MASD? Die heeft al een vriendin geloof ik.quote:
quote:
Er zijn enorm veel nerds die liever wow spelen dan sex hebben.quote:Op zondag 21 september 2008 02:21 schreef remlof het volgende:
Dat je het woord "of" durft te plaatsen tussen vleselijk genot en een computerspel P.
"je broer"... uhuh.quote:Op zondag 21 september 2008 02:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Er zijn enorm veel nerds die liever wow spelen dan sex hebben.
Mijn broer is er nu zo'n één.
Serieus. Het was net uit met zijn vriendin en toen had hij meer vrije tijd zei hij.quote:
Omg, het zit dus ook in jouw DNA c.quote:Op zondag 21 september 2008 02:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Serieus. Het was net uit met zijn vriendin en toen had hij meer vrije tijd zei hij.
Ik koop wow.
En nu...........
Nu speelt hij met jouw spel!?quote:Op zondag 21 september 2008 02:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Serieus. Het was net uit met zijn vriendin en toen had hij meer vrije tijd zei hij.
Ik koop wow.
En nu...........
Ik gaf hem het spel! Ik haat wow, vond 't geen flikker aan.quote:Op zondag 21 september 2008 02:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg, het zit dus ook in jouw DNA c.
Zover ik weet.quote:Op zondag 21 september 2008 02:36 schreef remlof het volgende:
En laat me raden, je broer heeft al twee maand niet geneukt?
I know. Ik stop de dom in domper.quote:Op zondag 21 september 2008 02:42 schreef remlof het volgende:
Maar bij jou ligt het aan je karakter c
Ik was niet echt een kei met knutselen vroeger.quote:Op zondag 21 september 2008 02:46 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat terwijl je gewoon je piemel in een doos moet stoppen
Ach zodra ik een vrouw kan versieren zonder confetti van de xenos laat ik het je weten.quote:
Gaat lukkenquote:Op zondag 21 september 2008 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach zodra ik een vrouw kan versieren zonder confetti van de xenos laat ik het je weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |