Is www.zuuz.nl een idee?quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:27 schreef RipCore het volgende:
Hallo klusserts!
Laatst kwam ik dit en dit (omg, Mario) tegen. Maar natuurlijk verkopen ze alleen in de US.
Is zoiets te koop in NL ergens? Nee, importeren is geen optie, teveel gedoe en ik heb ook geen CC.
PS. Ik zat nog te twijfelen om deze in LIF te plaatsen; als een mod 'm daar beter vindt, kick the baby!
omg, 90 euro voor een sticker van 215x52?quote:Op zondag 21 september 2008 10:14 schreef Lunaflame het volgende:
http://www.cutitout.nl/living.htm
Is dit wat?
is dat zo ja?quote:Op zondag 21 september 2008 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn zusje had ook een muursticker.
Dat ding bleef niet goed plakken en was na een tijdje van de muur af gelazerd.
Kortom, volgens mij werkt dat alleen goed op deuren ofzo.
quote:Op zondag 21 september 2008 22:42 schreef Helox-in-a-box het volgende:
[..]
nee stormqueen blaat gewoon graag onzin
zolang je muur helemaal glad en vetvrij is, is er niks aan de handquote:
Klopt. Heb er een aantal aan de muur en die hangen er nu al een half jaar. Deze trouwens.quote:Op zondag 21 september 2008 23:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
zolang je muur helemaal glad en vetvrij is, is er niks aan de hand
Boballemachtig wat cheesy, welk volwassen persoon zou nou van die tiener-poezie-album-uitspraken in z'n huis willen ?quote:Op zondag 21 september 2008 20:53 schreef m3nster het volgende:
OMG! Deze komt boven mijn bed...
[ afbeelding ]
Bron: www.cutitout.nl
Dat wordt nergens beweerd toch?quote:Op zondag 21 september 2008 23:10 schreef Sosa het volgende:
[..]
![]()
omdat zij het zegt is het zo en geldt het voor iedere muursticker![]()
meer ervaringen anyone?
heeft meer met de ondergrond te maken dan met de muursticker.quote:Op zondag 21 september 2008 23:10 schreef Sosa het volgende:
[..]
![]()
omdat zij het zegt is het zo en geldt het voor iedere muursticker![]()
meer ervaringen anyone?
dat zeg ik, daarom mijn reactiequote:Op maandag 22 september 2008 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat wordt nergens beweerd toch?
Maar als je muur niet spekglad is werkt het niet zo goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |