Was wel kankermooiquote:Op zondag 21 september 2008 00:23 schreef Triptamine het volgende:
louis en zijn mannen doen ons trouwens een grote gunst. Dank je Louis!
Nu moeten wij morgen wel winnen. Zo is het al vaak gegaan. PSV laat punten zitten, Ajax ook. Winnen is cruciaal.quote:
CTRL + Scrollwieltjequote:Op zondag 21 september 2008 02:14 schreef reetveter het volgende:
help ±9 mijn pc vergroot alles 3x en ik weet niet hoe ik nromaal beeld krijg
That's enough for now, thank uquote:
Auwquote:
Ben er !quote:Op zondag 21 september 2008 03:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alle nachtbrakers verzamelen !!!
Ich auchquote:
Allemaal nachtmensen op Fok!quote:
icing on the cakequote:Op zondag 21 september 2008 10:57 schreef KingOfPop het volgende:
Ik heb me toch eens even wat engs gedroomd, Blackzilla!Ik ben blij dat ik wakker ben en dus in de realiteit, al is die bij Blackzilla ver te zoeken.
quote:Op zondag 21 september 2008 11:00 schreef reetveter het volgende:
Krijg nou tette, ik zou zweren dat ik hier om 2u ´s nachts gebaggerd had
Of was ik nou bio aan het anaal aan het penetreren
Hé, die jongen is net 15 man, al doet hij anders vermoeden.quote:
hun kontje aan het verkopen achter het centraal stationquote:Op zondag 21 september 2008 11:04 schreef KingOfPop het volgende:
" 's avonds een man, 's ochtends twee vrouwen" Waar zijn al die bazen?
nee zoek ze eensquote:Op zondag 21 september 2008 11:06 schreef KingOfPop het volgende:
Heeft iemand de postings-top 10 van gisteren? Ben wel benieuwd..
18 mênquote:Op zondag 21 september 2008 11:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hé, die jongen is net 15 man, al doet hij anders vermoeden.
gcquote:
omg hebben jullie dat omg hiihh omgquote:Op zondag 21 september 2008 11:09 schreef KingOfPop het volgende:
De dagcijfers van gisteren staan er nog niet bij.
Volgende keer beetje sneller graag, nu had ik het zelf al ontdekt.quote:Op zondag 21 september 2008 11:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
gcmaar daar zie ik ze ook niet
Gaat alles goed aandachtshoer?quote:Op zondag 21 september 2008 11:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
omg hebben jullie dat omg hiihh omg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |