Idd, ben het er niet mee eens dat ze gaan stoppenquote:Op zondag 21 september 2008 02:01 schreef GGMM het volgende:
Het programma 'De lama's' is ook van onze belastingcenten gemaakt, daar kan niemand het mee eens zijn lijkt me.
ik ben bij de allerlaatste opnames geweest, en ik vond er echt geen flikker aanquote:Op zondag 21 september 2008 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd, ben het er niet mee eens dat ze gaan stoppen![]()
Nee dat zou niet mooi zijn daarom is het er gelukkig ook niet.quote:Op zondag 21 september 2008 02:52 schreef LoggedIn het volgende:
toch zou het mooi zijn als er een systeem kwam waarin je gewoon zelf kunt aangeven aan welke projecten je belastinggeld wilt geven, en aan welke niet.
Misschien makkelijk als ze helemaal van je geld afblijven.quote:Op zondag 21 september 2008 02:52 schreef LoggedIn het volgende:
toch zou het mooi zijn als er een systeem kwam waarin je gewoon zelf kunt aangeven aan welke projecten je belastinggeld wilt geven, en aan welke niet.
Wat een kromme redenering: Dus we spreken nu af dat jij me wekelijks 1000 euro geeft die we dan belasting noemen en van die 1000 euro draag ik dan iedere week weer 400 aan jou af die ik dan ook belasting noem. Dan ben jij dus heel tevreden begrijp ik hieruit?quote:Op zondag 21 september 2008 02:10 schreef Dr.Crane het volgende:
Terechte klacht opzich. Ook die anti voetbal-huillies."Boehoe ik wil niet dat mijn belastinggeld naar voetbal gaat". Intussen vergeten ze even dat voetbalclubs zelf ook miljoenen aan belastinggeld per jaar betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |