Natuurlijk ben ik er blij mee. Maar nu zit ik dus alleen achter het stuur. Niks mis mee hoor, ik durf dat best. (iedereen vraagt: "durf je wel alleen?" en "ben je al de snelweg opgegaan?"

)
Ik heb gelest in een dieselauto met turbo en nu rijd ik in de Ford Ka van m'n moeder. Het is even wennen om die auto onder controle te krijgen. Optrekken op hellinkjes, inparkeren, racen op de snelweg...
Gisternacht reed ik dus even op de snelweg om te racen (kijken hoe dat voelt, wat-ie kan), ik wil opschuiven naar de middelste rijbaan (ik reed rechts met 130, je mocht 120). Dus ik kijk binnenspiegel, buitenspiegel, over de schouder: niks! Richting aan... BAP, doemt er opeens een auto naast me op! Dode hoek! Dus ik een ruk aan 't stuur geven, schrik me rot natuurlijk.
En nog veel meer voorbeelden dat ik schrok maar dat was het ergste en dat wilde ik even met de Fokkers delen.
Nu kunnen jullie je ervaringen delen met je rijbewijs aan het begin. Afzeiken hoeft niet want jullie reden ook niet perfect toen jullie 'm net hadden

(wedden dat jullie nog steeds als kneuzen rijden

)