IN de buurt van jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:25 schreef gers het volgende:
paultjuhhhh ga je niet stappen in utreg
Ik ben klachtenvrijquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:23 schreef gers het volgende:
[..]
soms bagger ik ook wel eens![]()
maar geen klacht vandaag ?
KLACHT: 4ebe post geen klacht :quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben klachtenvrij![]()
En jij dan?
waarom niet in utregquote:
Wie is dat?quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben ik weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.
Kut PSVDoe eens scoren.
Ging ie helemaal flippen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:13 schreef gers het volgende:
KUT GVD TYFES
stootte net fucking hard me teen tegen de flipperkast
Pauper.. een flipperkast.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:13 schreef gers het volgende:
KUT GVD TYFES
stootte net fucking hard me teen tegen de flipperkast
quote:
Jij bent er toch?quote:
ik ben geen lekkah wijfquote:
quote:
quote:
quote:
p0wn3d!quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
Als ik homo zou zijn zou dat met gers zijn. Hoewel hij iets eerder dan mij geregistreerd staat heeft hij toch wat nooberigsch over hem heen.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
*fap fap fap*quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Op Blackzilla?quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:59 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben mezelf aan het aftrekken.
Nope, op Rick Astleyquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
Als ik homo zou zijn zou dat met gers zijn. Hoewel hij iets eerder dan mij geregistreerd staat heeft hij toch wat nooberigsch over hem heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |