November 1999).]

pi_223600
Als moderator ben ik natuurlijk zeer verguld met dit topic, houdt het allemaal lekker overzichtelijk. Ook een verbetering voor de streams-topic, die nu objectief en to-the-point kunnen blijven.
Het lijkt mij een blijvertje, en hij raakt al aardig vol. Voelt iemand zich geroepen een mooie inleiding te schrijven, waarbij gelijk duidelijk is waar dit topic voor is bedoeld en deel twee te openen? (Hunter, Oliebol, Voyeur ?)
mooi he, alles
pi_223601
Ja he Phileine, ik vindt het ook een prima, goed overzichtelijke Topic, zeker geschikt voor een blijvend geheel. Ik laat de inleiding over aan de boys , die kunnen dat perfect.
  zaterdag 27 november 1999 @ 13:49:00 #54
262 Re
Kiss & Swallow
pi_223602
Ik heb een poging ondernomen voor het vervolg van deze topic

ik zal er grammaticaal nog even overheen gaan

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: