Veel plezier met het roken van onrijpe, natte wietquote:Op zondag 21 september 2008 11:31 schreef fransbreda het volgende:
Ik kan je zeggen, die wierie is goed ouwe. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 september 2008 12:00 schreef vogelkooi het volgende:
Een-kijk-mij-eens-stoer-zijn-met-me-wiet topic.
quote:
Eens, gelukkig is pauper een woord in de positieve zinquote:Op zondag 21 september 2008 11:48 schreef Knekwurst het volgende:
Wiet is voor paupers.
Gelukkig nog iemand die met me meeleeftquote:
Stonden in potten, dus groei en bloei voeding, water iddquote:Op zondag 21 september 2008 12:11 schreef Heider00sje het volgende:
5 maanden werk? Je vind dus dat de plantjes in de grond zetten en hem water geven werk is? En straks zeker nog een uitkering aanvragen ook nog
Wahahaquote:Op zondag 21 september 2008 12:12 schreef Captain_Ghost het volgende:
Als je het weet waar de gejatte wietplantjes bevind..
bel gewoon naar politie en zegt dat in dit pand een wietkwekerij is.. dat zal hen leren..
Tja, gewoon zonde van de planten.quote:Op zondag 21 september 2008 12:12 schreef rthls het volgende:
[..]
Gelukkig nog iemand die met me meeleeft
Oh god, daar hebben we de eerste moraalridders weer hoorquote:
Waar woon je?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:57 schreef Hardrebel het volgende:
GODVBERDOMME hebben ze zaterdag nacht 2 planten die ik net vandaag zou gaan knippen gejat. Van het balkon op 2 hoog nog wel!
Ik hoop dat je je kapot rooktquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:57 schreef Hardrebel het volgende:
GODVBERDOMME hebben ze zaterdag nacht 2 planten die ik net vandaag zou gaan knippen gejat. Van het balkon op 2 hoog nog wel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |