Optiefen uit mijn topic uilenbal. Ik mag hier klagen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:47 schreef McFearless het volgende:
Haha, en niks tegen die kankerhoer zeggen, maar lafjes klagen. Homo.
Heeft ze altijd een carnavalsmasker op?quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:48 schreef Gozeuh het volgende:
[ afbeelding ]
Ter info, bovenstaande foto geeft een ruwe indicatie van mijn buurvrouw haar gezicht.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:48 schreef Gozeuh het volgende:
[ afbeelding ]
Ter info, bovenstaande foto geeft een ruwe indicatie van mijn buurvrouw haar gezicht.
Dit is geen kloon vriendelijke vriend.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:52 schreef Darklight het volgende:
En je post dit met een kloon omdat? Bang voor je buurvrouw?
Uilenbal.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:49 schreef Gozeuh het volgende:
[..]
Optiefen uit mijn topic uilenbal. Ik mag hier klagen.
Hallo.... Ik ga daar niet naar binnen!!Ze maakt nooit schoon. Het is zelfs te vies voor de insecten daar. De strontvliegen halen hun neus nog op voor d'r crib.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:01 schreef kalemero het volgende:
Dus je was er al eens binnen geweest in de hoop dat ze met je wou batsen, maar ze wou niet en nu ben je boos.
Je kunt de stank ruiken als je over de galerij loopt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:08 schreef kalemero het volgende:
Hoe weet je dat nu zonder daar binnen geweest te zijn?
Anywayz, de beschrijving incl foto heeft veel gelijkenis met mijn buuf van een paar deuren verder)
Mirved woont nog thuisquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:56 schreef mirved het volgende:
TS woont in een flat
Het valt me trouwens op dat veel van deze klaagtopics worden geschreven door flatbewoners. Tolerante mensen die flatbewoners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |